سئو سایت

همه چیز درباره سئو

سئو سایت

همه چیز درباره سئو

  • ۰
  • ۰

 

قیمت سئو سایت

 

ک در هر کلمه کلیدی. این به شما کمک می کند یاد بگیرید که چگونه هر کلمه کلیدی در نتایج جستجو قرار می گیرد و چند کلیک از آن دریافت می کند. برای افزایش تعداد کلیک در هر کلمه کلیدی ، می توانید بک لینک ایجاد کنید ، محتوا را اضافه یا بهینه کنید یا صفحات فرود خاصی ایجاد کنید.
تعداد کل برداشت ها در هر کلمه کلیدی. این به شما کمک می کند تا نحوه تعامل کاربران با یک کلمه کلیدی را درک کنید. به عنوان مثال ، تعداد زیادی از برداشت ها و تعداد کلیک های کم نشان می دهد که عنوان یا توضیحات صفحه شما به خوبی نوشته نشده است یا اینکه شما در قطعه های غنی ساخته نشده اید.
CTR (نسبت کلیک از طریق) به عنوان درصد گزارش می شود. اساساً نسبت CTR: Impressions به عنوان درصد بیان شده است.
چک کردن کادر Position موقعیت جستجو را برای هر کلمه کلیدی به شما می گوید. به عنوان مثال ، موقعیت شماره 120 دلالت بر این دارد؟ کلمه کلیدی خاص در شماره Google 12 SERP فرود آمد. سپس می توانید کلمات کلیدی و صفحات را بر اساس کلمات کلیدی مورد نظر برای رتبه بالاتر بهینه کنید.
فیلتر Queries به شما کمک می کند کلمات کلیدی خاص را از بین نتایج جستجو کنید ، بررسی کنید که چگونه یک کلمه کلیدی با دیگری مقایسه می شود و کلمات کلیدی را مرتب می کند. ابزار فیلتر بصیرت عمیق تری نسبت به هر کلمه کلیدی به شما می دهد. از این فیلتر برای سوراخ کردن کلمات کلیدی و بهبود عملکرد کسانی که قبلاً رتبه بالایی دارند استفاده کنید.

 

سئو گوگل

فیلتر صفحات به شما کمک می کند URL ها را فیلتر کنید ، یک صفحه را با صفحه دیگر مقایسه کنید (عالی برای آزمایش تقسیم A / B) و مرتب کردن صفحات از نظر کلیک. برای مشخص کردن صفحات برتر ، میانی و بدترین عملکرد خود از این ویژگی استفاده کنید و سپس SEO را برای بهبود رتبه بندی آنها مستقر کنید.
اگر کشورها را هدف قرار دهید ، فیلتر کشورها وارد بازی می شود. من با این کار آزمایش کردم ، وبلاگ Quick Sprout را به 82 زبان ترجمه کردم و نتایج شگفت انگیزی را دیدم. این فیلتر به شما کمک می کند تا عملکرد سایت خود را بر اساس کشور فیلتر کنید و رتبه سایت را بین دو کشور مقایسه کنید.
فیلتر دستگاه ها دستگاه هایی از جمله دسک تاپ ، رایانه لوحی و موبایل را که برای دسترسی به سایت شما استفاده می شود به شما نشان می دهد. برای بدست آوردن بینش پیشرفته می توانید ارقام جستجو را بین دستگاه ها مقایسه کنید. از این فیلتر برای بهینه سازی سایت خود برای دستگاه هایی که اغلب برای دسترسی به وب سایت شما استفاده می شود ، استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر دستگاه های تلفن همراه بیشتر جستجوهای شما را تشکیل می دهند ، می توانید بر بهبود تجربه کاربری تلفن همراه خود و ایجاد صفحات بارگذاری سریعتر متمرکز شوید.
فیلتر نوع جستجو میزان جستجوی وب ، تصاویر و فیلم ها را گزارش می کند. بیایید بگوییم که شما دارای یک گالری هنری هستید اما در جستجوی تصویر رتبه کمی دارید. سپس می توانید برچسب های alt و عناوین تصویر خود را بهینه کنید تا به رتبه بندی جستجوی تصویر خود کمک کنید.

سئو سایت

فیلتر Dates به شما در تنظیم محدوده تاریخ کمک می کند. می توانید عملکرد سایت را بین دو محدوده تاریخ مقایسه کنید ، دقیقاً مانند آنچه در Google Analytics انجام می دهید.
(ب) پیوندهایی به سایت شما
در این بخش وب سایتهایی که به URL های شما پیوند دارند و کلمات کلیدی مورد استفاده اکثر بک لینک ها گزارش می شود.

می توانید از این گزارش دیدگاه های ارزشمند زیادی کسب کنید.

در اینجا دو مورد بزرگترین آماده سازی وجود دارد:

می دانید که آیا نباید از بک لینک هایی که مشکوک به نظر می رسند (سایتهای تقویت داروسازی یا داروی ، وب سایتهای دارای مضمون بزرگسال ، سایتهای زبانهای خارجی ، PBN ها ، سایتهای دارای محتوای نازک ، مزارع پیوند ، سایتهای اسپمی نامربوط و سایر سایتهایی که SEO کلاه سیاه دارند استفاده کنید) جلوگیری کنید. )
شما یک دیدگاه خوب را در مورد اینکه چه کسی به شما پیوند می زند و به چه کسانی پیوند می خورند ، خواهید دید. این اطلاعات می تواند به شما کمک کند با هدف قرار دادن سایتهای مشابه یا با افزایش جذابیت / تبلیغات در سایتهایی که از قبل بیشترین لینک را به شما دارند ، تعداد و کیفیت بک لینک را افزایش دهید.

قیمت سئو

 

در این بخش تعداد پیوندهای داخلی که به یک صفحه مراجعه می کنند ، گزارش می شود.

در اینجا نحوه استفاده از این گزارش در SEO آورده شده است:

بسیاری از پیوندهای داخلی به یک صفحه وب به Google اطلاع می دهند که این یک صفحه مهم است. در نتیجه ، آن صفحه برای کلمات کلیدی موجود در آن صفحه باید بالاتر از سایر صفحات باشد.
شما باید روی ساختن پیوندهای داخلی به صفحات مهم که هیچ یا تعداد زیادی از لینک داخلی به آنها اشاره ندارد ، تمرکز کنید. از ارسال همه پیوندهای خود به صفحه "درباره" یا "تماس با ما" خودداری کنید. درعوض ، از پیوندهای داخلی برای تقویت صفحات عمیق داخلی خود مانند مقالات غنی از محتوا یا صفحات اطلاعات استفاده کنید.
صفحاتی که پیوندهای داخلی به آنها اشاره دارد ، اما حذف شده یا تغییر نام داده شده است ، باید شناسایی و هدایت شوند (با استفاده از 301 تغییر مسیر).
(د) اقدامات دستی
این گزارش وقتی Google را مجازات می کند سایت شما را برای هرگونه روش اسپم یا کلاه سیاه جریمه می کند.

به خاطر داشته باشید که یک "عمل دستی" با یک مجازات الگوریتمی متفاوت است. مجازات های الگوریتم به صورت خودکار هستند و در این بخش بازتاب نخواهند داشت. از طرف دیگر مجازاتهای دستی شدیدتر هستند و شما را ملزم به انجام اقدامات گسترده می کند.

پس از رفع مشکلات گزارش شده و اطمینان از اینکه سایت شما حاوی محتوای معنی دار است ، باید یک درخواست تجدید نظر در پرونده خود قرار دهید تا رتبه سایت شما در SERP ها برگردد.

دستورالعمل های کیفیت Google را بخوانید تا بدانید Google از نظر وب اسپم چیست.

  • ۹۸/۰۶/۱۴
  • tandis nik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی