سئو سایت

همه چیز درباره سئو

سئو سایت

همه چیز درباره سئو

  • ۰
  • ۰

اگر کسب و کار شما در تهران است و یا در خارج از تهران هستید اما مشتریان شما در تهران میباشند شاید به دنبال طراحی سایت ارزان در تهران باشید. تعرفه طراحی سایت و قیمت طراحی سایت بسته به خدمات و سرویسی که در طراحی سایت مد نظر دارید می تواند متفاوت باشد. البته طراحی سایت در سئو سایت موثر است
طراحی سایت ارزان در تهران به دلیل جمعیت زیاد و تنوع کسب و کارها بسیار رایج است. صاحبان مشاغل با داشتن یک سایت می توانند به رونق کسب و کارشان کمک کنند. تهران در چند دهه اخیر پیشرفت زیادی داشته است و یکی از دلایل پیشرفت در مشاغل مختلف، طراحی وبسایت بوده است. علاوه بر این سایر شهرهای تهران این فرصت را بدست آورده اند که مشاغل خود را گسترش دهند
طراحی سایت ارزان در تهران به دلیل تنوع کسب و کار ها و احتیاج اکثر مشاغل به داشتن سایت میتواند عاملی باشد که شرکت های مختلف در زمینه طراحی سایت ارزان ورود پیدا کرده اند.
برای طراحی سایت ارزان در تهران میتوانید با جستجوی کوتاهی در گوگل لیستی از شرکت هایی که مشغول به انجام طراحی سایت با قیمت های ارزان و بالاتر هستند آشنا شوید

با توجه به آنکه مشاغلی که در تهران هستند هزینه های بالایی برای مدیریت کسب و کارشان و هزینه های جاری شرکت خود دارند، برای سفارش طراحی سایت در  به دنبال پایین ترین قیمت هستند.

 

سفارش طراحی سایت ارزان در تهران

 

برای طراحی سایت ارزان در تهران میتوانید از سه طریق اقدام کنید:
۱- از طراحی سایت های استاتیک برای سایت خود استفاده کنید.

۲-استفاده از وبلاگ ها برای کاهش هزینه های طراحی سایت

۳-استفاده از CMS ها و نرم افزارهای open source

۱- از طراحی سایت های استاتیک برای سایت خود استفاده کنید.
سایت های استاتیک باعث کاهش هزینه های شما میشود. البته سایت های استاتیک سایت هایی هستند که تعداد صفحات و منو های آنها محدود است و مدیریت آنها باید با دانش برنامه نویس و طراحی سایت است.
یعنی برای تغییر و یا اضافه کردن صفحه ای در سایت باید حتما از کدهای برنامه نویس استفاده کنید. بنا براین طراحی سایت استاتیک میتواند گزینه خوبی باشد به شرط آنکه تعداد صفحات و منو ها برای شما مهم نباشد و و خواستار تغییرالت لحظه ای در سایت نباشید.

۲-استفاده از وبلاگ ها برای کاهش هزینه های طراحی سایت
در این روش تعدادی از وبلاگ ها مانند میهن بلاگ، بلاگفا، پرشین بلاگ به شما سرویس بلاگ میدهند. شما میتوانید یک دامنه با پسوند های دلخواه تهیه کنید و سپس DNS سرویس دهنده وبلاگ را روی دامنه تنظیم کنید، در نتیجه زمانی که آدرس دامنه را در گوگل جستجو میکنند در واقع آدرس وبلاگ برای کاربران به نمایش در می آید.
مزیت این حالت در این است که تنها هزینه شما بابت تهیه دامنه میباشد.

طراحی سایت در تهران 

 

۳-استفاده از CMS ها و نرم افزارهای open source
نرم افزارهای open source مانند: وردپرس، جوملا، دروپال، پرستاشاپ و…  با این CMS ها میتوانید سایت های ارزان قیمتی را طراحی کنید.در این حالت شما میتوانید آموزش طراحی سایت با این CMS های آماده را ببینید که بسته های آموزشی آن در بازار موجود میباشد. توسط این بسته ها خودتان میتوانید سایت را به دلخواه و سلیقه خودتان طراحی کنید و یا به فردی که در این زمینه تخصص دارد طراحی سایت در تهران را بسپارید.
همانطور که در ابتدا اشاره کردم برای طراحی سایت ارزان در تهران قیمت های کاملا متفاوتی وجود دارد. بنا براین شما میتوانید هم به صورت خود آموز با یادگیری طراحی سایت، سایت خود را راه اندازی کنید.
همچنین میتوانید با شرکت هایی که با قیمت پایینی طراحی سایت میکنند قرارداد ببندید. در انتها باید به این نکته اشاده کنم که هر قیمت پایینی لزوما کیفیت مناسبی ندارد.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان
 

  • ۹۹/۰۲/۱۳
  • tandis nik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی