در صورت تمایل شما برای یادگیری بهینه سازی موتور جستجو (SEO) تنها با تمایل شما برای اجرای و آزمایش مفاهیم بیش از این راهنما به دست خواهید آمد.
این راهنما برای توصیف کلیه جنبه های اصلی سئو ، از یافتن اصطلاحات و اصطلاحات (کلمات کلیدی) که می تواند باعث ایجاد ترافیک واجد شرایط به وب سایت شما شود ، دوستانه تر کردن سایت شما با موتورهای جستجو ، ایجاد لینک ها و بازاریابی ارزش بی نظیر سایت شما طراحی شده است. .
دنیای بهینه سازی موتورهای جستجو پیچیده و در حال تغییر است ، اما شما می توانید اصول را به راحتی درک کنید ، و حتی مقدار کمی از دانش SEO می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. آموزش رایگان سئو همچنین به صورت گسترده در وب موجود است ، از جمله راهنماهایی مانند این! (وووو!)
این اطلاعات را با برخی تمرینها ترکیب کنید و در راه رسیدن به یک سئو باهوش خوب هستید.
آیا تاکنون از سلسله مراتب نیازهای مازلو شنیده اید؟ این نظریه روانشناسی است که اساسی ترین نیازهای انسان (مانند هوا ، آب و ایمنی جسمی) را بر نیازهای پیشرفته تر (مانند عزت نفس و تعلق اجتماعی) در اولویت قرار داده است. این تئوری این است که شما بدون اطمینان از نیازهای اساسی تر در ابتدا برآورده نمی شوید. عشق مهم نیست اگر غذا ندارید.
بنیانگذار ما ، رند فیشکین ، یک هرم مشابه را برای توضیح نحوه عملکرد افراد در مورد سئو ، توضیح داد و ما آن را محبت آمیز عنوان کردیم "سلسله مراتب نیازهای سئو".
با استفاده از این راهنما ، در اینجا 7 مرحله برای رسیدن به سئو موفق آورده شده است:
دسترسی را خز کنید تا موتورها بتوانند وب سایت شما را بخوانند
محتوای قانع کننده ای که به جستجوی جستجوگر پاسخ می دهد
کلید واژه بهینه سازی شده برای جذب جستجوگرها و موتورها
تجربه کاربری عالی از جمله سرعت بار سریع و UX قانع کننده
محتوای ارزشمندی را به اشتراک می گذارد که پیوندها ، استنادها و تقویت را کسب می کند
عنوان ، URL و توضیحات برای ترسیم CTR بالا در رتبه بندی ها
نشانه گذاری Snippet / Schema برای مشخص کردن در SERP ها
ما در طول این راهنما برای هر یک از این مناطق وقت خواهیم گذاشت ، اما می خواهیم آن را در اینجا معرفی کنیم زیرا نگاهی به نحوه ساختن این راهنما به عنوان یک کل ارائه می دهد:
قبل از شروع کار ، مهم است که ما درک کاملی از بهینه سازی موتور جستجو داشته باشیم.
با توجه به موتور جستجوگر زمین ، سئو:
... مخفف "بهینه سازی موتور جستجو" است. این روند دریافت ترافیک از نتایج جستجوی "رایگان" ، "ارگانیک" ، "سرمقاله" یا "طبیعی" در موتورهای جستجو است.
به عبارتی غیرمستقیم ، SEO SEO و هنر بهینه سازی وب سایت و مطالب شما است به گونه ای که به صورت ارگانیک در صفحه اول Google (یا هر موتور جستجوی دیگر) برای کلمات کلیدی یا عبارات مربوط به شما ظاهر می شود.
به عنوان مثال ، اگر یک آژانس بازاریابی محلی را در دنور اداره می کنید ، داشتن وب سایت شما برای Google بهینه شده است ، بدین معنی است که وقتی شخصی در "بهترین آژانس بازاریابی در دنور" تایپ می کند ، وب سایت شما در صفحه اول باشد.
در صفحه اول باشد
آیا SEO برای موفقیت طولانی مدت ضروری است؟
یکی از اولین سؤالی که به ناچار برای بسیاری از صاحبان مشاغل و بازاریابان آنلاین مطرح است این است که "آیا من برای دستیابی به موفقیت بلند مدت باید به سئو تمرین کنم؟"
در یک کلمه؟ بله!
اگر تعریف قبلی ما از SEO را به یاد بیاورید ، "این روند دریافت ترافیک از نتایج جستجوی" رایگان "،" تحریریه "یا" طبیعی "در موتورهای جستجو است".
این یک تمایز مهم برای ایجاد است زیرا برخلاف روش های سنتی بازاریابی و ترافیک پولی ، SEO فرآیند کسب بازدید کننده رایگان در autopilot برای سالهای آینده است.
اگر وب سایت خود را به درستی بهینه کنید ، هجوم زیادی از بازدید کنندگان ارگانیک را تجربه خواهید کرد (بخوانید: مشتریان بالقوه) بدون صرف یک سکه واحد در تبلیغات یا بازاریابی.
این برای تجارت شما چه خواهد کرد؟
زندگی شما چگونه تغییر خواهد کرد اگر هر روز هزاران هدایت ماهر داشته باشید که به طور خودکار به وب سایت شما جذب می شوند؟
من فکر نمی کنم که لازم است چیزهای دیگری را هجی کنم.
سئو بدون شک یکی از مهمترین تاکتیک های بازاریابی سال 2018 است و اگر بتوانید این حق را به دست بیاورید ، دیگر مجبور نخواهید شد که دوباره نگران خط اصلی خود باشید.
آیا الان توجه شما را دارم؟
امیدوارم!
Google چه می خواهد
گوگل چه می خواهد؟
در پایان روز ، مهم است که به یاد داشته باشید که Google یک تجارت دیگر است.
با این حال ، بر خلاف اکثر مشاغل ، محصول آنها بخشی از اطلاعات یا یک موضوع فیزیکی نیست ، به محتوای مربوطه دسترسی دارد.
به عنوان یک تجارت ، هدف Google بسیار ساده است.
آنها می خواهند دریابند که مشتریانشان به دنبال چه چیزی هستند و سپس مناسب ترین صفحات وب ممکن را برای آنها فراهم می کنند.
ساده است.
به Google به عنوان مؤثرترین کتابخانه جهان فکر کنید.
میلیون ها "کتاب" یا نتایج جستجو در کتابخانه آنلاین (با نام مستعار اینترنت) وجود دارد و این کار Google است که به شما کمک کند در یافتن مناسب ترین "کتاب" برای سؤالات و نگرانی های خاص خود استفاده کنید.
اگر جستجوی "چگونه می توان عضله کرد" یا "چگونه عشق پیدا کنیم" یا "چگونه SEO را جستجو کنیم" ، این کار Google است که مناسب ترین و با ارزش ترین مطالب مربوط به پرس و جو را برای شما فراهم کند.
خوشبختانه یا متأسفانه ، هیچ راهی برای تغییر آنچه Google می خواهد به منظور جذاب تر کردن محتوای موجود و صفحات وب وجود ندارد.
درعوض ، کار ما این است که خوب بازی کنیم و دقیقاً همان چیزی را که می خواهیم به Google بدهیم.
و تنها چیزی که گوگل می خواهد ، محتوای بسیار با ارزش است.
این محتوا را می خواهد:
قابل اعتماد ، معتبر و معتبر
منحصر بفرد
محبوب
مفید و آموزنده است
نه فریبنده و نه بدخواه
بسیار با ارزش!
اما این سؤال همچنان باقی است ، "چگونه Google در جهان چگونه می داند چه محتوا این معیارها را ملاقات می کند؟"
- ۹۸/۰۶/۱۶