سئو سایت

همه چیز درباره سئو

سئو سایت

همه چیز درباره سئو

۳ مطلب در بهمن ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سئو سایت وردپرس

 

بررسی کنید که از هاست مناسب استفاده می کنید
مطابق صفحه الزامات فنی وردپرس ، برنامه میزبانی توصیه شده برای اجرای وردپرس باید دارای نسخه مدرن از پشتیبانی از PHP ، MySQL یا MariaDB و HTTPS باشد. کار با نرم افزارهای سرور قدیمی تر امکان پذیر است ، اما توصیه نمی شود. اگر افزونه Health Check را نصب کرده اید ، می توانید جزئیات فنی نصب خود را مشاهده کنید. علاوه بر این ، اگر داشبورد ارائه دهنده هاست خود را باز می کنید ، باید بتوانید ببینید که در چه نوع برنامه ای حضور دارید.

سئو سایت

به یاد داشته باشید ، پرداخت میزبانی خوب وردپرس سود سهام را پرداخت می کند.

1.1.2. به PHP 7.0 یا بالاتر ارتقا دهید
بسیاری از سایت های وردپرس هنوز هم با نسخه های قدیمی از PHP اجرا می شوند. یک نگاه به آمار وردپرس نشان می دهد که تقریبا نیمی از سایت ها هنوز هم با نسخه PHP در سری 5 اجرا می شوند ، در حالی که PHP 7.0 و بالاتر بیش از سه سال در دسترس است.

سازگاری به عقب بسیار جالب و جالب است ، اما این باعث می شود وردپرس به عنوان یک فناوری و صاحبان سایت از بهره‌مندی بیشتر از سایتهای خود جلوگیری کند. این نسخه های قدیمی PHP اصلاحات امنیتی بیشتری دریافت نمی کنند و در نتیجه به طور فزاینده ای در برابر حملات آسیب پذیر هستند.

خوشبختانه ، تیم WordPress پشتیبانی از هر چیزی قدیمی تر از PHP 5.6 را کاهش داده است. در دسامبر 2019 ، آن نسخه حداقل پشتیبانی از PHP به PHP 7.0 ارتقا می یابد. پس از آن ، برنامه انتشار PHP را با دقت بیشتری دنبال می کند.

بنابراین ، یکی از مهمترین کارهایی که می توانید برای بهبود کارایی و امنیت سایت خود انجام دهید ، ارتقاء محیط میزبانی شما به نسخه مدرن PHP است. فواید زیادی برای این وجود دارد:

PHP 7 افزایش سرعت باورنکردنی را ارائه می دهد.
این کار بسیار کارآمد تر است ، به معنای استرس کمتری روی سرور شما.
بارهای از ویژگی های توسعه مدرن را وارد کنید.
این یک محیط بسیار امن تر و امن تر است.
این اثبات آینده است
حالا ، این چیزی است که همه ما می خواهیم ، درست است؟ اگر تنظیمات میزبانی فعلی خود را در بخش قبلی بررسی کرده اید ، می دانید که اکنون سایت شما در حال اجرا است. اگر این نرم افزار سرور منسوخ شده مانند PHP 5.5 را نشان دهد ، ایده خوبی است که در صورت امکان این را به روز کنید.

با این حال ، قبل از انجام این کار ، مراقبت های ویژه ای انجام دهید. اگر مطمئن نیستید که چه کاری انجام می دهید ، درخواست کمک کنید.

در اینجا چند مرحله برای برداشتن آورده شده است:

(همیشه!) از وب سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.
یک محیط صحنه بندی محلی را بر اساس نسخه مدرن از PHP ایجاد کنید.
نسخه پشتیبان تهیه سایت خود را در آن سرور نصب کنید.
کاملاً تست کنید تا ببینید که آیا همه چیز درست کار می کند یا خیر.
سایت زنده خود را ارتقا دهید - در اکثر اوقات ، ارائه دهنده هاستینگ شما می تواند این کار را برای شما انجام دهد.
ما یک پست داریم که به شما نشان می دهد چگونه می توانید یک محیط آزمایشی را برای سایت وردپرس خود تنظیم کنید. WordPress.org در مورد مزایای به روزرسانی نسخه PHP شما و اینکه در هنگام انجام آن چه مواردی را باید در نظر داشته باشید ، پست دارد.

1.1.3. اطمینان حاصل کنید که از SSL و HTTPS استفاده می کنید
از نظر تاریخی ، پذیرش SSL (دریافت URL HTTPS و نماد قفل سبز در نوار آدرس URL مرورگر) یک تاکتیک اختیاری بود. مسلماً بسیاری از سایت ها به سطح امنیتی اضافی که SSL تأمین می کند ، نیازی ندارند.

اما ، نصب یک گواهینامه SSL معتبر نصب الزامی است - موتورهای جستجو می توانند سایتها را بدون مجوزهای معتبر SSL و تنظیمات (یا هشدارهای بعدی در کنار نتایج جستجوی خود) جریمه کنند. همچنین استفاده از SSL برای همه وب سایت ها به طور کلی خوب است ، برای جلوگیری از هکرها و اشخاص ثالث از رهگیری درخواست ها و داده ها.

علاوه بر این ، بسیاری از تکنیک های سرعت و کارایی سایت مدرن نیاز به تنظیم معتبر SSL / HTTPS دارند. برای استفاده از فناوری های جدید و سریعتر وب مانند HTTP / 2 ، مرورگرهایی مانند Google Chrome و Firefox به وب سایت نیاز دارند که دارای گواهی SSL معتبر باشند.

اگر می خواهید به SSL بروید و اطمینان حاصل کنید که سایت شما به درستی از طریق HTTPS سرو می شود ، ما یک راهنمای مفید با راهنمایی و ترفندهایی برای انتقال به HTTPS داریم.

1.2 تنظیمات سایت خود را بررسی کنید
ارزش افزودن برخی مدت کلیک کردن بر روی همه بخش های موجود در فهرست تنظیمات WordPress را دارد ، زیرا بسیاری از گزینه های موجود می توانند روی SEO سایت وردپرس شما تأثیر بگذارند.

به طور خاص ، ارزش آن را دارد که تنظیمات دید خود را در تنظیمات → Reading دوبار بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که به طور تصادفی مانع از ایندکس کردن موتورهای جستجو در وب سایت خود نمی شوید. این قطعاً به دید شما آسیب می رساند!

همچنین باید مطمئن شوید که تنظیمات نوشتن و خواندن شما به درستی تنظیم شده است ، این دسته بندی های پیش فرض شما را کنترل می کنند ، و آنچه باید در صفحه اصلی شما نمایش داده شود. فراموش نکنید که در تنظیمات → عمومی به سایت خود نیز یک برچسب قوی بدهید!

1.3 ساختار پیوند مناسب را انتخاب کنید

قیمت راهبند


تنظیمات پیوند مجدد شما مشخص می کند صفحه شما و آدرس های اینترنتی ارسال چه فرمی را می گیرند ، که می تواند تأثیر بزرگی در سئو داشته باشد. بنابراین اگر می خواهید یک سایت جدید ایجاد کنید ، یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که تنظیمات پیوند خود را تغییر دهید ، که می توانید در تنظیمات → پیوندها پیدا کنید.

اگر تنظیمات خود را از پیش فرض تغییر ندهید ، تمام صفحات و ارسال های شما URL هایی دارند که به عنوان مثال.com.com/؟p=123 هستند. در حالیکه این کاملاً مناسب است ، به خصوص خوب نیست ، و ممکن است بر نحوه درک کاربران و موتورهای جستجو از کیفیت و ارتباط صفحات شما تأثیر بگذارد.

  • tandis nik
  • ۰
  • ۰

پیوند صفحه

سئو سایت
سئو در سایت چیست؟
جستجوگرها در سایت (همچنین به عنوان SEO در صفحه شناخته می شود) عمل بهینه سازی عناصر در وب سایت (بر خلاف پیوندها در جای دیگر اینترنت و سایر سیگنال های خارجی است که به طور کلی با عنوان "سئو خارج از سایت" شناخته می شوند) به منظور رتبه بالاتر. و از طریق موتورهای جستجو ترافیک بیشتری کسب کنید. SEO موجود در سایت به بهینه سازی هر دو محتوا و کد منبع HTML یک صفحه اشاره دارد.

علاوه بر کمک به موتورهای جستجو ، محتوای صفحه را تفسیر می کند ، سئو مناسب در سایت همچنین به کاربران کمک می کند تا به سرعت و به وضوح درک کنند که یک صفحه چیست و آیا به جستجوی آنها می پردازد. در حقیقت ، SEO موجود در سایت به موتورهای جستجوگر کمک می کند اگر یک صفحه را بازدید کنند ، ببینند که یک انسان چه چیزی را مشاهده می کند (و چه ارزشی را کسب می کند) ، به گونه ای که موتورهای جستجو بتوانند با اطمینان از آنچه بازدید کنندگان بشر محتوای باکیفیت را در مورد جستجوی خاص (کلمه کلیدی).

هدف نهایی سئو در سایت را می توان به عنوان تلاش برای آسان تر ساختن هر دو موتور جستجوگر و کاربران در نظر گرفت:

درک کنید که یک صفحه وب در مورد چیست؛
آن صفحه را به عنوان مربوط به یک جستجوی جستجو یا نمایش داده شد (به عنوان مثال یک کلمه کلیدی خاص یا مجموعه ای از کلمات کلیدی) مرتبط کنید.
در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) آن صفحه را مفید و شایسته رتبه بندی مناسب بدانید.
کلمات کلیدی ، محتوا و سئو در سایت
در گذشته ، جستجوگرها در سایت مترادف با استفاده از کلمات کلیدی - و به طور خاص ، از جمله یک کلمه کلیدی با ارزش بالا در چندین مکان کلیدی در یک وب سایت بود.

برای درک اینکه چرا کلمات کلیدی دیگر در مرکز SEO در محل نیستند ، یادآوری این اصطلاحات در واقع مهم است: مضامین محتوا. از نظر تاریخی ، این که آیا صفحه ای برای مدت معین رتبه بندی شده یا خیر ، به استفاده از کلمات کلیدی مناسب در مکان های معین و مورد انتظار در یک وب سایت وابسته است تا موتورهای جستجو بتوانند دریابند و بفهمند که محتوای آن صفحه چیست. تجربه کاربر ثانویه بود؛ به سادگی اطمینان حاصل کنید که موتورهای جستجو کلمات کلیدی را پیدا کرده و سایتی را برای این شرایط در رتبه بندی قرار داده اند که در قلب شیوه های سئو سایت قرار داشته باشد.

اما امروزه موتورهای جستجو از لحاظ ظاهری پیشرفته تر شده اند. آنها می توانند معنای صفحه را از استفاده از مترادف ها ، زمینه ای که در آن محتوا ظاهر می شود استخراج کنند ، یا حتی فقط با توجه به فرکانس مورد استفاده در ترکیب کلمات خاص. در حالی که استفاده از کلمات کلیدی هنوز اهمیت دارد ، روش های تجویز مانند استفاده از یک کلمه کلیدی دقیق بازی در مکان های خاص با تعداد لازم بارها و بارها دیگر مستاجر سئو در صفحه نیست. آنچه مهم است ارتباط است. برای هر یک از صفحات خود ، از خود بپرسید که محتوای مربوط به کاربر در پشت سؤالات جستجوی کاربر (بر اساس استفاده از کلمه کلیدی شما چه در صفحه و چه در HTML آن) مربوط است.

به این ترتیب ، جستجوگرها در سایت کمتر در مورد تکرار یا قرار دادن کلمات کلیدی است و بیشتر در مورد درک اینکه کاربران شما چه کسانی هستند ، به دنبال چه چیزی هستند ، و در مورد چه موضوعاتی (کلمات کلیدی) می توانید محتوایی را ایجاد کنید که به بهترین نحو آن نیاز را برآورده کند. صفحاتی که این معیارها را رعایت می کنند دارای محتوا هستند:

به عمق. محتوای "نازک" یکی از اهداف خاص Google Panda بود. امروز کم و بیش فرض بر این است که محتوا باید به اندازه کافی کامل باشد تا شانس خوبی در رتبه بندی داشته باشد.
کاربر پسند آیا مطالب قابل خواندن است؟ آیا در سایت شما به گونه ای سازماندهی شده است که به راحتی قابل هدایت باشد؟ آیا عموماً تمیز است ، یا محدود به تبلیغات و پیوندهای وابسته است؟
منحصر بفرد. اگر به درستی مورد توجه قرار نگرفته باشد ، مطالبی که در جایی دیگر از سایت شما (یا در جای دیگر اینترنت) کپی شده است ، ممکن است بر توانایی سایت در رتبه بندی در SERP ها تأثیر بگذارد.
معتبر و قابل اعتماد. آیا محتوای شما به تنهایی به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای اطلاعات در مورد یک موضوع خاص است؟
با هدف جستجوی کاربر هماهنگ شد. بخشی از ایجاد و بهینه سازی برای محتوای با کیفیت نیز به انتظارات جستجوگر می انجامد. مباحث محتوا باید با پرس و جوهای جستجو که در آن رتبه بندی می شوند هماهنگ باشند.
سئو در سایت غیر مرتبط با کلمات کلیدی
گذشته از کلمات کلیدی (مباحث) مورد استفاده در محتوا در یک صفحه وب و چگونگی بحث در مورد آنها ، چندین عنصر "کلمه کلیدی-آگنوستیک" وجود دارد که می توانند در بهینه سازی سایت یک صفحه تأثیر بگذارند.

این موارد شامل مواردی مانند:

استفاده از پیوند در یک صفحه: چند لینک وجود دارد؟ آیا داخلی یا خارجی هستند؟ آنها به کجا اشاره می کنند؟
سرعت بارگذاری صفحه
استفاده از داده های ساختاری Schema.org یا سایر نشانه گذاری ها
ساختار URL صفحه
دوستی موبایل

سئو سایت
فوق داده صفحه
همه این عناصر به همان ایده اصلی گره خورده اند: ایجاد یک تجربه کاربری خوب. هرچه یک صفحه قابل استفاده تر باشد (از نظر فنی و غیر فنی) ، بهینه سازی آن در سایت بهتر است.

چگونه صفحه را بهینه می کنید؟
کاملاً بهینه سازی یک صفحه در وب سایت شما نیاز به تغییرات متنی و HTML دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد عوامل سایت که در رتبه بندی و نحوه چگونگی بهبود صفحه وب سایت خود می توانید این مقاله را بررسی کنید

  • tandis nik
  • ۰
  • ۰

ماشین کوبنده

به معنای حذف حساب های تکراری و / یا به وضوح برچسب زدن هر حساب اجتماعی است تا کاربران درک کنند که چه هدفی را ارائه می دهند (برای مثال ، حساب های HR یا مطبوعات در مقابل صفحات مارک عمومی).

4. نه اکنون معنی هرگز نیست

 

سئو سایت
فقط به این دلیل که گوگل می گوید سیگنال های اجتماعی در حال حاضر بر رتبه جستجو تأثیر نمی گذارند ، به این معنی نیست که آنها هرگز چنین نخواهند شد. رسانه های اجتماعی هیچ نشانی از تبدیل شدن به بخشی مهم و مهم از حضور آنلاین یک برند یا حضور آنلاین شخص را به زودی نشان نمی دهند.

علاوه بر این ، تحقیقات اخیر ، مانند مطالعه انجام شده توسط Hootsuite ، نشان می دهد که موتورهای جستجو حداقل آنها را در نظر می گیرند زیرا آنها به دنبال سیگنال های اقتدار و ارزش هستند.

Takeaways: هیچ دلیلی وجود ندارد که چرا سیگنال های اجتماعی در آینده نمی توانند در رتبه بندی جستجو تأثیر بگذارند ، بنابراین مارک های هوشمند به تدوین اقتدار خود در کانال های اصلی اجتماعی ادامه می دهند و هنگام طراحی استراتژی سئو خود به فکر اجتماعی می روند.

5. بینگ را فراموش نکنید
ممکن است گوگل پشتیبان گیری کرده و موضع خود را در مورد سیگنال های اجتماعی تغییر داده باشد ، اما بینگ همیشه در استفاده از سیگنال های رسانه های اجتماعی باز بوده است.

بینگ در رهنمودهای مدیر وب سایت بسیار شخصی خود:

رسانه های اجتماعی نقش خود را در تلاش امروز برای کسب رتبه خوب در نتایج جستجو ایفا می کنند ... [از این رو] سیگنال های مثبت می توانند در بلند مدت از نظر رتبه بندی ارگانیک تأثیر بگذارند.

Takeaways: بینگ ، که مسئولیت بیش از 33٪ از جستجوهای ایالات متحده در سال 2018 را بر عهده داشت ، کاملاً واضح است که چگونه الگوریتم آنها سیگنالهای اجتماعی را در نتایج جستجوی خود گنجانیده است. بر خلاف گوگل ، آنها در این مورد تردید نکرده اند. با توجه به رشد مداوم سهم بازار ، شرکتها عاقلانه می توانند بینگ را در استراتژی SEO خود گنجانند.

بسته بندی کردن

 

قیمت راهبند


گوگل در مورد استفاده از رسانه های اجتماعی به جلو و عقب رفته است ، اما ادعا منسوخ شده 2014 کوتس که الگوریتم جستجوی گوگل نادیده گرفتن سیگنال های اجتماعی را نباید به عنوان کلمه نهایی در مورد این موضوع دید.

درعوض ، بازاریابان باید مفهوم جستجوی خود و جستجوگرها را گسترش دهند تا روشهای بیشماری را که مردم در وب پیدا می کنند ، در نظر بگیرند. آنها همچنین باید در مورد تأثیرات مثبت افزایش یافته ترافیک از طریق اجتماعی ، به طور بالقوه در رتبه بندی جستجوی آنها و همچنین برجسته بودن پروفایل های اجتماعی در نتایج جستجوی صفحه اول فکر کنند.

در نهایت ، وب همه چیز در مورد ایجاد روابط ، تقویت مخاطبان ، ابراز هویت و به اشتراک گذاشتن ایده ها است - این ذاتاً اجتماعی است ، و هیچ دلیلی وجود ندارد که بهترین شیوه های SEO در برابر دانه قرار گیرد ، به خصوص که در نهایت منظورهایی که حاکم بر سئو هستند. وب مکانی لذت بخش و مفیدتر است.

ماشین کوبنده

خوب ، نوبت شما: فکر می کنید چطور اجتماعی SEO را تحت تأثیر قرار می دهد؟

درباره نویسنده: Chloe Mason Grey در بازاریابی دیجیتال و استراتژی رشد برای مشاغل کوچک و تکنوازها تخصص دارد. مطمئن باشید که در توییتر به او سلام می کنید.
 

  • tandis nik