سئو سایت

همه چیز درباره سئو

سئو سایت

همه چیز درباره سئو

۲ مطلب در دی ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سئو گیم

شکل وی نمونه ای از موتور جستجوگر کمتر از صفحه محتوا را نشان می دهد که عبارت "Super Mario World" را نشان می دهد. در حالی که موضوع صفحه در برخی از عناصر مهم صفحه وب (برچسب عنوان و تصاویر) موجود است ، محتوا نسبت به نمونه ویکی پدیا استحکام کمتری دارد و نسخه مربوط به آن در صفحه برای خواننده کمتر می باشد.

توجه کنید که توضیحات بازی مشکوک با کپی شده

 

سئو سایت

توسط یک بخش بازاریابی است. "ماریو از بزرگترین ماجراجویی خود تا کنون خسته شده است ، و این بار او یک دوست را به همراه آورده است." این زبانی نیست که جستجوگرها در آن سؤالهایی را می نویسند ، و این نوع پیغامی نیست که به احتمال زیاد می تواند به سؤال جستجوگر پاسخ دهد. این را با اولین جمله مثال ویکی پدیا مقایسه کنید: "Super Mario World یک بازی پلتفرمی است که توسط نینتندو به عنوان یک بسته راه اندازی برای سیستم سرگرمی Super Nintendo منتشر و منتشر شده است." در مثال کم بهینه سازی شده ، تمام آنچه که با جمله اول مشخص می شود این است که شخصی یا چیزی به نام ماریو در یک ماجراجویی قرار دارد که بزرگتر از ماجراجویی قبلی او باشد (چگونه آن را تعیین می کنید؟) و او را همراهی می کند. دوست بی نام

مثال ویکی پدیا به خواننده می گوید Super Mario World یک بازی است که توسط نینتندو برای سیستم بازی Super Nintendo Entertainment System ساخته و منتشر شده است - نمونه دیگر آن نیست. نتایج جستجو در بینگ و گوگل هم رتبه بندی بهینه سازی صفحه را بالاتر نشان می دهد.

یک صفحه وب بهینه سازی شده

بهبود محتوا 
یک صفحه وب ایده آل باید موارد زیر را انجام دهد:

به یک موضوع خاص (معمولاً یک محصول یا یک موضوع خاص) بیش از حد ربط دارد
موضوع را در برچسب عنوان وارد کنید
موضوع را در URL وارد کنید
موضوع را در متن alt متن وارد کنید
موضوع را چندین بار در کل محتوای متن مشخص کنید
مطالب منحصر به فرد در مورد یک موضوع خاص ارائه دهید
پیوند به صفحه دسته آن

 

خانه بازی کودک
بازگشت به صفحه زیر مجموعه آن (در صورت وجود)
به صفحه اصلی خود پیوند دهید (معمولاً با پیوند تصویری که آرم وب سایت در سمت چپ بالای صفحه نشان داده شده است) انجام شود

 

ماشین برقی کوبنده

  • tandis nik
  • ۰
  • ۰

سئو سایت

SEO در صفحه (همچنین به عنوان SEO در محل نیز شناخته می شود) به عمل بهینه سازی صفحات وب برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو در وب سایت و کسب ترافیک ارگانیک اشاره دارد.

علاوه بر انتشار محتوای مناسب و با کیفیت بالا ، سئو رایگان در صفحه شامل بهینه سازی عناوین ، برچسب های HTML (عنوان ، متا و سرصفحه) و تصاویر نیز می باشد. همچنین به معنای اطمینان از اطمینان وب سایت شما از سطح بالایی از تخصص ، اعتبار و قابلیت اطمینان است.

این جنبه های مختلف صفحه وب را در نظر می گیرد که در صورت اضافه شدن ، باعث بهبود دیداری وب سایت شما در نتایج جستجو می شوند.

چرا جستجوگرها از طریق صفحه مهم است
SEO در صفحه مهم است زیرا به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا وب سایت و محتوای آن را بشناسند ، و همچنین تشخیص دهند که آیا مربوط به درخواست جستجوگر است.

هرچه موتورهای جستجو پیشرفته تر می شوند ، در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) توجه بیشتر به اهمیت و معناشناسی وجود دارد.

Google با وجود الگوریتم های پیچیده ای که دارد ، اکنون بسیار بهتر از موارد زیر است:

درک اینکه کاربران هنگام تایپ یک پرس و جو در واقع چه چیزی را جستجو می کنند.
تحویل نتایج جستجوی مطابق با هدف کاربر (اطلاع رسانی ، خرید ، پیمایش).
سازگاری با این توسعه ضروری است و شما می توانید با اطمینان از اینکه وب سایت و محتوای آن - چه آنچه در کاربران در صفحات وب شما مشاهده می شود (یعنی متن ، تصاویر ، فیلم یا صوتی) و عناصری که فقط برای جستجو قابل مشاهده هستند ، انجام دهید. موتورها (به عنوان مثال ، برچسب های HTML ، داده های ساختاری) - مطابق با جدیدترین بهترین روشها بهینه سازی شده اند.

علاوه بر این ، شما نمی توانید به راحتی SEO صفحه را نادیده بگیرید زیرا در هنگام بهینه سازی عناصر موجود در سایت - کنترل بیشتری دارید - بر خلاف SEO خارج از صفحه که از سیگنال های خارجی (به عنوان مثال ، بک لینک)) است.

اگر در استراتژیهای صفحه تلاش کنید ، افزایش ترافیک و افزایش حضور جستجوی خود را مشاهده خواهید کرد.

این راهنما مهمترین عناصر SEO در صفحه را در اختیار شما قرار می دهد.

توجه جدی به این 5 منطقه به بهبود محتوای و اختیارات شما کمک می کند - و باعث افزایش رتبه ، ترافیک و تبدیل های شما می شود.
 

2. برچسب عنوان
عنوان برچسب ، یک برچسب HTML که در قسمت سر هر صفحه وجود دارد ، یک نشانه یا زمینه اولیه را در مورد موضوع موضعی صفحه مربوطه که در آن قرار دارد ، فراهم می کند.

این برجسته در صفحات نتایج موتور جستجو (معمولاً به عنوان پیوند قابل کلیک) استفاده می شود و همچنین در پنجره مرورگر.

برچسب عنوان به خودی خود تأثیر کمی در رده بندی های ارگانیک دارد ، به همین دلیل گاهی از آن غافل می شود.

این گفته ها ، برچسب های عنوانی از دست رفته ، تکراری و نامناسب ، همگی می توانند بر نتایج سئوی شما تأثیر منفی بگذارند ، بنابراین مطمئن شوید که برای این عنصر بهینه هستید.

3. توضیحات متا
از اوایل کاربرد سئو ،  تعرفه سئو توضیحات متا یک نکته مهم بهینه سازی بوده است.

توضیحات متا ، برچسب های متا که توضیحی راجع به آن صفحه ارائه می دهند ، غالباً در SERP ها در زیر عنوان صفحه نمایش داده می شوند.

در حالی که گوگل تأیید می کند که توضیحات متا به رتبه بندی کمک نمی کند ، شواهد حکایتی وجود دارد مبنی بر اینکه خصوصیات غیرمستقیم توضیحات بهتر به شما کمک می کند.

بهینه سازی توضیحات متا به درستی می تواند به بهبود کمک کند:

فرصتها را برای بهبود تبلیغات Google خود باز کنید.
گزارش رایگان فعالیتهای خود را تجزیه و تحلیل می کند ، پیشرفت هایی را پیشنهاد می کند و در 60 ثانیه به شما مزیت می بخشد.

اکنون بارگیری کن
تبلیغات
نرخ کلیک از طریق (CTR).
ادراک از کیفیت نتیجه.
درک آنچه وب سایت شما همه تغییر را ارائه می دهد.
4. عناوین
آیا می خواهید تعرفه سئو  محتوای وب سایت شما در جستجو عملکرد خوبی داشته باشد؟ سپس شروع به نوشتن عناوین قانع کننده کنید.

ایجاد عنوان برای یک پست وبلاگ ممکن است خیلی اساسی به نظر برسد ، اما یک عنوان عالی می تواند به معنای تفاوت بین یک کلیک و یک برداشت باشد - به همین دلیل ایجاد استراتژیک برای آنها مهم است.

عناوین شما باید به آن توجه کنند تا بتوانند روی SERP ها قرار بگیرند - کاربران را مجبور می کند تا روی سایر مطالب کلیک کرده و خواندن مطالب را ادامه دهند.

5. برچسب های هدر
برچسب های هدر عناصر HTML (H1-H6) هستند که برای شناسایی عناوین و زیرنویس ها در محتوای شما از انواع دیگر متن (به عنوان مثال متن پاراگراف) استفاده می شوند.

برچسب های هدر برای رتبه بندی سایت شما به اندازه گذشته اهمیتی ندارد ، اما این برچسب ها هنوز هم یک عملکرد مهم دارند - برای کاربران و سئو خود.

آنها می توانند به طور غیر مستقیم بر رتبه بندی شما تأثیر بگذارند:

خواندن مطالب خود را آسانتر و لذت بخش تر می کند.
ارائه زمینه ای غنی از کلمات کلیدی در مورد محتوای شما برای موتورهای جستجو.
6. نوشتن سئو ارزان
نوشتن SEO به معنای نوشتن محتوا با موتورهای جستجو و همچنین در ذهن کاربران است.

پشت نوشتن مطالب محکم سئو استراتژی وجود دارد - و این فقط چیزی نیست که فقط به تحقیق در مورد کلمات کلیدی بپردازد و خلاء ها را پر کند.

به سادگی تولید محتوا به خاطر آن انجام نخواهد داد. به یاد داشته باشید که برای مردم می نویسید محتوا - بنابراین این محتوا باید با کیفیت بالا ، قابل توجه و مرتبط باشد.


 

  • tandis nik