مکانی برای شما وجود دارد که کلید واژه تمرکز خود را وارد کنید (یا بیشتر از نسخه پرداخت شده استفاده می کنید) و همچنین قطعه نمایش داده شده سفارشی خود را که در SERP های Google ظاهر می شود. در صورت تمایل ، می توانید از Yoast نیز برای تغییر عنوان برچسب و میلگرد URL استفاده کنید.
می توانید نسخه برتر را خریداری کنید یا از نسخه رایگان استفاده کنید - این بستگی به شما دارد. هر دو ارزش قابل توجهی ارائه می دهند.
5. موز
من بارها و بارها در وبلاگ شخصی خود و همچنین در جاهای دیگر در مورد Moz صحبت کرده ام ، اما این یکی از مهمترین ابزارهای بهینه سازی وب سایت برای قرار دادن زرادخانه شماست.
به عنوان مثال ، ابزار اکتشاف کلمه کلیدی به شما می گوید افراد هنگام یافتن سایت شما به دنبال چه چیزی می گردند ، در حالی که ابزار رتبه بندی به شما امکان می دهد بدانید که در میان رقبای خود قرار دارید.
این ابزار هر مشکلی را به شما نشان می دهد که می تواند از خزیدن سایت های شما به Google ، Bing و سایر موتورهای جستجو جلوگیری کند ، و می توانید از Moz برای هشدار در مورد فشار دادن مشکلات سایت که می تواند به ترافیک یا رتبه های شما آسیب برساند ، استفاده کنید.
6. اهرفها
من وقتی صحبت از سئو می شود ، درباره بک لینک ها زیاد صحبت می کنم. بک گراند پیوندی است از سایت دیگری که به صفحه ای در سایت شما می رود.
وقتی بک لینک های بیشتری دارید ، Google سایت شما را تفسیر می کند که ارزش بیشتری دارد. در نتیجه ، رتبه بندی شما بهبود می یابد.
Ahrefs به شما در تحلیل بک لینکهای مختلف کمک می کند. مهمتر از همه ، این به شما لینک های رقبای خود را نیز نشان می دهد ، بنابراین می توانید پیوندهای شکسته یا نامربوط را جستجو کنید و از این نشریات بخواهید که به جای آن به سایت شما لینک دهند.
همانطور که از تصویر صفحه Ahrefs در بالا می بینید ، من بیش از 10 میلیون بک لینک دارم.
می توانید دامنه های ارجاع و داده های دیگر درباره افرادی که به سایت شما پیوند می دهند ، پیدا کنید. بعلاوه ، اختیار سایتهایی را که به شما پیوند دارند کشف کنید تا بدانید که آیا آنها آب پیوند مثبت به سایت شما منتقل می کنند یا خیر.
7. Ubersuggest
اگر نمی دانید ، Ubersuggest را خریدم و آن را زیر چتر نیل پاتل آوردم. از آن زمان ، من در حال رای دادن به این ابزار ، افزودن ویژگی های جدید ، و جذاب تر کردن آن برای مشتری های آینده خود هستم.
نکته مهم این است که داده های رایگان ارائه می دهد تا به شما در رتبه بندی بهتر و هدف قرار دادن کلمات کلیدی مناسب برای مخاطبان خود کمک کند.
فقط ایده کلمه کلیدی خود را در جعبه جستجو وارد کرده و روی "نگاه کردن" کلیک کنید. این ساده است.
بیایید بگوییم که شما می خواهید داده های کلمات کلیدی در "پروژه های DIY".
برای دستیابی به ایده های کلمه کلیدی و داده های دیگر ، فقط به پایین بروید.
من اطلاعات CPC را بعد از خرید Ubersuggest اضافه کردم. قبلاً منجر به یک تن ترافیک اضافی شده است ، زیرا اکنون دیگر مجبور نیستید آن اطلاعات را بپردازید.
8. قورباغه فریاد بزنید
چیزی بیشتر از آنچه که احتمالاً در این مقاله می توانم آنرا پوشش دهم وجود دارد به Screaming Frog. یک فیلم مفید وجود دارد که به توضیح نحوه عملکرد عنکبوت Screaming Frog کمک می کند.
این امکان را به شما می دهد تا پیوندهای شکسته را پیدا کنید تا بتوانید آنها را با یک تغییر مسیر یا یک راه حل دیگر حل کنید. Screaming Frog یک ابزار حسابرسی تغییر مسیر نیز دارد و ابزاری است که به شما امکان می دهد به طور خودکار محتوای تکراری را پیدا کنید.
سایر ویژگی ها شامل تولید نقشه سایت XML ، ادغام کنسول جستجو و موارد دیگر است. نسخه رایگان وجود دارد ، که ممکن است برای بسیاری از بازاریابان خوب باشد ، و همچنین نسخه ای با هزینه بسیار قوی تر.
9. UserTesting
وقتی صحبت از تجربه کاربر می شود ، هیچ چیزی قدرتمندتر از شنیدن مستقیم از مشتریان نیست. این همان چیزی است که UserTesting ارائه می دهد.
سایت شما را با افرادی که با معیارهای ارائه شده شما مطابقت دارند ، متصل می کند. آنها سپس وب سایت شما را بر اساس تجربه ای که هنگام حرکت در آن تجربه می کنند ، ارزیابی می کنند.
این یکی از وسیع ترین ابزارهای بهینه سازی وب سایت در این لیست است ، بنابراین باید آن را به صورت عمیق بررسی کنید. می توانید برای تجربه کاربری ، رابط کاربری و معیارهای دیگر ارزیابی کنید.
شما حتی می توانید مصاحبه های زنده با شرکت کنندگان انجام دهید تا برداشت های بدون نسخه را از آنها دریافت کنید.
10. سلام بار
بیشتر افراد به یک وب سایت مراجعه نمی کنند و بلافاصله محصول را تبدیل می کنند. آنها اکتشاف ، مقایسه فروشگاه را می گیرند و تصمیم خود را در نظر می گیرند.
جایی که سلام نوشتن برتری در جمع آوری سرب دارد. می توانید با استفاده از آهنرباهای سرب ، کدهای تخفیف و موارد دیگر ، از این ابزار برای تنظیم هرگونه پوشش مورد نظر برای جمع آوری ایمیل از بازدید کنندگان وب سایت استفاده کنید.
اگر شخصی به سایت شما مراجعه کرده و آماده خرید نیست ، شما نمی خواهید راه هایی را برای شما اختصاص دهید ، درست است؟ شما می خواهید مشتری در لیست ایمیل شما ثبت نام کند تا بتوانید ارتباط خود را ادامه دهید.
به عنوان مثال ، بیایید بگوییم مشتری تصمیم دارد از سایت شما خارج شود. پنجره خروج می تواند آخرین فرصت برای تبدیل پیشنهاد اشتراک خود را به او یا او پیشنهاد دهد.
میله های بالا ، لغزنده ها و ابزارهای دیگر می توانند به شما کمک کنند که در مهمترین چیزها در گرفتن اسلحه ها موثرتر باشید.
چگونه SEO و CRO می توانند با هم کار کنند
SEO و CRO ممکن است دو چیز کاملاً متفاوت به نظر برسند. یکی به شما در جذب ترافیک کمک می کند ، در حالی که دیگری به تبدیل ترافیک کمک می کند.
آنها وقتی با استفاده از ابزارهای بهینه سازی وب سایت مناسب ، یکپارچه با هم کار می کنند.
بیایید بگوییم با استفاده از Ubersuggest یک کلمه کلیدی آبدار پیدا کرده اید. این با مصرف کنندگان در پایین قیف فروش مانند راهنمای چگونگی تنظیم شده است.
شما یک پست وبلاگ در مورد موضوع می نویسید و Yoast SEO را مستقر می کنید تا مطمئن شوید که ممکن است به عنوان بسیاری از جنبه های پست بهینه شده باشید. سپس شما آن را زنده فشار می دهید.
هنگامی که مدت زمان طولانی است ، شما می توانید کنسول جستجوی Google را بررسی کنید تا متوجه شود که آیا ترافیک ایجاد می کند. همچنین می توانید با Ahrefs و Moz تماس بگیرید تا مشخص کنید که آیا این پیوندها را ترسیم می کند یا خیر.
اجرای گزارش های رفتار کاربر در آن صفحه از طریق Crazy Egg به شما امکان می دهد تا طراحی و جایگذاری را برای تبدیل های بهینه تنظیم کنید. از آنجا که ته قیف را هدف قرار می دهید ، می خواهید بازدید کنندگان در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند.
سلام نوار را وارد کنید این امر به شما کمک می کند هنگام ورود به سایت خود ، منجر به ضبط کنید تا بعداً بتوانید به آنها بازاریابی کنید.
همانطور که مشاهده می کنید ، از ابزارهای بهینه سازی وب سایت SEO و CRO می توان به طور همزمان استفاده کرد تا کل تبلیغات بازاریابی شما موفق تر شود.
ابزارهای بهینه سازی وب سایت باعث جذب و تبدیل ترافیک آسان تر می شود. از آنجا که رقبای شما احتمالاً از آنها استفاده می کند ، شما نمی خواهید این را از دست دهید.
نحوه استفاده از آنها نتایج را تعیین می کند. اگر با استفاده از این ابزارها در حال گزارش گزارشات نیستید و به طور فعال تنظیماتی را انجام می دهید ، فروش بالقوه خود را از دست خواهید داد.
فقط نمی توانید روی SEO یا CRO تمرکز کنید. شما هر دو به آنها احتیاج دارید.
و اگر کوشا باشید ، می توانید بیش از گذشته ترافیک بیشتری را جذب و تبدیل کنید.
- ۹۸/۰۶/۱۵