سئو سایت

همه چیز درباره سئو

سئو سایت

همه چیز درباره سئو

  • ۰
  • ۰

 

Web Development and SEO Services FAQ — Inforiants

 

فقط با دادن 3-5 ثانیه از وقت خود به صفحه ، احساس می کنید که به سوال پاسخ می دهد؟ خیلی بهتره درسته؟

طولانی تر است ساختار مشخصی وجود دارد. این فقط انواع غذاهای مفید یا مضر را برای شما ذکر نمی کند ، بلکه آنچه در غذاها وجود دارد باعث تولید آنها می شود. و تصاویر و پیوندهای پشتیبانی کننده در سراسر مقاله وجود دارد.

2. سرعت بارگذاری صفحه را بهبود ببخشید
داشتن بهترین ، صادقانه ترین و قابل هضم ترین جواب بسیار خوب است - و مردم واقعاً این را می خواهند - اما آیا می دانید چه چیز دیگری می خواهند؟ آنها این پاسخ عالی را سریع می خواهند.

آنها آنقدر سریع جواب عالی را می خواهند ، که صادقانه بگویم ،سئو چیست  اگر به معنای دسترسی سریعتر باشد ، مایل به خواندن جواب های دوم و سوم هستند.

اگر صفحه بارگیری آن هدرها ، تصاویر و غیره طولانی شود ، ساختار می تواند به این امر کمک کند ، همانطور که در بالا ذکر شد ، مهم نیست.

به طور متوسط ​​، در هر ثانیه بارگیری وبلاگ شما ، نرخ تبدیل شما 7٪ کاهش می یابد.

سرعت بارگذاری صفحه خود را بهبود ببخشید و انتظار شما برای بارگیری صفحه شما را ناامیدکننده تر می کند. هرچه افراد زمان بیشتری را برای بارگذاری صفحه شما بگذرانند ، زمان بیشتری را نیز صرف جذب تمام اطلاعات عالی شما می کنند و تشنه بیشتر می شوند.

3. پیوندهای با کیفیت تزریق کنید
بسیاری از توصیه های بالا در مورد وادار کردن افراد به صفحه طولانی تر است. اگر می توانید زمان سکونت خود را بهبود ببخشید و مردم را مجبور کنید بیشتر وبلاگ خود را بخوانند ، فرصت بیشتری دارید که علاقه آنها را بیشتر جلب کنید.

آنها ممکن است شروع به تعجب کنند که چه محتوای دیگری دارید. برای چه س questionsال دیگری در مورد موضوعی که آنها می آموزند پاسخ دارید؟

اگر می خواهید این افراد را درگیر خود کنید ، باید به آنها نشان دهید که صفحات جالب دیگری در رابطه با موضوع فعلی دارید.

برای اینکه آنها را به آنجا برسانید ، باید پیوندهایی در سرتاسر مقاله وبلاگ خود داشته باشید که توجه خواننده شما را به خود جلب کند.

در اینجا چند روش مناسب برای افزودن پیوند به مقالات وبلاگ شما وجود دارد:

اطمینان حاصل کنید که صفحات پیوندی با مخاطبان شما مرتبط هستند
از متن لنگر توصیفی و چشم نواز استفاده کنید
از رنگ متن لنگر استفاده کنید که در صفحه ظاهر می شود
از پیوندهای داخلی و خارجی استفاده کنید
اگر پیوندها مربوط به مکالمه فعلی نباشند ، احتمالاً چندان برای خواننده مفید نیستند ، بنابراین صفحه احتمالاً بازدید نمی شود.

اغلب اوقات ، پیوندهای پیوندی را می بینم که دارای یک یا دو کلمه هستند ، زمینه مشخصی ندارند یا به سادگی جملاتی مانند "اینجا را کلیک کنید" می گویند.

فراموش کردن این پیوندها آسان است یا بسیار شایسته توجه بیشتر نیست.

و به همان اندازه که می خواهید فقط با پیوند دادن به محتوای خود ، بازدیدکنندگان را خفه کنید ، باید ثابت کنید که بخشی از یک جامعه یادگیری بزرگتر هستید و پیوندهایی به منابع خارجی با کیفیت بالا اضافه می کنید.

نکته حرفه ای: هنگام پیوند دادن به منابع خارجی ، پیوندها را در یک برگه یا پنجره جدید باز کنید تا از نظر فنی همچنان در سایت شما باشند. با این کار احتمال اینکه آنها شما را فراموش نکنند افزایش می یابد و به راحتی می توانند به صفحه شما بازگردند.

در زیر تصویری از روشهای مختلف افزودن متن پیوند در مقاله های وبلاگ مشاهده می شود. روی کدام یک از این موارد کلیک می کنید و از کدام یک عبور می کنید؟

نمونه های متن لنگر

علاوه بر این ، قرار دادن پیوندها و نحوه جلب توجه شما به آنها می تواند به شما کمک کند کلیک های بیشتری روی پیوندها داشته باشید.

ایجاد گروه هایی از پیوندها می تواند با داشتن گلوله هایی از پیوندهای مفید درون محتوا یا نزدیک به انتهای مقاله ، توجه آنها را به خود جلب کند. همچنین می توانید پیوندهای مفیدی به محتوای محبوب ، محتوای جدید یا محتوای مهم در نوار کناری وبلاگ خود یا زیر مقاله اضافه کنید.

پیوندهای گلوله در بدن
در بالا مثالی از چگونگی افزودن مجموعه ای از پیوندها در متن مقاله وجود دارد. توجه داشته باشید که چگونه هر نقطه جمع شده با آنچه گفته می شود ارتباط دارد ، اما همچنین به طور واضح به محتوای مربوط به آن موضوعات پیوند دارد.

در بالا این است که چگونه می توانید از لیست مطالب گلوله در انتهای مقاله استفاده کنید تا منابع شفافی را که ممکن است بخواهند در آینده بررسی کنند به مردم ارائه دهد.

همچنین می توانید چند پیوند دیگر را که به صورت ارگانیک در جملات استفاده می شوند و همچنین فراخوانی توجه را به یک الگوی قابل بارگیری مشاهده کنید.

4- اقدامات بعدی واضح و مرتبط را ارائه دهید
در قسمت اصلی مقاله خود ، می توانید پیوندهای مربوط به سایر مطالب را که ممکن است مورد علاقه خوانندگان شما باشد قرار دهید.

اما ، اگر واقعاً می خواهید بهترین تجربه ممکن را به خوانندگان ارائه دهید ، باید اقدامات بعدی مشخصی راجع به آنها داشته باشید.

چه مقاله یا پیشنهادی دارید که گام بعدی منطقی است که خواننده باید پس از پایان مقاله فعلی بردارد؟

اگر مقاله یک قطعه از پای کلی موضوع است ، چگونه خوانندگان می توانند قطعه دیگری تهیه کنند یا حتی به کل پای دسترسی پیدا کنند؟

اگر می توانید سوالات بعدی خوانندگان خود را پس از اتمام مقاله وبلاگ خود پیش بینی کنید ، می توانید آنها را بهتر به مطالب مرتبط راهنمایی کنید و احتمالاً آنها را وادار به تبدیل آنها کنید.

استفاده از دکمه های فراخوان (CTA) که به مرتبط ترین پیشنهاد محتوای شما اشاره می کنند نه تنها یک روش عالی برای کاهش نرخ پرش است ، بلکه به افزایش نرخ تبدیل شما کمک می کند.

مهمترین نکته ای که هنگام افزودن CTA به مقالات وبلاگ باید به آن توجه کنید این است که آنها به یک پیشنهاد می روند

  • ۹۹/۰۷/۱۹
  • tandis nik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی