سئو سایت

همه چیز درباره سئو

سئو سایت

همه چیز درباره سئو

  • ۰
  • ۰

مشاور سئو کیست ؟

اگر این مقاله را می خوانید ، ممکن است تعجب کنید که آیا  مشاور سئو  واقعاً برای شما مهم است یا خیر. شما ممکن است در یک صنعت تجارت کنید که در آن رقابت کمی وجود ندارد ، بنابراین ممکن است در حال حاضر رتبه 1 را کسب کنید. یا ممکن است اصلا در تلاش برای رتبه بندی باشید و تعجب می کنید که آیا گزینه های دیگری به غیر از سئو در آنجا وجود دارد تا دید شما را به دست آورد.

مهم نیست که وضعیت شما چیست ، در صورت داشتن وب سایت برای شرکت خود ، سئو مهم است. چه کسب و کار شما جدید باشد و چه قدیمی ، در حال تلاش یا موفقیت آمیز ، کوچک یا بزرگ ، SEO برای موفقیت آنلاین شما بسیار مهم است. در حقیقت ، حتی اگر در صنعت خود تنها باشید ، SEO هنوز هم مهم است.

چرا؟ این به دلیل یک دلیل بسیار مهم است: SEO شما چیزی است که می توانید کنترل کنید.

در مورد شغل شما چیزهای زیادی وجود دارد که شما نمی توانید کنترل کنید. شما نمی توانید کنترل کنید وقتی یک رقیب جدید ظاهر می شود ، چقدر خوب مشتریان شما نسبت به عرضه محصول جدید یا سود سه ماهه شما واکنش نشان می دهند.

اما با داشتن SEO می توانید رتبه های خود را کنترل کنید. و این بدان معناست که ، تا حدی ، می توانید کنترل کنید که تعداد بازدید کنندگان به وب سایت شما بیایند ، که مستقیماً بر تعداد فروش آنلاین یا هدایت شما تأثیر می گذارد ، و این میزان پول شما را از آنلاین بودن تأثیر می گذارد.

اگر در بهینه سازی موتور جستجوی وب سایت خود سرمایه گذاری می کنید ، در دید و سودآوری آن سرمایه گذاری مستقیم انجام می دهید. بنابراین مهم نیست فردا چه اتفاقی می افتد ، اگر SEO شما ثابت باشد ، می توانید برای کمک به رشد و پیشرفت شغلی خود ، روی آن قابلیت اطمینان داشته باشید.

به همین دلیل است که جستجوگرها مهم نیست ، مهم نیست که تجارت شما چه کاری انجام دهد. و بر اساس روشی که موتورهای جستجو در حال توسعه هستند ، بعید است SEO به زودی اهمیت خود را از دست بدهد.

آیا SEO برای برخی از مشاغل از سایر موارد مهمتر است؟
ممکن است از شما سؤال شود که آیا سرمایه گذاری در SEO وب سایت شما واقعاً مهم است. آیا برخی مشاغل یا صنایع بیش از سایرین به بهینه سازی موتور جستجو احتیاج دارند؟

در هنگام جستجوگرها ، هر وب سایت نیازهای متفاوتی دارد. اما بندرت مشاغل یا صنعتی است که این نیازها را تعیین می کند. این معمولاً عواملی مانند:

سئو رایگان

مرحله وب سایت در روند رشد
نحوه واکنش بازدید کنندگان به وب سایت
چه کلمات کلیدی برای کسب و کار می خواهد برای آن رتبه بندی کند
میزان رقابت برای این کلمات کلیدی
این که آیا در گذشته سئو انجام شده یا خیر
این که آیا سایت تحت هر نوع مجازات Google قرار دارد یا خیر
جایی که صنعت می تواند تأثیر داشته باشد مربوط به رقابت است. اگر در حال ایجاد یک فروشگاه آنلاین جواهرات هستید و تصمیم دارید که برای کلمه کلیدی "جواهرات" رتبه بندی کنید ، SEO شما پرهزینه تر و زمانبرتر از SEO برای فروشگاه جواهرات برای کودکان است که "جواهرات مناسب کودکان" را هدف قرار می دهند. دلیل این امر این است که رقابت در اولین کلمه کلیدی اول بسیار ، بسیار بیشتر است - بنابراین ورود به موقعیت های برتر کار بسیار بیشتری خواهد برد.

این مسئله باعث نمی شود که SEO برای سایت جواهرات شما اهمیت بیشتری پیدا کند. این فقط بدان معنی است که این یک چالش بیشتر است. SEO بدون توجه به صنعت یا رقابت آن ، فقط برای هر تجارت مهم است. باز هم ، این بدان دلیل است که شما نمی توانید بسیاری از عواملی که شما را احاطه کرده اند کنترل کنید ، اما می توانید SEO خود را کنترل کنید. و اگر می توانستید مستقیماً روی ترافیک ، رتبه بندی و فروش وب سایت یا تأثیر بگذارید ... یا چرا ... شما اینطور نیستید؟

آیا یک تجارت می تواند انجام جستجوگرها را پس از موفقیت آنلاین ، متوقف کند؟
بیایید بگوییم ، چند سال از این پس ، تجارت شما به صورت آنلاین بسیار موفق است. وب سایت شما به راحتی پیوند کسب می کند ، بازدید کنندگان شما در یک جریان ثابت قرار می گیرند ، و شما شاهد رشد منظم فروش هستید. آیا همه چیز خوب به نظر می رسد آیا می توانید نگرانی در مورد بهینه سازی موتور جستجو را متوقف کنید؟

نه! در حقیقت ، مهم نیست که چقدر موفق شوید ، هرگز نباید از بهینه سازی وب سایت خود دست کشید. حتی بزرگترین و پردرآمدترین شرکتهای جهان هنوز از برخی سطح سئو استفاده می کنند. با این حال ، به دلیل موفقیتشان ، آنها ممکن است میزان و زمان مشخصی را که تصمیم به اختصاص به هر یک از تاکتیک های خاص SEO گرفته اند ، تغییر دهند.

منظور ما این است که: اگر وب سایت شما کاملاً جدید است و به دنبال این هستید که آن را بسیار معتبر کنید ، ممکن است پیوندهای تهاجمی با آن برقرار کنید. با این حال ، در پنج سال ممکن است متوجه شوید که به طور طبیعی پیوندهای زیادی کسب می کنید. این به معنای لزوماً به معنای این نیست که شما باید ساخت لینک ها را به طور کامل متوقف کنید ، بلکه می توانید مقدار زمانی را که برای دستیابی دستی صرف کرده اید ، کم کنید.

اما وقتی صحبت از سئو می شود ، هیچ چیز قطعی نیست. در حال حاضر ، Google وزن زیادی را در تعداد ، کیفیت و ارتباط پیوندهای وب سایت شما قرار می دهد. با این وجود ، از چند هفته دیگر می توان اعلام کرد که پیوندها دیگر به این اندازه مهم نیستند و میزان محتوای شما نقش تعیین کننده ای در تعیین رتبه های شما دارد.

از آنجا که سئو گوگل همیشه در حال تغییر است ، مهم نیست که خود را شکایت کنید ، یا فرض کنید سایت شما در وضعیت فعلی خود ، همیشه درجایی که انجام می شود رتبه بندی می شود. موتورهای جستجو تازه بودن مطالب شما و همچنین نحوه اخیر سایر سایتها را به شما مرتبط می دانند. اگر محتوای خود را به روز نکنید ، ممکن است پیوندهای جدیدی به دست نیاورید ، و سایت شما با گذشت زمان ارتباط خود را از دست می دهد.

رقبای شما همیشه در تلاشند تا از شما پیروز شوند و موتورهای جستجو همیشه در حال تغییر هستند. مگر اینکه از بهینه سازی سایت خود پیگیری کنید ، موفق نخواهید بود موفقیت شما را بصورت آنلاین حفظ کنید.

بنابراین ، به طور خلاصه ، خیر — شما نباید پس از موفقیت ، SEO را متوقف کنید. اگر این کار را انجام دهید ، احتمالاً متوجه خواهید شد که موفقیت شما بسیار کوتاه مدت است.

یافتن شرکت مناسب SEO
صنعت سئو به طور مداوم در حال پیشرفت است و شما برای حفظ رتبه خود در نتایج جستجو باید در صدر آخرین روندها باشید.

شما به یک شریک قابل اعتماد SEO نیاز دارید که شغل شما را کاملاً درک کند و با شما همکاری کند تا راهکارهای SEO طراحی شده را برای کمک به شما در رسیدن به افراد بیشتر و کسب درآمد بیشتر از طریق اینترنت با شما همکاری کند.

هنگام انتخاب یک شرکت SEO برای همکاری با مشاغل خود ، مهم است که چندین عامل مهم را بررسی کنید.

عملکرد گذشته
شرکتهای معتبر سئو اوراق بهادار و توضیحات مشتری را بصورت آنلاین منتشر می کنند. این به شما امکان می دهد تا کارهای گذشته خود را مرور کرده و تعیین کنید که آیا شرکت مناسب برای تجارت شما است یا خیر.

شما باید یک شرکت SEO را انتخاب کنید که به آن اعتماد کنید ، و بررسی سابقه کار این شرکت به شما کمک می کند تا در تصمیم خود برای همکاری با آنها اطمینان بیشتری داشته باشید.

حوزه کاری
همچنین باید حوزه تخصص شرکت را در نظر بگیرید.

به عنوان مثال ، شما باید با حضور آنلاین خود تعیین کنید که می خواهید چه چیزی را بهبود ببخشید و بنگاهی را انتخاب کنید که در آن زمینه تخصص دارد. آیا این شرکت در سئو تخصص دارد یا بازاریابی ایمیل و نان و کره آنهاست؟

این به شما کمک می کند تا شرکتی را انتخاب کنید که به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک می کند.

قیمت گذاری
هنگام انتخاب یک شرکت سئو ، به تنهایی قیمت نباید عامل تعیین کننده باشد.

اگرچه احتمالاً بودجه نامحدودی ندارید ، مهم است که به یاد داشته باشید که با شرکت های سئو ، اغلب آنچه را می پردازید پرداخت می کنید. اگر یک شرکت وعده خدمات "ارزان" سئو ، شما ممکن است فداکاری کیفیت.

شرکت ها باید خدمات سفارشی ، قیمت گذاری عادلانه و با کیفیت ارائه دهند که به شما امکان می دهد بیشترین بهره را از فعالیتهای SEO خود ببرید.

چگونه تجارت من می تواند شروع بهینه سازی قیمت سئو  وب سایت خود کند؟
برای یادگیری بیشتر در مورد سئو آماده هستید؟ در اینجا چند منبع وجود دارد که فکر می کنیم از آنها لذت خواهید برد. اگر به تازگی با بهینه سازی سایت خود شروع به کار کرده اید ، این مقالات و پست های وبلاگ به شما کمک می کنند اطلاعات بیشتری درباره اهمیت SEO برای کسب و کار خود کسب کنید و چگونه می توانید رتبه های خود را بهبود بخشید.

چرا به SEO نیاز دارید؟
SEO برای مبتدیان: آموزش سئو ما
آیا SEO ارزش آن را دارد؟
چقدر باید در سئو هزینه کنید؟

  • ۹۸/۰۶/۱۰
  • tandis nik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی