سئو سایت

همه چیز درباره سئو

سئو سایت

همه چیز درباره سئو

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سئو شهرستان

21. استراتژی محتوای خود را با دقت برنامه ریزی کنید.
بله ، شما باید برای محتوایی که در وب سایت خود منتشر می کنید ، یک استراتژی داشته باشید. نه تنها باید دقیقاً بدانید که چه نوع اطلاعاتی را می خواهید تهیه کنید ، بلکه همچنین چند مرتبه. این امر بخصوص اگر وبلاگ خود را در وب سایت خود اجرا کنید صدق می کند. با ایجاد نقشه راه برای ایجاد محتوا شروع کنید.

22. خواندن مطالب خود را آسان کنید.

سئو سایت
در اینترنت ، مردم تمایل دارند متن را اسکن کنند نه اینکه آن را از روی جلد تا جلد دیگر بخوانند. به همین دلیل است که باید ساختار واضحی از تک تک مطالب ارائه دهید. از عناوین ، زیرنویس ها ، گلوله ها و جواهرات در مناسب ترین بخش های نسخه خود استفاده کنید.

همچنین ، سعی کنید مطالب خود را کمی واضح تر جلوه دهید - از تصاویر ، نمونه های زندگی واقعی ، اینفوگرافیک ها یا فیلم ها استفاده کنید تا اطلاعات بهتر نشان داده شده و مطالب خود را به یاد ماندنی کنید. همچنین فراموش نکنید که کلمات کلیدی مناسبی را در طول محتوا قرار دهید.

23- از تمامی مطالب تکراری در وب سایت خود مراقبت کنید
محتوای تکراری - همان محتوایی که در چندین URL منحصر به فرد به نظر می رسد - مورد استقبال موتورهای جستجو قرار نمی گیرد و می تواند باعث افت جدی در رتبه بندی وب سایت شود. با این حال ، گاهی اوقات سخت است که از تکرار مطالب جلوگیری کنید ، به خصوص در وب سایت های تجارت الکترونیکی که همان محصول در صفحات وب جداگانهای با اندازه و / یا رنگ متفاوت ارائه شده است.

در مواردی از این دست ، شما باید از یک برچسب متعارف استفاده کنید که نشان می دهد کدام صفحه باید در رابطه با محتوای تکراری به عنوان اصلی در نظر گرفته شود. همچنین می توانید از یک تغییر مسیر 301 استفاده کنید تا مطمئن شوید آب SEO به یک آدرس وب سایت هدایت می شود و به چند صفحه وب تقسیم نمی شود.

ایجاد لینک اهمیت زیادی دارد
24. برای سایت خود یک پروفایل بک لینک سالم بسازید.
پیوندهای ورودی که به سایت شما می آیند دومین عامل مهم SEO (بلافاصله پس از محتوا) هستند که تأثیر زیادی در رتبه بندی وب سایت شما دارند. از روزهای اول تهیه یک استراتژی SEO برای مشاغل خود ، باید برنامه ریزی کنید که استراتژی های ساختمانی را در چه زمینه هایی سرمایه گذاری کنید.

انتخاب وب سایتهای معتبر و مرتبط که مایل به دریافت بک لینک هستید ، شروع خوبی خواهد بود.

سئو سایت در قزوین

25. هنگام دستیابی به لینکها ، فقط هدفهای با کیفیت هدف قرار می گیرند.
فقط پیوندها از وب سایتهای با کیفیت و قابل اعتماد که میزان زیادی از ترافیک را به خود جلب می کنند می توانند تأثیر جدی و خوبی در رتبه بندی وب سایت شما داشته باشند. اگر یک وب سایت معتبر به شما لینک دهد ، برخی از این "اقتدار" به سایت شما منتقل می شود.

موتورهای جستجو کمی بیشتر به سایت شما اعتماد می کنند. و هنگامی که آنها را به عنوان منبع خوبی از دانش در نظر می گیرند ، آنها نیز مایل هستند که آن را در SERP های خود رتبه بالاتری کسب کنند.

به یاد داشته باشید: کیفیت همیشه در مورد پیوندها ، محتوا و سئو به طور کلی اهمیت بیشتری دارد. تعداد زیادی پیوند اسپم فقط می تواند به رتبه شما صدمه بزند ، نه اینکه آنها را بالاتر ببرد.

26- در پیوندهای حمایت مالی سرمایه گذاری نکنید.
به مراتب بهتر است به جای پرداخت هزینه برای مقالات ناخواسته یا تبلیغاتی با بک لینک به وب سایت خود ، روی دسترسی به وبلاگ های معتبر و تأمین ارزش واقعی آنها متمرکز شوید. چنین نشریاتی باعث ایجاد ترافیک زیادی برای شما نخواهد شد و همچنین به اعتبار خوانندگان اعتبار نخواهد داشت.

خیلی بهتر است اگر وبلاگ یا رسانه ای قابل احترام را از طاقچه خود پیدا کنید و تخصص گسترده خود را در مورد یک موضوع خاص در قالب یک پست وبلاگ ، مطالعه موردی ، اینفوگرافیک ، ارائه و غیره ارائه دهید.

ارزش واقعی باعث ایجاد ترافیک ، پیروان ، تعامل و بک لینک می شود. وقتی چیزی ارزشمند می دهید ، در عوض یک آب برگردان با کیفیت دریافت خواهید کرد. هیچ پولی نمی تواند نتایج پایدار سئو و پیوندهای ورودی با کیفیت مانند آن را به شما بدهد.

27. پیوند به وب سایت های با کیفیت دیگر.
اگر به وب سایت های دیگر پیوند دهید ، شما نه تنها به تبلیغ محتوای آنها کمک می کنید ، بلکه به دیگران نیز اطلاع می دهید که وجود دارید. به همین سادگی. و اگر محتوای با کیفیت ارائه دهید ، افرادی که کار شما را به اشتراک گذاشته اید ، مایل به تبلیغ وب سایت شما نیز هستند.

ایجاد لینک پیوند با کیفیت بیشتر مربوط به ایجاد روابط است و نه تبادل لینک.

28. با کمک به مردم پیوند کسب کنید

سئو سایت در قم
در دنیای سئو ، ارز لینک است. وقتی به دیگران کمک می کنید ، به عنوان مثال با به اشتراک گذاشتن دانش ، بینش های ارزشمند ، نکات اجرایی آسان و ابزار رایگان ، همیشه چیزی را در عوض دریافت می کنید. کاربران معمولاً احساس قدردانی و نیاز به ارائه چیزی در ازای آن را دارند - آنها پیوندهایی را ارائه می دهند.

اگر تصمیم دارید که برای کمپین های پولی هزینه کنید ، هزینه آنها را نه تنها به منظور به دست آوردن بک لینک ، بلکه برای کمک به مردم در نظر بگیرید. سازمان های خیریه و غیرانتفاعی زیادی وجود دارند که به دنبال حامی مالی هستند. در عوض ، آنها را در وب سایت های خود ذکر می کنند.

  • tandis nik
  • ۰
  • ۰

 

طراحی سایت بیرجندطراحی سایت بیرجند یکی از موارد است که ساکنان بیرجند به دنبال آن هستند. بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی و مرکز شهرستان بیرجند در شرق ایران است. علاوه بر جاذبه‌های گردشگری موجود در سطح شهرستان بیرجند، آثار تاریخی و مکان‌های تفریحی نیز در داخل در محدوده شهری بیرجند وجود دارد.
در سطح بیرجند موزه باستان‌شناسی، مردم‌شناسی و حیات وحش در مجموعه عمارت و باغ اکبریه، موزه مشاهیر در خانه پردلی، موزه میراث پهلوانی در زورخانه امیر عرب و موزه وقف در مدرسه شوکتیه وجود دارد. طراحی سایت در بیرجند برای کسب و کارهای اینترنتی که ساکن بیرجند هستند مهم و حیاتی است. در ادامه به بررسی طراحی سایت می پردازیم:

طراحی سایت بیرجند

 

سفارش طراحی سایت بیرجند

 

برای سفارش طراحی سایت در بیرجند نکات قابل توجه بسیار است. ما در این قسمت به ۳ عامل مهم در سفارش طراحی سایت اشاره می کنیم:

۱.داشتن نمونه کار حرفه ای

داشتن نمونه کار هنگام سفارش طراحی سایت بیرجند میتواند به شما این دید را بدهد که طراح سایت مورد نظر شما با کدام شرکت ها و برندها همکاری داشته است. همچنین از میزان توانایی و خلاقیت آنها آگاهی پیدا کنید.

سفارش طراحی سایت بیرجند

۲.پیاده کردن امکانات سئو

تمامی امکانات سئو داخلی و خارجی باید برای یک سایت اجرا شود. بدون سئو داشتن سایت نمیتواند به افزایش درآمد شما کمک چندانی کند. بنابراین باید تمامی ویژگی های سئو سایت برای هر سایتی اجرا شود. سئو چیبست : سئو آنقدر مهم است که شما با جستجوی کلمه طراحی سایت در بیرجند به این صفحه از سایت ما رسیده اید.

 

۳.مسلط به دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در هر کسب و کاری متفاوت است. افرادی که در دیجیتال مارکتینگ متخصص هستند میدانند که هر صنفی در چه زمینه ای باید تبلیغات کند تا بتواند مشتریان بیشتری را جذب کرده و درآمد خود را افزایش دهد.

 

شرکت طراحی سایت بیرجند

شرکت پیشرو ارتباط از سال ۱۳۸۴ در طراحی سایت در بیرجند فعالیت می کند. شما می توانید برای سفارش طراحی سایت حرفه ای با ما تماس بگیرید. همانطور که در سرچ گوگل مشاهده کردید، گوگل شرکت پیشرو ارتباط را در جستجوی کلمه شرکت طراحی سایت در بیرجند ، به شما معرفی کرده است.

در حال حاضر محل دائمی شرکت طراحی سایت پیشرو ارتباط در تهران است و هیچ شعبه نمایندگی در شهر بیرجند ندارد. شما می توانید با سفارش حضوری و یا غیر حضوری امور طراحی سایت خود را به ما بسپارید.

شرکت طراحی سایت بیرجند

ما افتخار داریم که با ارائه خدمات متمایز از همکاران خود، طراحی سایت شما را به صورت حرفه ای انجام دهیم. برای آسودگی خاطر شما در زمینه کیفیت کار طراحی سایت، گارانتی بدون قید و شرط را برای شما در نظر گرفته ایم.

اگر برای سفارش طراحی سایت در بیرجند ساکن هستید و نگران پیگیری و مراحل سفارش طراحی سایت در تهران هستید، به شما اطمینان می دهیم که با خدماتی متفاوت از همکاران و با کیفیت نگرانی شما را در زمینه ارتباط با ما برای شما مرتفع کنیم.

 

قیمت طراحی سایت بیرجند

قیمت طراحی سایت بیرجند

قیمت طراحی سایت بیرجند یک سرمایه گذاری حرفه ای و معقول است. شما با پرداخت هزینه طراحی وب سایت ، صاحب یک وب سایتی می شوید که مزایای زیر را برای شما دارد:
فروش شما از وب سایت چند برابر فروش حالت سنتی است و رشد کسب و کار شما بیشتر می شود.

با داشتن وب سایت هزینه تبلیغاتدر مقابل تبلیغات کاغذی و یا بیلبورد به طرز چشم گیری کاهش میابد. همچنین برای تبلیغات جدید نیازمند هزینه هستید اما با تبلیغ در سایت بدون هزینه میتوانید تبلیغات را به روز کنید.

در دسترس بودن میتواند نکته قابل توجهی برای مشتریان باشد. اگر شما تنها از طریق وب سایت کسب درآمد کنید و محل کسب نداشته باشید، با داشتن سایت میتوانید در هر زمان خدمات خود را به مشتریان ارائه دهید.

شرکت طراحی سایت پیشرو ارتباط برای تمامی کسانی که ساکن استان بیرجند هستند یک تخفیف ویژه در قیمت طراحی سایت لحاظ می کند.

 

طراحی سایت ارزان در بیرجند

آیا شما هم به دنبال طراحی وب سایت ارزان هستید؟ به نظر شما چقدر یک طراحی سایت ارزان می تواند نیازهای حرفه ای شما را برآورده کند؟ می دانیم که شما هم برای سفارش طراحی وب سایت بیرجند میدانید که هیچ ارزانی بی حکمت نیست.

 

همانطور که شما به قیمت های ارزان برخی از رستوران ها توجهی نمی کنید و حاضر نیستید سلامتی خود را با غذاهای ارزان به خطر بیاندازید، قطعا می دانید که طراحی سایت ارزان هم می تواند کسب و کار شما را به خطر بیاندازد.با توجه به توضیحات گفته شده اگر همچنان به دنبال طراحی سایت ارزان هستید، پیشنهاد می کنیم به سه مورد زیر در سفارش خود دقت کنید:

طراحی سایت ارزان بیرجند

۱.آیا در طراحی وب سایت از تکنولوژی های روز استفاده می شود؟

استفاده از AMP یکی از تکنولوژی هایی است که طراحان سایت ارزان به آن کم توجه هستند. این تکنولوژی به صورتی است که باعث افزایش سرعت بارگزاری یک سایت در تلفن های همراه میشود. یعنی به همان میزانی که بارگزاری یک صفحه در لپ تاپ با سرعت خوبی انجام میگیرد ، در تلفن های همراه نیز باید به همین صورت باشد.
قطعا طراحی وب سایت ارزان، نمی تواند در حوزه امنیت وب سایت، انعطاف پذیری ارتقاء سایت، افزایش بازدید سایت، اعتماد سازی در بازدید کنندگان سایت و … موفق ظاهر شود.

 

۲.آیا طراحی وب سایت ارزان قابلیت توسعه امکانات را دارد؟

ممکن است در ابتدا شما سفارش یک سایت شرکتی بدهید و با کمترین هزینه برای شما طراحی سایت را انجام دهند.
اما بعد از مدتی بخواهید قابلیت فروش آنلاین را به سایت خود اضافه کنید، باید قابلیت توسعه امکانات برای سایت فراهم باشد تا بتوانید آن را به یک سایت شرکتی فروشگاهی تبدیل کنید.

 

۳.آیا طراحی سایت ارزان گارانتی دارد؟

هر سایت که طراحی میشود به طور کامل بی عیب و نقص نخواهد بود و ممکن است دارای خطاهایی باشد. شرکت طراحی وب سایت ارزان باید برای یک بازه زمانی تعیین شده گارانتی برای سایت شما در نظر بگیرد تا اگر دچار مشکلی شدید بدون پرداخت وجهی مشکل شما را برطرف کند.

  • tandis nik
  • ۰
  • ۰

 

طراحی سایت بوشهرطراحی سایت بوشهر برای ساکنین و کسب و کارهای بوشهر مهم و قابل توجه است. شهری بندری و مرکز استان بوشهر از استان‌های جنوب غربی ایران است. بوشهر بندری شبه‌جزیره‌ای در بخش مرکزی شهرستان بوشهر است که از سمت شمال، غرب و جنوب به خلیج فارس محدود شده‌است.

از مراکز تجاری بوشهر که خیلی زیاد به طراحی سایت در بوشهر نیاز دارند می توان به مجتمع تجاری، تفریحی و مسکونی زیتون بوشهر، مراکز خرید ملت، آزادی، بوشهر، لیان و آزادگان در کنار بازارهای سنتی چون بازار صفا، بازار قدیمی، بازار شهرداری و بازار روز فعال اشاره کرد.
مناطق ویژه اقتصادی ، منطقه ویژه اقتصادی بندر بوشهر، منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از دیگر مواردی است که قطعا کسب و کارهای فعال در این مناطق به طراحی سایت نیاز خواهند داشت.

طراحی سایت در بوشهر

 

 

 

سفارش طراحی سایت در بوشهر

برای سفارش طراحی سایت در بوشهر نکات قابل توجه بسیار است. ما در این قسمت به ۳ عامل مهم در سفارش طراحی سایت اشاره می کنیم:

 

۱.عدم استفاده از قالب رایگان در طراحی سایت بوشهر

این قالب ها در ابتدای کار به شما امکاناتی را می دهند و در زمان و هزینه شما صرفه جویی می شود. اما با شروع کار این مسئله پیش می آید آیا این قالب آماده به نیاز سایت من پاسخ می دهد؟ آیا در آینده مجبور به هزینه و دوباره کاری خواهم شد؟ آیا این قالب آماده به تکراری نیست؟

 

سفارش طراحی سایت بوشهر

 

۲.طراحی سایت ریسپانسیو

سایت واکنش گرا یا سایت ریسپانسیو سایتی است که با ابعاد و رزولوشن دستگاههای مختلف سازگاری دارد و کاربران بدون توجه به اینکه صفحه نمایش دستگاهشان کوچک باشد ، میتوانند به راحتی سایت را بررسی کنند

 

۳.قابلبت توسعه امکانات

توسعه امکانانت یعنی سایت در آینده قابلیت تبدیل شدن به فرم های دیگری مانند سایت فروشگاهی را داشته باشد. یا بتوان امکانات دیگری مانند نقشه، آمار، گالری تصاویر را به سایت اضافه کرد.

 

شرکت طراحی سایت در بوشهر

شرکت پیشرو ارتباط از سال ۱۳۸۴ در طراحی سایت در بوشهر فعالیت می کند. شما می توانید برای سفارش طراحی سایت حرفه ای با ما تماس بگیرید. همانطور که در سرچ گوگل مشاهده کردید، گوگل شرکت پیشرو ارتباط را در جستجوی کلمه شرکت طراحی سایت در بوشهر ، به شما معرفی کرده است.
در حال حاضر محل دائمی شرکت طراحی سایت پیشرو ارتباط در تهران است و هیچ شعبه نمایندگی در شهر بوشهر ندارد. شما می توانید با سفارش حضوری و یا غیر حضوری امور طراحی سایت خود را به ما بسپارید.

شرکت طراحی سایت بوشهر

ما افتخار داریم که با ارائه خدمات متمایز از همکاران خود، طراحی سایت شما را به صورت حرفه ای انجام دهیم. برای آسودگی خاطر شما در زمینه کیفیت کار طراحی سایت، گارانتی بدون قید و شرط را برای شما در نظر گرفته ایم.

 

اگر برای سفارش طراحی سایت ، در بوشهر ساکن هستید و نگران پیگیری و مراحل سفارش طراحی سایت در تهران هستید، به شما اطمینان می دهیم که با خدماتی متفاوت از همکاران و با کیفیت نگرانی شما را در زمینه ارتباط با ما برای شما مرتفع کنیم.

 

 

قیمت طراحی سایت در بوشهر

قیمت طراحی سایت بوشهر یک سرمایه گذاری حرفه ای و معقول است. شما با پرداخت هزینه طراحی وب سایت در بوشهر ، صاحب یک وب سایتی می شوید که مزایای زیر را برای شما دارد:

قیمت طراحی سایت بوشهر

۱. وب سایت شما مادام العمر هست
۲. وب سایت به صورت ۲۴ ساعته کسب و کار شما را معرفی می کند
۳. از طریق سئو سایت و گوگل مشتریان بیشتری می توانید بدست بیاورید.
۴. مشتریان به کسب و کارهایی که وب سایت دارند بیشتر اعتماد می کنند.

شرکت طراحی سایت پیشرو ارتباط برای تمامی کسانی که ساکن استان بوشهر هستند یک تخفیف ویژه در قیمت طراحی سایت لحاظ می کند.

 

 

طراحی سایت ارزان در بوشهر

 

آیا شما هم به دنبال طراحی وب سایت ارزان هستید؟ به نظر شما چقدر یک طراحی سایت ارزان می تواند نیازهای حرفه ای شما را برآورده کند؟ می دانیم که شما هم برای سفارش طراحی وب سایت بوشهر میدانید که هیچ ارزانی بی حکمت نیست.

همانطور که شما به قیمت های ارزان برخی از رستوران ها توجهی نمی کنید و حاضر نیستید سلامتی خود را با غذاهای ارزان به خطر بیاندازید، قطعا می دانید که طراحی سایت ارزان هم می تواند کسب و کار شما را به خطر بیاندازد.

قطعا طراحی وب سایت ارزان، نمی تواند در حوزه امنیت وب سایت، انعطاف پذیری ارتقاء سایت، افزایش بازدید سایت، اعتماد سازی در بازدید کنندگان سایت و … موفق ظاهر شود.

طراحی سایت ارزان در بوشهر

 

با توجه به توضیحات گفته شده اگر همچنان به دنبال طراحی سایت ارزان هستید، پیشنهاد می کنیم به سه مورد زیر در سفارش خود دقت کنید:

۱.آیا طراحی سایت ارزان گارانتی دارد؟

هر سایت که طراحی میشود به طور کامل بی عیب و نقص نخواهد بود و ممکن است دارای خطاهایی باشد. شرکت طراحی وب سایت ارزان باید برای یک بازه زمانی تعیین شده گارانتی برای سایت شما در نظر بگیرد تا اگر دچار مشکلی شدید بدون پرداخت وجهی مشکل شما را برطرف کند

۲.آیا طراحی وب سایت ارزان ، هاست حرفه ای دارد؟

بسیاری از شرکت های طراحی سایت به دلیل کاهش هزینه و مجاب کردن مشتریان برای سفارش طراحی سایت به این شرکت ها، از هاست های رایگان و کیفیت پایین استفاده میکنند

۳.آیا طراحی وب سایت ، سئو سایت دارد؟

زمانی که شما سفارش طراحی سایت میدهید، در واقع میخواهید از سایت خود بهره برداری بیشتری در افزایش فروش خود کنید. در همین راستا انتظار دارید که کاربران با جستجویی که در صفحات گوگل انجام میدهند سایت شما برایشان به نمایش در آید. بنابر این باید تمهیدات سئو سایت از ابتدا چیده شود تا مجبور به باز طراحی سایت نشوید همچنین باید برنامه منظمی برای گرفتن بک لینک دائمی داشته باشید

  • tandis nik
  • ۰
  • ۰

صرف نظر از اینکه در حال حاضر مشغول به کار هستید ، زندگی می کنید و اینترنت را تنفس می کنید یا می خواهید از حضور آنلاین خود استفاده کنید ، یک اصطلاح جادویی است که احتمالاً از آن شنیده اید - SEO.

SEO مخفف اصطلاح بهینه سازی موتورهای جستجو است و توسط بسیاری از آنها به عنوان برخی از تکنیک های دستکاری در نظر گرفته می شود که می تواند در نحوه رتبه بندی وب سایت ها توسط موتورهای ج

سئو سایت

ستجو تأثیر داشته باشد.

فقط بخشی از این درست است.

در واقع ، بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر مختلف (به عنوان مثال گوگل ، بینگ ، یاهو) ، اگر به خوبی انجام شود ، می تواند دید یک وب سایت را در SERP ها (صفحات نتیجه موتور جستجو) بهبود بخشد. با این حال ، امروزه SEO دیگر درمورد تکنیک های دزدکی نیست که منظور فریب موتورهای جستجو و کاربران آنها است.

در واقع دلیل اینکه گوگل این روزها الگوریتم های خود را به روز می کند ، این است که می خواهد اطمینان حاصل کند که فقط شیوه های سئو خوب روزانه توسط صاحبان وب سایت انجام می شود. تکنیک های مناسب تکنیکی مناسب هستند که نه تنها به یک صفحه وب کمک می کنند تا رتبه بالاتری داشته باشند بلکه بیشتر از همه آنهایی که به افراد کمک می کنند تا اطلاعات مربوط را بدون زحمت پیدا کنند. در دنیای سئو ، ما آنها را تکنیک های کلاه سفید می نامیم.

به عبارت دیگر ، SEO در اینجا است که نه تنها به شما - صاحب وب سایت ، وبلاگ نویسی ، کارآفرین بلکه بیش از همه کاربرانی که در عین حال بازدید کننده بالقوه ، دنبال کننده ، مشتری خوشحال و طرفدار برندهای خاص شما هستند ، در اینجا خدمت می کند.

ماجراجویی SEO خود را شروع کنید

خانه بازی کودک
در زیر ما برخی از نکات معتبر سئو را جمع آوری کرده ایم که به فضای آنلاین شما کمک می کند تا در عمق اینترنت بیشتر دیده شود و کاربرپسندتر باشد.

برای مرتب کردن امور و هرچه بیشتر ممکن است لیست ما به چند بخش تقسیم می شود. (بله ، SEO یک فرایند پیچیده و طولانی مدت است.) ما با برخی از ترفندهای کوچک و آسان برای پیاده سازی شروع می کنیم که می تواند تأثیر بسزایی در سئو وب سایت شما داشته باشد. هرچه عمیق تر می شویم ، شما در مورد سئو ، نحوه کار موتورهای جستجو و چگونگی ساختن یک استراتژی قوی سئو اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد.

هنگام اجرای آن نکات ، به یاد داشته باشید که بهترین همراهان در ماجراجویی شما خواهند بود: پشتکار و سازگاری در بهینه سازی وب سایت خود.

size_your_seo_performance_start_14_days_free_trial_leaderboard_728

مبانی بهینه سازی وب سایت در صفحه
توجه: امروزه شیوه ساختن آدرس های URL ، نوشتن برچسب های عنوان و توضیحات متا ، بهینه سازی تصاویر وب سایت و موارد دیگر از آنجایی که گوگل روی سایر فاکتورهای SEO (بیشتر بر روی محتوا و تکنیک های ساخت پیوند) تمرکز دارد اهمیت کمتری پیدا می کند. با این حال ، همانطور که ما در مورد اصول SEO می آموزیم ، تنها راهی که باید آنرا انجام دهیم این است که درمورد شیوه های خوب یاد بگیریم.

این دقیقاً همان کاری است که اکنون می خواهیم انجام دهیم.

1. ساختار وب سایت خود را روشن ، بصری و به روز کنید.
نحوه سازماندهی یک معماری سایت و ناوبری آن برای SEO و بازدید کنندگان شما بسیار مهم است. موتورهای جستجو برای یافتن و فهرست کردن صفحات از یک ساختار لینک عبور می کنند. اگر سایت شما به خوبی ساختار یافته باشد ، تمام صفحات و زیرشاخه ها توسط خزنده های موتور جستجو به راحتی پیدا و نمایه می شوند.

همچنین ، یک ناوبری بصری برای بازدید کنندگان شما کار خواهد کرد زیرا به آنها کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن آنچه را برای آنها پیدا کرده اند پیدا کنند. یک قانون "سه کلیک" می گوید که هر گونه اطلاعات در وب سایت باید حداکثر سه کلیک برای کاربر در دسترس باشد. اینگونه است که باید آن را برنامه ریزی کنید.

آدرس صفحه

 

ماشین شارژی کودک
2. یک کلمه کلیدی اصلی را در URL صفحه وارد کنید.
صفحات وب موجود در دامنه شما ممکن است برای بسیاری از کلمات کلیدی مختلف بهینه شود. گفته می شود بهترین راه این است که فقط روی یک عبارت کلمه کلیدی تمرکز کنید و مستقیماً آن را در آدرس URL درج کنید. از hyphens (-) به جای تأکید (_) در URL ها استفاده کنید.

۳- به جای زیربناهای (_) در URL ها از خطوط (-) استفاده کنید.
هنگامی که از زیرین برای جدا کردن کلمات به نام URL استفاده می کنید ، Google آن را به عنوان یک کلمه واحد می خواند. این بدان معنی است که با خزندگان جستجو به عنوان "thebestseopractices" با خزندگان جستجو رفتار می شود. خواندن آن دشوار است ، درست است؟

4- آدرس URL استاتیک را به جای آدرس پویا انتخاب کنید.
دو نوع آدرس وب وجود دارد: استاتیک و پویا.

یک URL ایستا به این شکل است:

your-domain-name.com/categ/the-best-seo-practices

یک دینامیک می تواند مانند این باشد:

your-domain-name.com/categ/؟p=028705

در حالی که موتورهای جستجو می توانند هر دو آدرس اینترنتی را به راحتی درک کنند ، اما URL های پویا برای انسان کاملاً ناخوشایند هستند.

به عنوان مثال ، اگر شما یک وبلاگ در وردپرس دارید می توانید ببینید که آدرس URL پیش فرض یک پست خاص پویا است.

وقتی دکمه "انتشار" را کلیک می کنید ، وردپرس به طور خودکار آن را به یک آدرس استاتیک تبدیل می کند. با این حال ، کلمات کلیدی تصادفی را از عنوان وبلاگ انتخاب می کند. از نظر سئو ، بهتر است خودتان نام URL را ویرایش کنید که مطابق شکل بالا امکان پذیر است.

5- آدرس URL را مختصر ، توصیفی و مرتبط نگه دارید.
یک بازدید کننده باید بتواند با یک نگاه بگوید که یک وب سایت خاص درباره همه چیست. اگر خودتان آدرس URL را ویرایش کنید ، نه تنها به نفع بهینه سازی کلمه کلیدی کار خواهید کرد ، بلکه درک کاربر را برای درک آسان تر آنچه در وب سایت خاصی پیدا می کند ، نیز آسان می کند. با این روش زندگی جستجوگر را کمی ساده تر خواهید کرد.

سئو سایت در ارومیه

  • tandis nik
  • ۰
  • ۰

سئو محلی

با جستجو در این کلمات کلیدی برای رقبای خود ، سایر جستجوهای مرتبط با دم بلند و مرتبط را کشف خواهید کرد.

اما این فقط یک رقیب است. بنابراین در اینجا ترفند دیگری وجود دارد ...

از ابزار Ahrefs Content Gap استفاده کنید تا کلمات کلیدی رایج را برای چندین رقبا به طور هم زمان مشاهده کنید.

فقط کافیست در یک دسته از رقبا جای بچسبانید ، "حداقل یکی از اهداف را باید در 10 صفحه برتر قرار داد" کادر بررسی شده را بزنید ، و دکمه "نمایش کلمات کلیدی" را بزنید. شما باید چیزی شبیه به این را ببینید:

کلمات کلیدی شکاف محتوا

سئو سایت در اراک

خوب! بسیار ایده های خوب وجود دارد!

نکات PRO
این کار را برای مشاغل مشابه در سایر مناطق بزرگتر (به عنوان مثال ، یک شهر بزرگ) انجام دهید تا از کلمات کلیدی که ممکن است در منطقه شما نیز مرتبط باشد ، پرده بردارید ، که ممکن است رقبای محلی شما از دست رفته باشند.

به عنوان مثال ، هنگامی که من برای برخی از بالگردهای مستقر در لندن تجزیه و تحلیل محتوا شکاف را انجام دادم ، کلمات کلیدی مانند "لوندون زهکشی مسدود" و "لندون تخلیه شده" را مشاهده کردم.

هیچ یک از این تغییرات برای رقبای محلی به وجود نیامده است ، بنابراین ممکن است میوه کمی آویزان در تغییرات شفیلد این کلمات کلیدی وجود داشته باشد. به عنوان مثال ، "زهکشی بلوک زهکشی ، و غیره"

فصل 2. Google برای کسب و کار من ، مکان های بینگ و لیست های اپل نقشه
ادعا و بهینه سازی لیست Google My Business شما مطمئناً مهمترین بخش SEO محلی است ، اگرچه لیست های Bing Places و Apple Maps نیز مهم هستند.

تنظیم این موارد دشوار نیست ، فقط دستورالعمل های ارائه شده توسط Google / Bing / Apple را دنبال می کنید.

اما به ویژه با GMB ، مواردی وجود دارد که تمایل به بالا بردن صاحبان مشاغل را دارند.

به همین دلیل است که من یک پیمایش کامل را در زیر وارد کرده ام.

2.1. Google برای کسب و کار من
Google My Business یک ابزار رایگان و با کاربرد آسان برای کسب و کارها و سازمانها است تا بتوانند حضور آنلاین خود را در Google ، از جمله جستجو و Maps مدیریت کنند. (منبع)

طبق گفته موز ، GMB یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی محلی برای هر دو "میان وعده بسته" و همچنین نتایج ارگانیک است.

برای تنظیم آن ، به اینجا بروید ، سپس این مراحل را دنبال کنید.

مرحله 1. نام تجارت خود را وارد کنید
Google ابتدا نام کسب و کار شما را درخواست می کند.

شما دو گزینه در اینجا دارید:

ایجاد یک تجارت جدید
ادعا و تجارت موجود
شروع به تایپ کنید و Google جستجوی کسب و کار شما را در سیستم خود جستجو می کند.

starbucks.gmb

سئو سایت در ارومیه

اگر آن را داشته باشید ، آن را خواهید دید. در صورت عدم امکان "ایجاد یک تجارت با این نام" را انتخاب کنید.

پیشنهاد
در اینجا سعی نکنید کلمات کلیدی shoehorn را ببندید. فقط نام تجاری و نام تجاری خود را وارد کنید.

به عنوان مثال ، اگر کافی شاپی را در نیویورک به نام دژا Brew اداره می کنید ، پس از آن به عنوان نام تجاری خود دژا Brew را وارد کنید. چیزی مانند کافی شاپ قهوه دژا Brew نیویورک وارد نکنید - این مخالف دستورالعمل های Google برای کسب و کار من است.

مرحله 2. آدرس خود را وارد کنید
در مرحله بعد ، Google آدرس شما را می خواهد.

اگر ادعای شغلی را دارید که Google قبلاً در سیستم خود دارد ، این نسخه پیش فرض است. در غیر این صورت ، باید آدرس خود را وارد کنید.

محل gmb

اگر با نمای فروشگاه مشاغل آجر و ملات دارید ، این کار ساده است - کافی است آدرس فروشگاه خود را وارد کنید.

اما اگر ممکن است وارد شوید ، گیج شده اید:

شما از خانه کار می کنید.
شما یک یا چند شریک تجاری دارید و هر دو از خانه کار می کنند (چندین آدرس)
تجارت شما موبایل است (به عنوان مثال ، کامیون مواد غذایی).
شما یک یا چند دفتر دارید.
شما یک دفتر مجازی دارید ، اما هیچ مکان جسمی واقعی ندارید.
شما در یک مکان فیزیکی و از راه دور (به عنوان مثال ، غذای آماده) به مشتریان خدمت می کنید.
توصیه من این است:

سئو سایت در اردبیل 

اگر یک دفتر فیزیکی واقعی دارید ، از آن آدرس استفاده کنید.
اگر شما (و یک یا چند شریک تجاری) از خانه کار می کنید ، آدرس خانه شخص نزدیک به منطقه اصلی کسب و کار شما را لیست کنید.
اگر فقط یک دفتر مجازی دارید ، از این آدرس استفاده نکنید ، مگر اینکه این اداره "در ساعات کاری" مستقر باشد. "انجام این کار بر خلاف دستورالعمل های GMB است. به جای آن از آدرس منزل خود استفاده کنید.
به یاد داشته باشید ، ثبات در اینجا مهم است ، بنابراین من توصیه می کنم که اطلاعات مربوط به صفحه گسترده ای را که قبلاً ایجاد کرده اید ، کپی کنید تا اطمینان حاصل کنید که این اطلاعات درست و مطابق با اطلاعات موجود در وب سایت شما (و سایر لیست های تجاری شما ممکن است باشد) باشد.

ادعای یک لیست موجود را دارید؟ اطلاعات Google را در برابر اطلاعات موجود در صفحه گسترده خود بررسی کنید. در صورت لزوم بروزرسانی کنید.

همچنین می توانید جعبه چک با عنوان "من کالاها و خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهم" مشاهده خواهید کرد.

ارائه

انتخاب این کار نشان می دهد که شما یک تجارت تجاری در منطقه هستید.

در اصل ، اگر در واقع کالاها و خدمات خود را به مشتریان خود تحویل می دهید باید این جعبه را تیک بزنید ... حتی اگر شما نیز در یک مکان فیزیکی به مشتریان (مثلاً رستوران با غذای آماده) استفاده کنید.

اگر این کار را انجام دهید ، کادر تأیید دیگر ظاهر می شود. "آدرس من را مخفی کنید (این یک فروشگاه نیست)."

آدرس من را مخفی کنید

انتخاب این بدان معنی است که اگر Google موقعیت مکانی کسب و کار شما (برای اهداف تأیید) را بداند ، آنها آدرس شما را به Google معمولی Google نشان نمی دهند. در صفحه GMB شما خصوصی و بدون لیست باقی خواهد ماند.

اگر آدرس خانه را ذکر کردید ، توصیه می کنم این کادر را بررسی کنید.

مرحله 3. مکان دقیق خود را وارد کنید
صفحه بعدی نقشه ای را با پین موقعیت مکانی نشان می دهد.

می توانید این مکان را بکشید و حرکت دهید تا مکان دقیق کار خود را مشخص کنید.

محل gmb

سئو سایت در اصفهان 

از 10 مورد 9 بار ، می توانید به گوگل اعتماد کنید

  • tandis nik