سئو سایت

همه چیز درباره سئو

سئو سایت

همه چیز درباره سئو

  • ۰
  • ۰

 

ابزارهای بهینه سازی تصویر
عکسهای فتوشاپ  قیمت سئو سایت تغییر اندازه از نگاههای مختلف به پیشنهادات ابزارهای فوق ، ممکن است شما به سرعت یاد گرفته باشید که تصاویر زمان بسیار زیادی در حال خوردن هستند. چند جزئیات فنی در آن وجود دارد ، اما قاعده کلی این است که فقط پرونده تصویر را تا حد امکان کوچک نگه دارید.

به طور کلی ، شما نمی خواهید که وب سایت شما تصویری غول بارگذاری کند ، فقط آن را با HTML کاهش می دهد. این باعث می شود سرعت غیر ضروری صفحه زیاد شود! بهینه سازی تصاویر شما یک روش عالی برای بهبود زمان صفحه شماست و این کار به روش های مختلفی قابل انجام است. ابزارهای 8-18 کمک خواهند کرد!

ابزارهای تغییر اندازه تصویر
ما نمی توانیم فقط یک ابزار برای این مرحله مهم انتخاب کنیم. در اصل ، شما می خواهید که تصاویر شما دقیقاً به همان عرض و ارتفاع لازم در سایت شما باشند. این بدان معناست که شما نمی خواهید تصویری به عرض 1200 پیکسل داشته باشید ، اما در وبلاگ خود با 300 پیکسل نشان داده می شود. شما باید اندازه تصویر واقعی را در 300 پیکسل تغییر اندازه دهید. با این کار اندازه تصاویر شما کاهش می یابد و زمان بار را به میزان چشمگیری کاهش می دهد.

در اینجا لیستی از ابزارها و آموزش هایی که می توانید این کار را انجام دهید وجود دارد:

8- تغییر اندازه یک تصویر در فتوشاپ
9. تغییر اندازه یک تصویر در Paint
10. تغییر اندازه یک تصویر در Microsoft Picture Manager
11. پیکسلر
12. Resizer Web
13. تصاویر کوچک شده
14. تغییر اندازه عکس

ابزارهای فشرده سازی تصویر

به همین ترتیب ، سئو رایگان   ابزارهای فشرده سازی به همان اندازه وجود دارد! فشرده سازی تصویر رنگ های مشابه را ترکیب کرده و بسیاری از آشغالهای اضافی را که به تصاویر شما نیازی ندارند ، از بین می برد. به نظر می رسد وحشیانه است ، اما شما معمولاً نمی توانید تفاوت بین تصاویر فشرده شده را بگویید!

ابزار فشرده سازی تصویر Kraken

شما همچنین می توانید این کار را در فتوشاپ انجام دهید ، اما ما چند ابزار فشرده سازی فله را به صورت آنلاین یافتیم که استفاده از آنها ساده تر است:

15. Kraken.io (تصویر بالا)
16. TinyPNG
17. راه دیگری برای انجام این کار با ابزار PageSpeed ​​Insights در پسوند Google Chrome است. در بخش Optimize تصاویر ، پیوندهای "محتوای بهینه شده را مشاهده کنید" در کنار هر پیشنهادی ظاهر می شود. می توانید این موارد را باز کنید ، سپس آنها را برای استفاده در وب سایت خود ذخیره کنید!

PageSpeed ​​Insights ابزار فشرده سازی تصویر

18- تصاویر بار بار

می توانید یک گام بیشتر در سرعت بخشیدن به تصاویر خود بروید. در واقع ، شما فقط نمی توانید آنها را به هیچ وجه بارگیری کنید! ... یعنی تا زمانی که بازدید کننده واقعاً نیازی به دیدن آنها نداشته باشد.

تصاویر بارگذاری شده از طریق جاوا اسکریپت از بارگیری تا زمانی که یک رویداد خاص جلوگیری شود ، جلوگیری می شوند. این رویداد می تواند مبتنی بر زمان باشد یا می تواند بستگی به مکان بازدید کننده شما داشته باشد. به عنوان مثال ، یک تصویر بارگیری نمی شود تا زمانی که کاربر به اندازه کافی به پایین صفحه حرکت کند تا در واقع مشاهده کند. این باعث می شود صفحه شما منتظر بماند تا تصویری بارگذاری شود که حتی بعد از چند ثانیه (یا حتی چند دقیقه) دیده نمی شود.

بار تنبل می تواند یک موضوع پیچیده باشد ، اما بسیاری از افزونه های وردپرس با بار تنبل و افزونه های jQuery وجود دارند که اگر می دانید راه HTML و JavaScript را نمی دانید ، راه اندازی آن چندان دشوار نخواهد بود.

ابزارهای CSS Sprite
سایت شما ممکن است طراحی وب سایت ارزان  دارای تصاویر و نمادهایی باشد که بطور آنلاین ساخته و یا پیدا کرده اید تا در کل سایت خود از آنها استفاده کنید. یک راه عالی برای صرفه جویی در برخی از مکان ها ، ترکیب این تصاویر در اسپیکرهای CSS است (نه ، نه نوشیدنی).

یک Sprite CSS به شما امکان می دهد چندین تصویر را به صورت یکجا ترکیب کنید ، و همچنین باعث صرفه جویی در میزان مکالمه مرورگر با سرور می شود. سپس برخی از CSS ساده تصویر را به بخشهایی تقسیم می کنند تا قسمت صحیح را در جایی که در سایت مورد نیاز است نمایش دهند.

Spritebox - CSS Sprites

ترکیب تصاویر و پیدا کردن ابعاد صحیح برای هر بخش می تواند یک روند آزار دهنده باشد. با این حال ، برخی از افراد جالب در اینجا و آنجا چند ابزار ساخته اند تا روند کار را آسانتر کنند!

19. Spritecow
20. SpritePad
21. Spritebox (تصویر بالا)

ابزارهای بهینه سازی فنی
خوب ، اگر شما به موارد فنی نپرداختید ، ممکن است بخواهید از این قسمت پرش کنید. اگرچه ، این خیلی پیشرفته نیست و ممکن است از آن بیاموزید!

با بهینه سازی مطالبی که برای وب سایت خود ایجاد کرده اید ، ممکن است زمان آن فرا رسد که به مناطقی از چارچوب خود بپردازید که محتویات آن را برای مناطقی از بهبود در نظر بگیرد.

22. W3 Total Cache

W3 حافظه پنهان

اگر از WordPress استفاده می کنید ، از این افزونه رایگان قدردانی خواهید کرد. W3 Total Cache تقریباً در پشت صحنه جزئیات خواهد داشت و آن را برای شما بهینه می کند. این شامل کنترل حافظه پنهان ، مدیریت CDN و کوچک سازی کد است.

W3 Total Cache می تواند انجام دهد ، و یکی از قدرتمندترین افزونه های موجود در آن است. به گفته این ، بهتر است برخی از آموزش های عمیق در مورد چگونگی استفاده از آن را دنبال کنید!

23. CloudFlare CDN

CDN فاصله بین سرور میزبان وب سایت شما و کاربر در تلاش برای دسترسی به آن را کوتاه می کند. این پیشرفت لجستیکی باعث افزایش سرعت وب سایت شما می شود زیرا به صورت پویا سایت شما را از طریق کوتاهترین مسیر برای هرکسی در سراسر جهان تغذیه می کند.

تصویر از CloudFlare

چندین CDN در آنجا وجود دارد ، بهترین شرکت سئو سایت اما CloudFlare یکی از بهترین هاست. همچنین چنین اتفاقی می افتد که برنامه ای رایگان برای استفاده از هر کسی داشته باشیم!

CloudFlare چیزی است که می تواند کاربران را به راحتی رعب دهد ، زیرا یکی دیگر از ابزارهای فوق العاده قدرتمند برای مدیریت وب سایت است. اما نترسید: آموزش های زیادی در مورد راه اندازی مناسب آن وجود دارد!

  • ۹۸/۰۷/۰۶
  • tandis nik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی