سئو سایت

همه چیز درباره سئو

سئو سایت

همه چیز درباره سئو

۱۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آموزش سئو وردپرس

 

 

در این بخش ، شما می توانید ابرداده را تعریف کنید. این اطلاعاتی است که در جستجو نشان داده می شود. به عبارت دیگر ، نام صفحه و توضیحات.
ابرداده برای صفحه اصلی وب سایت خود ایجاد کنید.
الگویی ایجاد کنید که با استفاده از آن ، هر پست ، صفحه و فایل رسانه به طور خودکار ابرداده شما را جمع می کند (اگر فراموش کرده اید که برای هر صفحه آن را شخصی سازی کنید).
برای سایت خود الگویی برای دسته بندی ها و برچسب ها ایجاد کنید.
برای صفحه بایگانی وبلاگ یک الگوی ایجاد کنید.
تنظیمات همچنین به شما امکان می دهد نماد جداکننده (مانند | ، / ، -) مورد استفاده در الگوهای ابرداده خود را تعریف کنید.

اجتماعی

بخش تنظیمات اجتماعی برای زمانی که محتوای شما در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود مفید است.
با فعال کردن امکاناتی مانند OpenGraph و پیاده سازی Schema Markup ، می توانید از بهینه سازی ارسال های کاربران برای جستجو اطمینان حاصل کنید. و با صرف وقت برای توجه به چگونگی ظاهر شدن محتوای شما در اجتماعی ، به نوبه خود احتمال اینکه کاربران با آن درگیر شوند (یعنی به اشتراک بگذارید) را افزایش داده و ارزش پیوندها را در سایت خود بالا می برید ، که یک سیگنال مهم رتبه بندی در جستجو است.

نقشه سایت

نقشه سایت XML ابزاری است که به شما امکان می دهد مستقیماً با موتورهای جستجو ارتباط برقرار کنید و به آنها می توانید در مورد ساختار وب سایت خود اطلاع دهید. با به روزرسانی سایت شما با محتوای جدید یا تغییر یافته ، افزونه SEO شما نقشه سایت اصلاح شده را مستقیماً به موتورهای جستجو ارسال می کند ، بنابراین نیازی به انجام آن نیست.
با SmartCrawl ، از مزایای ابزار "URL Crawler" که می توانید چیزهایی مانند پیوندهای شکسته و قوانین تغییر مسیر را کنترل کنید ، پاداش اضافه می کنید. این چیزی است که گوگل در سیستم رتبه بندی خاص خود به آن توجه می کند ، بنابراین خوشحال است که این افزونه SEO را در پایان خود بررسی کند.

تنظیمات

این بخشی از تنظیمات افزونه SEO است که نمی توانید نادیده بگیرید. به طور خاص ، در این افزونه سئو به موارد زیر توجه کنید:
همه ماژول های افزونه را فعال کنید. این شامل بررسی SEO است ، که من کمی بعدا در مورد آن صحبت خواهم کرد.
همه ماژول های Builtin را فعال کنید. شما به اینها نیاز دارید تا هر یک از پست ها و صفحه های خود را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل کنید.
اطلاعات مربوط به هر یک از موتورهای جستجو را وارد کنید. شما می توانید این کار را برای Google و Bing در اینجا انجام دهید.
ابزارهای پیشرفته
هنگامی که سایت شما جدید است ، به احتمال زیاد به ابزارهای تغییر مسیر یا کلید واژه پیوند نیاز نخواهید داشت ، بنابراین اجازه دهید در حال حاضر از این امر پرش کنیم. فقط بدانید که برای تنظیم تغییر مسیرها و ساختن لینک پیوند به طور خودکار در سایت خود وسیله ای آسان برای زمانی که می خواهید از آنها استفاده کنید ، دارید.

Moz یکی از آن دسته از ابزارهای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و رقابتی است که در بالا به آن اشاره کردم. بنابراین ، اگر با آنها حساب کاربری دارید ، جزئیات آن را در اینجا وارد کنید تا SmartCrawl بتواند با ابزار شما کار کند و تمام تلاشهای سئو خود را در یک جا همگام کند.

مرحله 7: محتوای را با کلمات کلیدی تزریق کنید
پس از نگارش محتوای شما ، پیشنهاد می کنم که به مطالب خود بازگردید و با کلمات کلیدی تمرکز یافته شده در مرحله 1 ، محتوای خود را تزریق کنید. دیگر نیازی به مجبور کردن این کلمات کلیدی در محتوای شما نیست. اگر محتوای خود را حول پیام اصلی و هدفی که از تحقیقات شما حاصل شده است ، ساخته اید ، بنابراین کلمات کلیدی باید به طور طبیعی جریان پیدا کنند.

در هنگام کار با کلمات کلیدی تمرکز در وردپرس باید چند نکته را در نظر داشته باشید.

برای مبتدیان ، سعی کنید تا حد امکان از کلمات کلیدی با دم بلند استفاده کنید. یک کلمه کلیدی با دم بلند کلمه ای است که بیشتر شبیه عباراتی است که ما در گفتار طبیعی از آن استفاده می کنیم. این امر با افزایش تعداد بازدید کنندگان تلفن همراه اهمیت بیشتری پیدا می کند و آنها به جستجوی صوتی تبدیل می شوند و ابزاری برای یافتن وب سایتهایی مانند شما هستند. اینطوری در موردش فکر کن:

به طور سنتی ، یک کلمه کلیدی تمرکز برای صفحه در مورد WordPress Multisite ممکن است:

"WordPress Multisite"

اما این دقیقاً چگونگی جستجوی دیگر در رایانه و موبایل نیست. در عوض ، یک کلمه کلیدی تمرکز با دم بلند احتمالاً مفهوم بیشتری پیدا می کند. به شخصه ، من دوست دارم از چیزی مانند AnswerTheP Public استفاده کنم تا ببینم انواع سؤالات و عبارات معمولاً با کلمه کلیدی که به آن علاقه مند هستم مرتبط است.


سپس آن عبارات را در ابزار آنالیز کلمه کلیدی خود بررسی می کنم تا ببینم کدام یک می تواند بهترین و همچنین ساده ترین رتبه برای آن باشد.

از لحاظ وارد کردن این کلمات کلیدی به محتوای شما ، فقط درج قرار دادن این عبارات به صورت تصادفی در هر صفحه نیست. فرمولی وجود دارد که اگر بخواهید ریتمی پایدار برقرار کنید و ایده اصلی را تقویت کند ، باید دنبال کنید. این همچنین برای موتورهای جستجو مهم است زیرا آنها به منظور یافتن اینکه محتوای شما واقعاً چیست ، به قسمت های خاصی از صفحه نگاه می کنند.

در اینجا کارهایی که شما باید انجام دهید:

1. با ابزار افزونه SEO خود شروع کنید.

این ابزار به شما راهنمایی می کند که فیلدهای ابرداده ای را که باید پر کنید. توجه داشته باشید که کلمه کلیدی تمرکز باید در هر یک از آنها ظاهر شود:

عنوان متا
توضیحات متا
کلمه کلیدی تمرکز (فقط یکی را انتخاب کنید)
همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، افزونه SEO کیفیت فراداده شما را تجزیه و تحلیل می کند. در این حالت ، عنوان خوب (سبز) است و توضیحات آن به اندازه کافی طولانی نیست (قرمز).

وقتی ویرایش این قسمت ها را انجام دادید ، به بالا بروید تا تأیید کنید که چگونه در جستجوی آن ظاهر می شود.


2. حلزون حرکت دهید.
در حالی که کارهایی که در ابتدا روی Permalinks انجام دادید ، بطور خودکار URL را بر اساس عنوان صفحه شما ایجاد می کند ، شما همیشه باید "گویای حلقوی" را ویرایش کنید. به شما کمک می کند تا URL های خود را پاک تر جلوه داده و اطمینان حاصل کنید که کلمه کلیدی تمرکز خود را در اینجا گنجانده اید.

برای این کار به صفحه خود بروید و بر روی دکمه ویرایش در سمت راست پیوند کلیک کنید.


سپس می توانید اسلایگ خود را تغییر دهید. سعی کنید آن را کوتاه ، به یاد ماندنی ، آسان برای تایپ کنید و کلمه کلیدی فوکوس را درج کنید.

3. کلمه کلیدی تمرکز را به محتوا اضافه کنید.
همانطور که قبلاً اشاره کردم ، شما نمی خواهید بیش از حد از آن استفاده کنید. قرار دادن کلمات کلیدی تمرکز بیش از حد در محتوا باعث می شود این مقاله قابل خواندن نباشد.


بنابراین ، روی استفاده از آن تمرکز کنید:

در مقدمه حداقل دو بار.
در هر برچسب هدر: h2 ، h3 و غیره
گاهی اوقات در طول متن در حال اجرا ، همانطور که معقول است.
در نتیجه حداقل یک بار.
و فراموش نکنید که ، به طور کلی ، مطالب موجود در هر صفحه را آسان کنید. شما می توانید این کار را از طریق ساختار کلی و چیدمان انجام دهید. این بدان معناست که از پاراگراف های کوتاه تر ، لیست های بولت و تصاویر استفاده می شود تا جریان را سبک و آسوده نگه دارید.

مرحله هشتم: ویژوالهای خود را بهینه کنید

درست همانطور که محتوای نوشتاری برای جستجو باید بهینه شود ، تصاویر خود را نیز انجام دهید. این به معنای استفاده از ابرداده مناسب برای برچسب گذاری آنها و همچنین اطمینان از بارگذاری سریع آنها در حالی که بسیار جذاب به نظر می رسند بدون توجه به اینکه از چه دستگاهی به سایت شما دسترسی دارید ، می باشد.
در اینجا چگونگی حفظ این عمل متعادل آورده شده است:

با استفاده از این راهنما تصاویر را برای SEO بهینه کنید.
با استفاده از این راهنما فیلم ها را برای SEO بهینه کنید.
یک افزونه فشرده سازی فایل مانند Smush Pro را در سایت خود نصب کنید. این باعث می شود رسانه بارگذاری شده شما در اندازه معقول حفظ شود تا زمان صفحه تاخیر نماند.
از نرم افزارهای طراحی مانند Photoshop یا Canva برای ایجاد تصاویر زیبا و با وضوح بالا استفاده کنید که کاملاً مناسب برای سایت شما باشد.
با ارائه عشق به تصاویر و تصاویر خود ، تجربهای عالی را در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهید زیرا محتوا را در سایت شما جستجو می کنند. همچنین ، با افزودن فوق داده و کلمات کلیدی مرتبط به پرونده های آپلود شده خود ، به Google این فرصت را می دهید که تصاویر و فیلم های خود را نیز در جستجوی رتبه بندی کند.

مرحله 9: یک ساختار پیوند دهنده را برای سایت خود ایجاد کنید
ابتدا ، در مورد ایجاد پیوند داخلی صحبت خواهیم کرد. این فرایندی است که توسط آن شما یک سیستم پیوند ایجاد می کنید که تمام صفحات سایت شما را به یکدیگر متصل می کند. البته ، این بدان معنا نیست که باید صفحات خود را با پیوند به هر صفحه یا ارسال در سایت خود پر کنید - که می تواند به سرعت از کنترل خارج شود ، به خصوص برای سایتهای بزرگتر و تجارت الکترونیکی.

در عوض ، روی داشتن حداقل یک پیوند داخلی در هر صفحه از سایت خود تمرکز کنید. به این ترتیب ، بازدید کنندگان را مرتباً از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل خواهید کرد. هرچه مدت زمان ماندن آنها در سایت شما بیشتر باشد ، مطالب آنها بیشتر خوانده می شود و نمره سئوی شما نیز بهتر خواهد شد.

پیوندهای بیرونی نیز وجود دارد که باید به آنها فکر کنید ، زیرا زمانی فرا می رسد که شما نیاز به یک منبع خارجی در محتوای خود داشته باشید (مانند هنگام استناد به داده ها). به عنوان یک قاعده کلی ، شما باید از وب سایتهای دارای قدرت بالا استفاده کنید - آنهایی که به Google اعتماد دارند و خودشان نیز رتبه خوبی دارند. در استفاده از آنها ، می توانید بالای اعتمادهایی که با جستجو ایجاد کرده اند ، پاسخ دهید.

همچنین می خواهید یک ساختار بک لینک ایجاد کنید. این دشوارترین مورد از سه مورد ذکر شده در اینجا خواهد بود ، اما اگر بتوانید یک منبع فوق العاده معتبر دریافت کنید تا به مطالب خود پیوند بخورد ، ارزشمندترین چیز خواهد بود. فقط بخاطر داشته باشید که این یک تکنیک SEO تا حدی پیشرفته است - زیرا سایت شما قبل از انجام کار باید به اندازه 100٪ نزدیک باشد - بنابراین اگر نتوانید یک شبکه بک لینک برقرار کنید و بلافاصله کار نکنید ، دلسرد نشوید.

مشاور سئو
قیمت سئو سایت
سئو گوگل
سئو سایت
  • tandis nik
  • ۰
  • ۰

سئو داخلی

 

مرحله 3: محتوای صحیح ایجاد کنید
آیا در یک متن  سئو چیست دیگر که بسیار عالی است ، به عنوان یک تایپی نگران کننده است؟ نه. وجود ندارد در حالی که هیچ مدرکی وجود ندارد ، در حال حاضر ، این دستور زبان یک سیگنال رتبه بندی است ، این یک نگرانی UX / اعتبار است.

علاوه بر این ، استناد به منابع و پیوند با دیگر مقامات تکنیک خوبی است ، اما SEO نیز خوب است - آن پیوندهای برون مرزی به موتورهای جستجو نشان می دهد که شما چیزهای خود را می شناسید ، و با جمعیت مناسب ارتباط برقرار می کنید.

محتوای با کیفیت بالا:

 عاری از خطاهای املایی و دستوری است. اثبات و سپس شخص دیگری را تصحیح کنید. (بدون شوخی ، مادرم به تازگی یک صفحه نمایش از خطای دستوری در یک پست Facebook Propecta در Facebook ارسال کرده است. اینها افرادی هستند که شما در زندگی شما به آنها نیاز دارید.)
 پیوند به منابع معتبر و خوب مهم نیست که ویکی پدیا منبع خوبی برای گوگل باشد ، مهم نیست که معلم مطالعات اجتماعی دبیرستان شما گفته باشد.
 مورد بررسی قرار گرفته است فقط به این دلیل که همه افراد از این آمار نقل می کنند ، این بدان معنی نیست که شما باید ، مگر اینکه بتوانید منبع را پیدا کنید.
مرحله 4: میزان استفاده از کلمه کلیدی خود را بررسی کنید
شما البته با تحقیق در مورد کلمات کلیدی و قصد کاربر شروع کرده اید ، بنابراین این بدان معنا نیست که بفهمید کدام یک از کلمات کلیدی در مورد محتوای مورد نظر استفاده می شود. این در مورد بررسی نحوه استفاده از این کلید واژه در محتوای گفته شده است.

درست است که پر کردن کلمات کلیدی بسیار کم است. در وهله اول هرگز خنک نبود ، اما اکنون - به لطف گوگل - این نیز ناکارآمد است (اگر خطرناک نباشد). همچنین صحیح است که Google نسبت به کلمات کلیدی بسیار زرنگ است. با این حال ، هیچ یک از این معنی نیست که کلمات کلیدی "مرده" هستند. این بدان معناست که SEO نیاز به استفاده بهتر از آنها دارد.

(همچنین لازم به ذکر است که کاربران به دنبال کلمات کلیدی هستند. گوگل به اندازه کافی هوشمند است که مترادف های متداول را تشخیص دهد ، اما وقتی کاربر در یک کلمه کلیدی تایپ می کند ، به دنبال آن کلمه کلیدی جسورانه در SERP است.)

 

عوامل رتبه بندی در  خدمات سئو صفحه
نحوه بهینه سازی صفحه شما می تواند تأثیر زیادی در توانایی رتبه بندی آن داشته باشد.

عوامل رتبه بندی سایت برای SEO چیست؟
عوامل رتبه بندی در صفحه می توانند در صورت بهینه سازی صفحه ، در توانایی رتبه شما در رتبه بندی تأثیر داشته باشند. بزرگترین عوامل روی صفحه که در رتبه بندی موتورهای جستجو تأثیر می گذارد عبارتند از:

محتوای صفحه
محتوای یک صفحه همان چیزی است که باعث می شود آن را به یک موقعیت نتیجه جستجو تبدیل کند. این همان چیزی است که کاربر به دیدن آن رسیده و از این رو برای موتورهای جستجو بسیار مهم است. به همین ترتیب ، ایجاد محتوای خوب مهم است. پس محتوای خوب چیست؟ از منظر سئو ، تمام محتوای خوب دارای دو ویژگی هستند. محتوای خوب باید یک تقاضا داشته باشد و باید قابل پیوند باشد.

محتوای خوب یک تقاضا را تأمین می کند:
درست مانند بازارهای جهانی ، اطلاعات تحت تأثیر عرضه و تقاضا قرار می گیرند. بهترین محتوای آن چیزی است که بهترین کار را برای تأمین بیشترین تقاضا انجام می دهد. این ممکن است به شکل یک طنز XKCD باشد که به گروه بزرگی از فن آوران لطیفه می دهد یا ممکن است این یک مقاله ویکی پدیا باشد که تعریف وب 2.0 را به جهانیان توضیح می دهد. این می تواند یک فیلم ، یک تصویر ، صدا یا متن باشد ، اما باید یک تقاضا را تأمین کند تا به عنوان محتوای خوب در نظر گرفته شود.

محتوای خوب قابل پیوند است:
از دیدگاه سئو ، در صورت عدم اتصال ، هیچ تفاوتی بین بهترین و بدترین مطالب در اینترنت وجود ندارد. اگر افراد نتوانند به آن پیوند دهند ، موتورهای جستجو برای رتبه بندی آن بعید به نظر می رسند ، و در نتیجه محتوا ترافیکی به وب سایت داده نمی شود. متأسفانه ، این اتفاق خیلی بیشتر از آنچه ممکن است تصور شود اتفاق می افتد. چند نمونه از این موارد عبارتند از: نمایش اسلایدی با قابلیت AJAX ، محتوا فقط پس از ورود به سیستم و محتوای قابل بازتولید یا اشتراک گذاری در دسترس نیست. محتوا که تقاضا را تأمین نمی کند یا قابل پیوند نیست ، از نظر موتورهای جستجو بد نیست و به احتمال زیاد برخی افراد نیز.

برچسب عنوان
برچسب های عنوان پس از محتوا ، دومین عامل مهم صفحه برای SEO است. می توانید اطلاعات بیشتر در مورد برچسب های عنوان را در اینجا بخوانید.

آدرس اینترنتی
همراه با پیوند داخلی هوشمند ، SEO باید اطمینان حاصل کند که سلسله مراتب دسته وب سایت داده شده در URL ها منعکس شده است.

موارد زیر مثال خوبی از ساختار URL است:

http://www.example.org/games/video-game-history
این URL به طور واضح سلسله مراتب اطلاعات موجود در صفحه را نشان می دهد (تاریخچه مربوط به بازی های ویدیویی در متن بازی ها به طور کلی). از این اطلاعات برای تعیین ارتباط یک صفحه وب مشخص توسط موتورهای جستجو استفاده می شود. با توجه به سلسله مراتب ، موتورها می توانند نتیجه بگیرند که این صفحه به طور کلی به تاریخ مربوط نمی شود بلکه به تاریخ بازی های ویدیویی مربوط می شود. این باعث می شود آن را به یک نامزد ایده آل برای نتایج جستجو مربوط به تاریخ بازی های ویدیویی تبدیل کنید. تمام این اطلاعات را می توان بدون نیاز به پردازش مطالب موجود در صفحه ، درباره آن حدس زد.

موارد زیر نمونه بدی از ساختار URL است:

http://www.imdb.com/title/tt0468569
برخلاف مثال اول ، این URL نشان دهنده سلسله مراتب اطلاعات وب سایت نیست. موتورهای جستجو می توانند ببینند که صفحه داده شده به عناوین (/ عنوان /) مربوط می باشد و در دامنه IMDB است اما نمی تواند مشخص کند که صفحه درباره چیست. ارجاع به "tt0468569" مستقیماً به چیزی که جستجوگر وب جستجو می کند نتیجه نمی دهد. این بدان معنی است که اطلاعات ارائه شده توسط URL برای موتورهای جستجو از ارزش بسیار کمی برخوردار است.

ساختار URL از آن جهت اهمیت سئو سایت  دارد که به موتورهای جستجو کمک می کند تا اهمیت نسبی را درک کنند و یک متریک ارتباط مفید را به صفحه داده شده اضافه می کنند. همچنین از منظر متن لنگر مفید است زیرا افراد در صورت گنجاندن کلمات کلیدی در URL ، با کلمه یا عبارت مرتبط پیوند دارند.

SEO بهترین تمرین
صفحات محتوا گوشت وب سایت ها هستند و تقریباً همیشه دلیل مراجعه بازدید کنندگان به یک سایت هستند. صفحات محتوای ایده آل باید مخصوص یک موضوع خاص - معمولاً یک محصول یا یک موضوع - خاص باشند و به مواردی از اهمیت بالایی مربوط باشند.

هدف از صفحه وب داده شده باید مستقیماً در همه زمینه های زیر بیان شود:

برچسب عنوان
آدرس اینترنتی
محتوای صفحه
متن alt alt
در اینجا مثالی از یک صفحه وب با طراحی خوب و موتور جستجو جستجو شده است. همه عوامل موجود در صفحه بهینه شده اند.
صفحه محتوای وی در این شکل به چند دلیل خوب ارزیابی شده است. اول ، خود محتوا در اینترنت بی نظیر است (این باعث می شود رتبه های خوبی برای موتورهای جستجو پیدا شود) و کمی از اطلاعات خاص را در عمق بسیار زیادی پوشش می دهد. اگر یک جستجوگر در مورد سوپر ماریو جهانی سوالی داشت ، احتمال خوبی وجود دارد که این صفحه به سؤال آنها پاسخ دهد.

گذشته از محتوا ، این صفحه به خوبی نمایش داده شده است. موضوع صفحه در برچسب عنوان (Super Mario World - ویکی پدیا ، دائرyclالمعارف رایگان) ، URL (http://en.wikipedia.org/wiki/Super_Mario_World) ، محتوای صفحه (عنوان صفحه ، "فوق العاده" بیان شده است. Mario World ") ، و در متن alt هر تصویر در صفحه قرار دارد.

مثال زیر از یک صفحه وب بهینه نشده است. توجه کنید که تفاوت آن با مثال اول چیست

این شکل نمونه ای از موتور صفحه جستجوگر کمتر از صفحه محتوا را که عبارت "Super Mario World" را هدف قرار داده است نشان می دهد. در حالی که موضوع صفحه در برخی از عناصر مهم صفحه وب (برچسب عنوان و تصاویر) موجود است ، محتوا نسبت به نمونه ویکی پدیا از استحکام کمتری برخوردار است و نسخه مربوط به آن در صفحه برای خواننده کمتر است.

توجه کنید که توضیحات بازی مشکوک با کپی شده توسط یک بخش بازاریابی مشابه است. "ماریو از بزرگترین ماجراجویی خود تا کنون خاموش است ، و این بار او یک دوست را به همراه آورده است." این زبانی نیست که جستجوگرها در آن پرس و جو می نویسند ، و این نوع پیغامی نیست که به احتمال زیاد می تواند به سؤال جستجوگر پاسخ دهد. این را با اولین جمله مثال ویکی پدیا مقایسه کنید: "Super Mario World یک بازی پلتفرمی است که توسط نینتندو به عنوان عنوان راه اندازی برای سیستم سرگرمی Super Nintendo منتشر و منتشر شده است." در مثال کم بهینه سازی شده ، تمام آنچه که با جمله اول مشخص می شود این است که شخصی یا چیزی به نام ماریو در یک ماجراجویی قرار دارد که بزرگتر از ماجراجویی قبلی او باشد (چگونه آن را تعیین می کنید؟) و او را همراهی می کند. دوست بی نام

مثال ویکی پدیا به خواننده می گوید Super Mario World یک بازی است که توسط نینتندو برای سیستم بازی Super Nintendo Entertainment System ساخته و منتشر شده است - نمونه دیگر چنین نیست. نتایج جستجو در بینگ و گوگل هم رتبه بندی بهینه سازی صفحه را بالاتر نشان می دهد. آموزش سئو  

یک صفحه وب ایده آل باید موارد زیر را انجام دهد:

نسبت به یک موضوع خاص (معمولاً یک محصول یا یک موضوع خاص) ربطی به آن دارد
موضوع را در برچسب عنوان وارد کنید
موضوع را در URL وارد کنید
موضوع را در متن alt متن وارد کنید
موضوع را چندین بار در کل محتوای متن مشخص کنید
مطالب منحصر به فرد در مورد یک موضوع خاص ارائه دهید
بازگشت به صفحه دسته آن
بازگشت به صفحه زیر مجموعه آن (در صورت وجود)
به صفحه اصلی خود پیوند دهید (معمولاً با پیوند تصویری که آرم وب سایت در سمت چپ بالای صفحه را نشان می دهد انجام شد)

 

  • tandis nik
  • ۰
  • ۰

سرعت سئو سایت


بازاریابان SEO باید در حال تجزیه و تحلیل و بهبود  مشاور سئو سرعت صفحه باشند. یک مکان عالی برای فشرده سازی تصاویر ، استفاده از حافظه پنهان ، کاهش زمان پاسخگویی به سرور ، فعال سازی فشرده سازی پرونده ، و از بین بردن تغییر مسیرهای متعدد / کار برکنار شده است.

من از بازاریاب ها می خواهم که به طور دوره ای از ابزار Google Speed ​​Insights استفاده کنند تا زمان بار شما را بررسی کنند و وب سایت خود را با سایت های رقبا مقایسه کنند. این ابزار همچنین بهینه سازی های خاص و پیشنهادی را برای افزایش عملکرد صفحه سایت شما ارائه می دهد.

از آنجا که Google همچنان به نفع وب سایتهای سریع بارگذاری می شود ، بسیار مهم است که کارشناسان SEO اقدامات لازم را برای اطمینان از دیدار با صفحات سایت شما (و ضرب و شتم) انتظارات Google انجام دهند. امروز ، بهبود سرعت صفحه یک جنبه اساسی هر برنامه موفقیت آمیز SEO است.
عناوین و قطعه های خوب در نتایج جستجو ایجاد کنید
اگر سند شما در یک صفحه نتایج جستجو ظاهر می شود ، ممکن است محتویات برچسب عنوان در خط اول نتایج ظاهر شود (اگر با قسمت های مختلف یک نتیجه جستجو در Google نا آشنا هستید ، ممکن است بخواهید آناتومی آن را ببینید. یک نتیجه جستجو video17).

عنوان صفحه اصلی شما می تواند نام وب سایت / تجارت شما را لیست کند و می تواند اطلاعات دیگری از قبیل مکان فیزیکی کسب و کار یا شاید چند مورد از تمرکزها یا پیشنهادهای اصلی آن را در بر بگیرد.

بهترین روشها
محتوای صفحه را با دقت توصیف کنید

عنوانی را انتخاب کنید که به طور طبیعی و متناسب با موضوع محتوای صفحه ارتباط برقرار کند.

اجتناب کردن:

عنوانی را انتخاب کنید که هیچ ارتباطی با محتوای صفحه نداشته باشد.
استفاده از عناوین پیش فرض یا مبهم مانند "Untitled" یا "صفحه 1 جدید".
عناوین منحصر به فرد برای هر صفحه ایجاد کنید

هر صفحه در سایت شما باید به صورت ایده آل دارای عنوانی منحصر به فرد باشد ، که به Google کمک می کند تا از نحوه تمیز بودن صفحه با سایر سایتهای شما مطلع شود. اگر سایت شما از صفحات موبایل جداگانه استفاده می کند ، به یاد داشته باشید که از عناوین خوبی نیز در نسخه های موبایل استفاده کنید.

اجتناب کردن:

استفاده از یک عنوان واحد انتخاب کلمه کلیدی در تمام صفحات سایت یا گروه بزرگی از صفحات.
از عناوین مختصر اما توصیفی استفاده کنید

عناوین می توانند کوتاه و آموزنده باشند. اگر عنوان خیلی طولانی است یا در غیر این صورت کمتر به نظر می رسد ، ممکن است Google تنها بخشی از آن یا بخشی را نشان دهد که به طور خودکار در نتیجه جستجو ایجاد می شود. همچنین ممکن است Google بسته به درخواست کاربر یا دستگاه مورد استفاده برای جستجو عناوین مختلفی را نشان دهد.

اجتناب کردن:

استفاده از عناوین بسیار طولانی که برای کاربران بی فایده است.
کلمات کلیدی غیر ضروری را در برچسب های عنوان خود پر کنید.
از برچسب متا "توضیحات" استفاده کنید
متا تگ توضیحات صفحه خلاصه ای از آنچه در مورد صفحه است به گوگل و سایر موتورهای جستجو می دهد. عنوان یک صفحه ممکن است چند کلمه یا یک عبارت باشد ، در حالی که متا تگ توضیحات صفحه ممکن است یک جمله یا دو یا حتی یک پاراگراف کوتاه باشد. مانند برچسب <title> ، تگ meta توضیحات در قسمت <head> سند HTML شما قرار می گیرد.

قطعه HTML نشانگر توضیحات <meta>

مزایای برچسب های متا توضیحات چیست؟
توضیحات متا توضیحات مهم هستند زیرا ممکن است Google از آنها به عنوان قطعه برای صفحات شما استفاده کند. توجه داشته باشید که ما می گویم "ممکن است" زیرا ممکن است Google در صورت تکمیل کردن با درخواست کاربر ، از بخش مربوط به متن قابل مشاهده صفحه شما استفاده کند. اضافه کردن برچسب های توضیحات توضیحات به هر یک از صفحات شما همیشه یک عمل خوب است در صورتی که Google نتواند متن مناسبی را برای استفاده در قطعه پیدا کند. وبلاگ مرکزی Webmaster دارای پست های آموزنده ای در مورد بهبود قطعه های دارای متن توضیحات بهتر 18 و قطعه های بهتر برای کاربران شما 19 است. همچنین یک مقاله مفید مرکز راهنما در مورد نحوه ایجاد عناوین خوب و قطعه قطعه20 داریم.

نمونه نتیجه جستجوی پیوند آبی ساده برای "کارت های بیس بال"

بهترین روشها
به طور خلاصه محتوای صفحه سئو رایگان را خلاصه کنید

توضیحی بنویسید که در صورت مشاهده نتیجه متا توضیحات شما به عنوان قطعه در نتیجه جستجو ، کاربران را آگاه و مورد علاقه خود قرار دهد. در حالی که در متن برچسب توضیحی ، هیچ طول حداکثر یا حداکثر برای متن وجود ندارد ، توصیه می کنیم که به اندازه کافی طولانی باشد تا به طور کامل در جستجو نشان داده شود (توجه داشته باشید که کاربران بسته به چگونگی و مکانی که جستجو می کنند ، می توانند قطعه هایی با اندازه های مختلف را مشاهده کنند) و حاوی کلیه اطلاعات مربوطه که کاربران باید تشخیص دهند که آیا این صفحه برای آنها مفید و مرتبط خواهد بود یا خیر.

اجتناب کردن:

نوشتن متا تگ توضیحی که هیچ ارتباطی با مطالب موجود در صفحه ندارد.
با استفاده از توضیحات عمومی مانند "این یک صفحه وب" یا "صفحه در مورد کارت های بیس بال" است.
توضیحات را فقط با کلمات کلیدی پر می کنید.
کپی و چسباندن کل محتوای سند در برچسب توضیحات.
برای هر صفحه از توضیحات منحصر به فرد استفاده کنید

داشتن یک برچسب توضیحات مشاور سئو  متفاوت برای هر صفحه به کاربران و Google کمک می کند ، به خصوص در جستجوهایی که ممکن است کاربران چندین صفحه در دامنه شما ایجاد کنند (برای مثال ، جستجوهایی با استفاده از سایت: عملگر). اگر سایت شما هزاران یا حتی میلیون ها صفحه دارد ، برچسب های توضیحات دستی برای ساختن دستی احتمالاً امکان پذیر نیست. در این حالت ، شما می توانید بر اساس محتوای هر صفحه ، به طور خودکار برچسب های متا توضیحی تولید کنید.

  • tandis nik
  • ۰
  • ۰

بهینه سازی سایت

تصویر را به مقاله خود اضافه کنید
در حالی که Google در تشخیص آنچه در یک تصویر بهتر است ، هنوز به توانایی های آنها اعتماد نمی کنید. همه چیز برای شما فراهم می شود که زمینه آن تصویر را فراهم کنید - بنابراین تا آنجا که می توانید پر کنید!

اکنون تصویر شما آماده استفاده است ، اما آن را در هر کجای مقاله قرار ندهید. همانطور که قبلاً ذکر شد ، اضافه کردن آن به محتوای متنی مرتبط بسیار کمک می کند. این اطمینان را می دهد که متن به همان اندازه که به متن مربوط می شود مربوط به تصویر است.

زیرنویس ها
عنوان تصویر متنی است سئو گوگل  که همراه با تصویر در صفحه است - اگر به تصاویر موجود در این مقاله نگاه کنید ، متن در کادر خاکستری زیر هر یک است. چرا زیرنویسها برای سئو تصویر مهم هستند؟ زیرا افراد هنگام اسکن مقاله از آنها استفاده می کنند. افراد تمایل دارند اسکن عناوین ، تصاویر و زیرنویس ها را هنگام اسکن یک صفحه وب انجام دهند. در سال 1997 ، نیلسن نوشت:

"عناصری که اسکن را تقویت می کنند شامل عناوین ، نوع بزرگ ، متن پررنگ ، متن هایلایت شده ، لیست های بولت ، گرافیک ، زیرنویس ها ، جملات موضوعی و جداول مطالب هستند."

در سال 2012 ، KissMetrics حتی بیشتر پیش رفت و اظهار داشت:

"نوشتن زیرنویس ها به طور متوسط ​​300٪ بیشتر از کپی کردن بدن است ، بنابراین استفاده نکردن از آنها ، یا عدم استفاده صحیح از آنها ، به معنای گم شدن در فرصتی برای درگیر کردن تعداد زیادی از خوانندگان بالقوه است."

آیا نیاز به اضافه کردن شرح به هر تصویر دارید؟ نه ، زیرا بعضی اوقات تصاویر اهداف دیگری را ارائه می دهند. تصمیم بگیرید که آیا می خواهید از سؤال خود برای SEO نیز استفاده کنید یا نه. با توجه به نیاز به جلوگیری از بهینه سازی بیش از حد ، می گویم شما فقط باید عنوان هایی را اضافه کنید که معقول بازدید کننده برای آن باشد. ابتدا در مورد بازدید کننده فکر کنید ، و یک عنوان را فقط برای SEO تصویر اضافه نکنید.

متن alt و متن عنوان
متن alt (یا برچسب alt) به یک تصویر اضافه می شود ، سئو سایت  در صورتی که به هر دلیلی امکان نمایش به بازدید کننده وجود نداشته باشد ، متن توصیفی در جا خواهد بود. من نمی توانم بهتر از ویکی پدیا قرار دهم:

"در شرایطی که تصویر در دسترس خواننده نباشد ، شاید به دلیل اینکه آنها در مرورگر وب خود خاموش کرده اند یا به دلیل اختلال در بینایی از یک خواننده صفحه استفاده می کنند ، متن جایگزین تضمین می کند که هیچ گونه اطلاعات یا عملکردی از بین نمی رود."

مطمئن شوید که متن alt را به هر تصویری که استفاده می کنید اضافه کنید ، و مطمئن شوید متن alt شامل کلید واژه SEO برای آن صفحه است (در صورت لزوم). مهمتر از همه ، آنچه در تصویر وجود دارد را توصیف کنید تا هم موتورهای جستجو و هم افراد بتوانند از آن استفاده کنند. هرچه اطلاعات مربوط به یک تصویر بیشتر باشد ، موتورهای جستجو بیشتر این تصویر را مهم می دانند.

برخی از مرورگرها هنگام جستجوی یک تصویر ، متن عنوان را به عنوان "یک ابزار" نشان می دهند. Chrome متن عنوان را همانطور که در نظر گرفته شده است نشان می دهد. متن عنوان برای تصاویر مشابه است و بسیاری از افرادی که از عناوین استفاده می کنند به سادگی متن alt را کپی می کنند ، اما تعداد بیشتری از افراد به طور کلی آنها را ترک می کنند. چرا؟ موزیلا در اینجا گرفته شده است:

"عنوان دارای تعدادی از مشکلات دسترسی است ، عمدتا بر اساس این واقعیت است که پشتیبانی از صفحه نمایش بسیار غیرقابل پیش بینی است و اکثر مرورگرها آن را نشان نمی دهند ، مگر اینکه شما با یک موشواره در حال شناور باشید (به عنوان مثال دسترسی به کاربران صفحه کلید) نیست."

بهتر است چنین اطلاعات حمایتی را در متن مقاله اصلی درج کنید تا به تصویر متصل نشوید.

بیشتر بخوانید: درباره بهینه سازی برچسب alt و عناوین عنوان بیشتر بخوانید »

داده های ساختار یافته تصویر را اضافه کنید
اضافه کردن داده های ساخت یافته به صفحات اهمیت سئو سایت  شما می تواند به موتورهای جستجوگر کمک کند تا تصاویر خود را به عنوان نتایج غنی نمایش دهند. اگرچه Google می گوید داده های ساخت یافته به شما کمک نمی کنند که رتبه بهتری داشته باشید ، اما برای دستیابی به لیست بیشتر در جستجوی تصویر به شما کمک می کند. چیزهای بیشتری وجود دارد به عنوان مثال ، اگر در سایت خود دستور العمل هایی دارید و داده های ساختاری را به تصاویر خود اضافه می کنید ، Google می تواند یک نشان را به تصاویر شما اضافه کند که نشان می دهد این تصویر متعلق به یک دستور العمل است. Google تصاویر از داده های ساختاری برای انواع زیر پشتیبانی می کند:

تولید - محصول
فیلم
دستور آشپزی
اگر می خواهید تصاویر شما غنی از جستجوی تصویر باشند ، Google دارای چندین دستورالعمل است که باید از آنها پیروی کنید. پیشگویی اصلی این است که ویژگی تصویر اجباری است و تصاویر شما باید خزنده و فهرست بندی شوند. شما می توانید تمام دستورالعمل های عمومی داده ساختار یافته Google را در آنها بیابید. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه داده های ساختاری را به صفحات خود اضافه کنید ، آموزش داده های ساخت یافته را امتحان کنید!

کارتهای OpenGraph و Twitter
در اوایل ، من استفاده از تصاویر برای اشتراک گذاری اجتماعی را ذکر کردم. اگر برچسب تصویر زیر را به بخش <head> در صفحه خود اضافه کنید مانند HTML:

<meta خاصیت = "og: image" content = "http://example.com/link-to-image.jpg" />

این اطمینان حاصل خواهد کرد که تصویر در فیس بوک در سهم شما قرار دارد (و OpenGraph برای مثال برای Pinterest نیز استفاده می شود).

پست فیس بوک
افزونه Yoast SEO ما دارای یک بخش Social است آموزش سئو  که می توانید تنظیم کنید و حتی - در نسخه Premium - پیش نمایش های فیس بوک و توییتر خود را پیش نمایش کنید. اطمینان حاصل کنید که از تصویر باکیفیت مانند تصویر اصلی که در پست استفاده کرده اید استفاده می کنید ، زیرا سکوهای اجتماعی بیشتر از گذشته از تصاویر با کیفیت / بزرگتر استفاده می کنند. اگر این کار را به درستی تنظیم کرده اید ، و این کار نمی کند ، سعی کنید حافظه نهان فیس بوک را در Debugger URL بپیچانید. کارتهای توییتر همین کار را برای توییتر انجام می دهند و همه

  • tandis nik
  • ۰
  • ۰

خدمات سئو

 

 

بهینه سازی انتخاب کلمه کلیدی موتور جستجو روشی است که در انتشار وب به منظور افزایش دید و ترافیک صفحات وب برای رتبه بالاتر در موتورهای جستجو و خوانندگان بیشتر استفاده می شود. نوشتن مقاله با استفاده از بهینه سازی موتور جستجو به مهارت نوشتن خوبی نیاز دارد تا مقاله جالب و آسان برای خواندن باشد. قرار دادن استراتژیک عبارات کلیدی و کلمات کلیدی در متن و گنجاندن لینک های پیوندی باعث افزایش مخاطبان صفحه شما خواهد شد. برای یادگیری نحوه نوشتن مقاله با استفاده از بهینه سازی موتور جستجو ، مراحل زیر را بخوانید.

مقالات باید به خوبی نوشته شده ، جذاب و آموزنده باشد. آنها باید در مورد موضوعی خاص زاویه جدیدی ارائه دهند. قلاب خوب در ابتدا به همراه اطلاعات مفیدی باعث می شود افراد بخواهند به خواندن آن ادامه دهند. مقاله شما باید مفید ، سرگرم کننده یا در غیر این صورت با ارزش باشد.
یک مقاله خوب و با محتوای خوب باعث ایجاد ترافیک بیشتر خواهد شد ، به این معنی که بسیاری از خوانندگان از سایت شما بازدید خواهند کرد این باعث می شود مقاله شما برای پیوند بازاریاب ها (افرادی که سایت های خود را به شما پیوند می دهند) جذاب تر شود و احتمال تبلیغ کنندگان مایل به استفاده از صفحه شما برای تبلیغات خود را افزایش دهد.
موتور جستجوی Google وزن بسیار خوبی را در عنوان مقاله ها و وبلاگ ها فراهم می کند. به همین دلیل بسیار مهم است که عبارت کلمه کلیدی در عنوان موجود در بخش مهمی از محتوای مؤثر SEO موجود باشد.
لیستی از عبارات کلیدی و کلمات کلیدی را برای مقاله خود تهیه کنید. [2] این مهم است به گونه ای که ناشر شما می تواند آن را در فوق داده صفحه ، که بخشی از کد HTML است ، قرار دهد.
اگر مقاله با زیرنویس ها تقسیم شود ،  قیمت سئو برای خوانندگان و رتبه بندی گوگل بسیار مفید خواهد بود ، زیرا خوانندگان وقتی می توانند مقاله ای را با سهولت بخوانند ، از آن بیشتر قدردانی می کنند. به عنوان یک یادآوری مهم ، بیشتر افرادی که سایت ها را مرور می کنند فقط در اینترنت خواندن کم مصرف دارند. به همین دلیل است که آنها با یک زیر نویس احتمالاً مقاله را تمام کرده و برای مدت طولانی در صفحه می مانند.
کلمات کلیدی و عبارات کلیدی کلمات یا عباراتی هستند که افراد برای جستجوی اطلاعات در مورد موضوعی که قصد نوشتن آن را دارید استفاده می کنند. به عنوان مثال ، عبارات کلیدی یک مقاله در حال حرکت می تواند "بسته بندی و جابجایی" یا "بارگیری کامیون در حال حرکت" باشد ، در حالی که کلمات کلیدی می توانند "در حال حرکت" ، "جابجایی" یا "جابجایی" باشند.
عبارات کلیدی و کلمات کلیدی توسط "عنکبوت ها" ثبت شده است ، اسکریپت هایی هستند که موتورهای جستجو به هر صفحه از اینترنت ارسال می کنند. عنکبوتها "در صفحه" ها و وب سایت های "خزنده" می شوند و آنها را برای محتوا و کیفیت محتوا تحلیل می کنند. یکی از راه های انجام این کار با ثبت کلمات کلیدی و عبارات کلیدی برای تعیین موضوع صفحه است. اما آنها همچنین تشخیص می دهند که چند بار از کلمات کلیدی یا اصطلاحات استفاده می شود ، آیا یک صفحه از نظر دستوری صحیح است و انواع لینک های ورودی و خروجی وجود دارد. لینک های پیوندی به صفحات دیگری هستند که به نوعی با موضوع شما مرتبط هستند.

 
تصویر با عنوان مقاله برای سئو بنویسید مرحله 3
مطمئن شوید که از نظر دستور زبان صحیح است و هیچ اشتباهی در املایی ندارد.
عنوان خود را عنوان کنید.
آن را با پاراگرافهای کوتاه در پاراگراف های  قیمت سئو سایت مختلف بشکنید.
از مهمترین کلمات کلیدی و عبارات کلیدی در ابتدای مقاله استفاده کنید ، ترجیحاً در جمله اول و در پاراگراف اول.
از کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی استفاده نکنید. با ریتم طبیعی خواندن مقاله ، آنها را در طول متن به طور طبیعی تقسیم کنید. تراکم کلمه کلیدی پیشنهادی 1-3٪ است. [4]
مهمترین کلمات کلیدی و عبارات کلیدی را در عناوین و زیرنویس ها درج کنید.
اگر در متن معنا پیدا کرد ، کلمات کلیدی و عبارات کلیدی را با حروف برجسته یا ضرب و شتم قرار دهید
اگر کلمات کلیدی زیادی در مورد محتوا موجود باشد ، موتور جستجوی Google فرض می کند که کلمات کلیدی در حال پر کردن هستند. اشتباه کار تازه کار را انجام ندهید و آن عبارات کلیدی را روی کلمات 155 - 200 قرار دهید
اگر عنوان شامل عبارت کلمه کلیدی باشد ، جمله اول مقاله نیز باید دارای کلمه کلیدی باشد. برای شکستن افزونگی ، سعی کنید مقاله را از طریق یک سؤال شروع کنید. همانطور که کلمه کلیدی قبلاً در جمله درج شده است ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را نگه دارید. این مورد بر کلمه کلیدی تأکید می کند و با اسکن مقاله ، تأثیر بسزایی در الگوریتم گوگل خواهد گذاشت.
مشابه جمله اول ، کلمه کلیدی نیز باید در جمله آخر باشد تا بیشتر بر کلمات کلیدی تأکید شود.

4
لینک ها را در مقاله درج کنید. [5]
لینک های پیوندی به صفحه وب دیگری شرکت سئو سایت  مربوط به موضوع شما هستند. می توانید یک کلمه یا عبارت را برجسته کرده و آدرس وب را که می خواهید به آن لینک دهید اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که هر پیوند یک وب سایت با کیفیت است که اطلاعات صوتی و پیمایش آسان را ارائه می دهد.
پیوندهایی به مقاله خود ایجاد کنید.
حتی اگر مقاله عالی نوشتید ، باید به جهانیان در مورد آن اطلاع دهید. به سادگی ، پیوندی را با مقاله جدید خود در فیس بوک ، توییتر یا وبلاگ Tumblr به اشتراک بگذارید و دوستان را برای اشتراک مجدد آن ترغیب کنید.
تبدیل کلمات کلیدی به یک لینک قابل کلیک به Google اجازه می دهد تا بر کلمات کلیدی بیشتر تأکید کند و باید در ابتدای و انتهای مقاله ای که بیشتر کلمات کلیدی در آن قرار دارد ، انجام شود.

اشتراک مطالب را آسان کنید
اگر Google بتواند در سایتهای دیگر به خدمات سئو  اشتراک گذاشته شود ، محتوای شما در کل بهتر خواهد شد. به اشتراک گذاشتن آن در مرحله "ساختن پیوندها به مقاله شما" یک روش عالی برای شروع است ، اما سهولت در اشتراک گذاری سایر افراد می تواند تبلیغات بیشتری را برای شما ایجاد کند!

  • tandis nik
  • ۰
  • ۰

 

 

 

با ایجاد آگاهی از مارک در رسانه های اجتماعی ، افراد بیشتری نیز به طور خاص در جستجوی نام تجاری خود هستند. سپس این امر به افزایش ترافیک جستجوی ارگانیک به وب سایت شما و همچنین صفحات / پروفایل رسانه های اجتماعی شما ادامه می یابد.

بدانید که مخاطبان شما چه می خواهند

در حالی که اهمیت کلمات کلیدی در سئو یکسان باقی مانده است ، سئو رایگان شیوه تحقیق آنها در طول سال ها تکامل یافته است. امروز ، پیدا کردن و انتخاب کلمات کلیدی مناسب مستلزم درک جدی از "قصد کاربر" است.

بدون درک قصد جستجوگر ، کلمات کلیدی انتخاب شده ممکن است نتایج مورد نظر خود را به شما ندهند. اگر "عکاسی منظره" را جستجو می کنید ، Google می خواهد بداند که چرا این کار را کردید تا بتوانید مناسب ترین نتایج را ارائه دهید. آیا شما علاقه مند به یادگیری نحوه عکاسی از مناظر مختلف هستید؟ یا شما فقط علاقه مند به خواندن اطلاعات بیشتر در مورد آن هستید؟

روشهای زیادی برای یادگیری آنچه که مخاطبان شما می خواهند وجود دارد ، مانند نظرسنجی از طریق ایمیل ، اما می توانید همین کار را با گوش دادن به اجتماعی انجام دهید. با پیگیری و جستجوی انواع مکالمات مخاطبان شما در رسانه های اجتماعی ، می توانید به نیازها و خواسته های آنها اطلاعاتی بدست آورید. این می تواند به شما کمک کند محتوا را متناسب با نیازهای خود بسازید ، که به نوبه خود آنچه به دنبال آن هستند به Google و سایر موتورهای جستجو می دهد.

به جستجوی محلی ضربه بزنید

اگر یک مشاغل کوچک یا متوسط ​​با آدرس فیزیکی هستید ،  سئو چیست نمی توانید و نباید از قدرت جستجوی محلی چشم پوشی کنید. Google از اهمیت جغرافیایی و اهمیت آن در ارائه تجربه بهتر کاربر به مردم خبر دارد. با وجود اکثریت زیادی از کاربران اینترنت که در دستگاه های تلفن همراه خود مشاغل محلی را جستجو می کنند ، جستجوهای محلی موظف به رشد هستند.

بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که هر نمایه را با آدرس فعلی ، شماره تلفن ، نام شرکت و غیره به روز می کنید و اطلاعات مشابه را در تمام پروفایل ها دارید که به نوبه خود باید با اطلاعات موجود در سایت شما مطابقت داشته باشد. یا در غیر این صورت ممکن است رتبه های پایین تری را تجربه کرده و مشتریان بالقوه را از دست ندهید.

بهترین روشها برای جستجوگرها در رسانه های اجتماعی

هر قدمی که در جهت بهبود تلاشهای بازاریابی در رسانه های اجتماعی خود برداشته اید باید با استراتژی SEO شما هماهنگ باشد. چرا؟ از آنجا که شما نمی خواهید از هر دو طرف ترافیک خود را گم کنید. در اینجا بهترین روشهای SEO در رسانه های اجتماعی وجود دارد که اگر می خواهید موفقیت بیابید ، نباید از آنها چشم پوشی کنید.

انتشار محتوای با کیفیت بالا

بهینه سازی موتور جستجو دیگر چیزی نیست که قبلاً استفاده شود. بسیار بالغ تر و قابل دسترسی تر است. اگر می خواهید محتوای رسانه های اجتماعی شما برای کلمات کلیدی مناسب رتبه بندی کند ، باید روی ایجاد محتوای تازه و اصلی تمرکز کنید که ارزش بی نظیری به مخاطبان هدف شما می بخشد. فراموش نکنید که محتوای اجتماعی خود را با کلمات کلیدی پر کنید. درعوض ، تمرکز روی تولید محتوا که بطور طبیعی پیوندها را به خود جلب می کند ، دقیقاً آنچه را که به دنبالش می گردید ، به افراد می دهد و با زحمت از نردبان موتور جستجو صعود می کند.

 

مهمترین قدم برای انتشار محتوای با کیفیت بالا ، وارد شدن به کفش مخاطبان هدف شما و درک آنچه در جستجوی آن هستند. این فقط مربوط به کسانی نیست که محتوای خود را با آنها به اشتراک می گذارید ، بلکه همچنین درباره آنچه را به اشتراک می گذارید نیست. این باید به نوعی برای مشتریان یا چشم اندازهای احتمالی شما مفید یا کارآمد باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چرا نیاز به انتشار محتوای با کیفیت ، 25 مزیت برتر ما در بازاریابی محتوا را بخوانید.

اشتراک گذاری اجتماعی را آسان کنید

هدف از تشویق اشتراک اجتماعی این است که اطمینان حاصل کنید مشاور سئو  محتوای شما به افراد بیشتری می رسد. مخاطبان هدف شما از قبل به محتواهایی که می نویسید نیاز دارند. با اتصال نام تجاری خود به بخش وسیعی از وب اجتماعی از طریق محتوای هدفمند ، میزان دسترسی پیام خود را افزایش می دهید. که همچنین باعث بهبود دید مارک می شود.

به منظور سهولت در به اشتراک گذاشتن مطالب خود در رسانه های اجتماعی ، مردم باید فراتر از افزودن دکمه های رسانه های اجتماعی به سایت خود باشید. شما باید در ساختن مطالب خود مفید ، سرگرم کننده و جذاب باشید تا آنها بتوانند در مورد آن صحبت کنند. شما باید به افراد انگیزه دهید تا مطالب خود را با موارد زیر به اشتراک بگذارند.

جستجوگرها در رسانه های اجتماعی

پروفایل های اجتماعی خود را بهینه کنید

در حالی که عوامل بسیاری وجود دارد  انتخاب کلمه کلیدی که بر نتایج جستجوگرها در رسانه های اجتماعی تأثیر منفی می گذارد ، اما یکی از مواردی که بدیهی است بهینه سازی پروفایل رسانه های اجتماعی شما نیست. به عنوان یک تجارت ، می خواهید تعداد بیشتری از افراد هنگام جستجو ، مارک تجاری خود را پیدا کنند.

با بهینه سازی پروفایل های خود با محتوای مربوطه ، چندین "درگاه" را ایجاد می کنید تا مردم در مورد خود و شغل خود بیاموزند. اطمینان از سازگاری پروفایل های اجتماعی با وب سایت شما ، ساده ترین راه برای رتبه بندی و تسلط بر صفحات نتیجه موتور جستجو است. که برابر با تعداد کلیک بیشتر و افزایش ترافیک ارگانیک است.

  • tandis nik
  • ۰
  • ۰

اهمیت سئو سایت

 

یکی از رایج ترین واقعیتهایی که در شرکتهای با اندازه سازمانی که با آنها کار می کنیم می بینیم جدایی تقریبا کلی سئو ارگانیک و رسانه های اجتماعی در بخش های بازاریابی است.

این غم انگیز است زیرا بازاریابی در رسانه های اجتماعی اهمیت سئو سایت  باید یکی از متحدان ارزشمند SEO باشد.

در زیر سه راهی وجود دارد که رسانه های اجتماعی می توانند به SEO کمک کنند.

اما اول ، اگر مشاغل شما به اندازه کافی بزرگ است که افراد جداگانه (یا حتی تیم ها) در زمینه جستجو و اجتماعی کار کنند ، تمام تلاش خود را برای انجام همکاری با آنها انجام دهید.

استراتژی های زیر در آن محیط به بهترین وجه کار می کنند.

با این حال ، قبل از اینکه به این استراتژی ها فرو برویم ، بیایید یک افسانه را در مورد رسانه های اجتماعی روشن کنیم.

آیا رسانه های اجتماعی به طور مستقیم SEO را تقویت می کنند؟
نه

خوب ، من حدس می زنم که باید کمی برای دفاع از آن اقدام کنم ، اما من در حال حاضر به اندازه کافی به حقیقت این اطمینان دارم که فقط پاسخ آن یک کلمه را بدهم.

هنگامی که اکثر افراد سوال فوق را می پرسند که چه چیزی احتمالاً در ذهن دارند یکی از دو اثر ممکن است:

پیوندها در پست های اجتماعی سیگنال های رتبه بندی را به صفحاتی که به آنها پیوند دارند ارسال می کند.
میزان ذکرهای اجتماعی و / یا تعامل برای یک قطعه محتوا یا یک برند یک عامل رتبه بندی جستجو است.
بیایید ابتدا با دومی مقابله کنیم ، زیرا فکر می کنم ممکن است برخی از مزایا (کوچک) را داشته باشد ، اگرچه هنوز به روشی "مستقیم" نیست.

نکات اجتماعی / نامزدی و سئو
اول ، بسیار بعید است که موتورهای اصلی جستجو در حال حاضر از عنوان یا میزان درگیری در مورد یک نام تجاری یا مطالب درسی به عنوان سیگنال رتبه بندی مستقیم استفاده کنند.

ممکن است سالها پیش آنها آزمایشاتی را انجام داده اند ، خدمات سئو  اما همه نشانه ها حاکی از این است که چنین آزمایشاتی از بین رفته اند.

چرا؟

زیرا رسانه های اجتماعی یک سیگنال ضعیف و غیرقابل اعتماد برای موتورهای جستجو است.

در سال 2014 ، مت کاتس (در آن زمان سرپرست تیم وب گوگل Google) این موضوع را در این فیلم های Google Webmaster توضیح داد.

یکی از دلایلی که وی اظهار داشت این است که این یک سیگنال ناقص است.

بسیاری از مردم با شنیدن این موضوع متعجب می شوند ، اما این درست است! حتی Google دارای منابع نامحدودی نیست.

Google تلاش نمی کند همه میلیون ها پست اجتماعی ایجاد شده در هر روز را خزنده یا فهرست بندی کند.

مهمتر از همه ، برای موتور جستجو دشوار است شرکت سئو سایت که بتواند اعتبار یک پست خاص یا حتی یک مشخصات اجتماعی را ارزیابی کند. کوتس گفت این به این دلیل است که:

دشوار است که هویت واقعی بسیاری از پروفایل های اجتماعی را یادداشت کرد.
سیگنال هایی از قبیل نامزدی اثبات شده است که یک اقدام غیرقابل اعتماد از اختیارات است.

(به عنوان تأیید تأمل ، به این فکر کنید که چگونه فیس بوک از "لایک" به عنوان شاخصهای معتبر محتوایی که باید بیشتر مورد استفاده قرار گیرد ، از "لایک" خودداری کرده است.

بنابراین آیا روش غیرمستقیم است که موتورهای جستجو بتوانند از ذکرهای اجتماعی استفاده کنند؟

احتمالاً

استراتژی دوم من را در زیر ببینید.

پیوندهای رسانه اجتماعی و سئو
از آنجا که تعداد زیادی از رسانه های اجتماعی از پیوندهایی به سایت های خارجی تشکیل شده اند ، ارزش دارد این سؤال را بپرسید که آیا این پیوندها در رتبه بندی صفحات به آنها پیوند می دهند یا خیر.

اصل اساسی برای پاسخ به این موضوع نیز در همان فیلم Cutts یافت می شود.

کوتس اظهار داشت که گوگل با سایتهای رسانه های اجتماعی مانند سایر سایت های وب رفتار می کند. این بدان معناست که همین قوانین برای پیوندها از سایتهای رسانه های اجتماعی مانند هر سایت دیگری اعمال می شود.

این روزها ، این مسئله باعث می شود که سؤال از ارزش سئو لینک های موجود در شبکه های رسانه های اجتماعی آسان شود.

تقریباً در تمام شبکه های اجتماعی و قطعاً تمام شبکه های اصلی ، پیوندهای خارجی را دنبال نمی کنید. بنابراین این پیوندها هیچگونه ارزش SEO را به صفحات مورد نظر منتقل نمی کنند.

با این حال ، حتی اگر پیوندها به دنبال لینکها باشند ، تعرفه سئو  بعید است موتورهای جستجوگر به آنها رتبه بندی صفحه بدهند. چرا؟

ارزیابی موتورهای جستجو برای هویت واقعی و قدرت پروفایل های اجتماعی دشوار است ، بنابراین دانستن پیوند برای آنها دشوار است.
از آنجا که آنها مانند هر وب سایت دیگری با شبکه های اجتماعی رفتار می کنند ، پیوند ارسال شده در آن شبکه ها را به عنوان پیوند سایت مشاهده می کنند. موتورهای جستجو به اندازه کافی هوشمند هستند که بدانند پیوند ارسال شده توسط کاربر پیوندی نیست که توسط Facebook ، Twitter ، LinkedIn و غیره تأیید شود ، بنابراین منطقی نخواهد بود که اختیارات آن سایت را به هدف لینک منتقل کنید.
اگر بعید نیست که رسانه های اجتماعی به طور مستقیم بر رتبه بندی جستجو تأثیر بگذارند ، ارزش رسانه های اجتماعی برای SEO چیست؟

اکنون به سه استراتژی می پردازیم که معتقدم بهترین فرصت ها را برای رسانه های اجتماعی ایجاد می کند تا به تلاشهای جستجوی ارگانیک شما کمک کند.

  • tandis nik
  • ۰
  • ۰

طراح سایت حرفه ای

در حین خرید و فروش طراحان وب ، شما می گویید: "من از توانایی موتورهای جستجو برای دسترسی و فهرست بندی درست سایت من نگران هستم. در نتیجه ، من می خواهم بدانم از چه کدی برای ارائه عناصر اصلی طراحی سایت من استفاده می کنید. "و آنها پاسخ می دهند:

یک فلاش
ب جاوا اسکریپت
ج مهم نیست
د خیلی خوب کدگذاری می کنم ، کاربرد سئو اشکالی ندارد.

نه! نه! توسعه دهنده وب بد! بد! موتورهای جستجو از فهرست بندی مطالب در فیلم های فلش ناراضی هستند ، Javascript را اجرا نمی کنند و این مهم است که شما از HTML و CSS صحیح برای ایجاد عناصر اصلی طراحی استفاده می کنید!

اگر سایت خود را راه اندازی کنید ، چگونه می توانید این فهرست را پیدا کنید ، زیرا ناوبری HTML توسط JAVASCRIPT ایجاد شده است و توسط موتورهای جستجو قابل دسترسی نیستند. واقعاً ناخوشایند است ، به عنوان یکی از مشتری های ناگوار معدن اخیراً متوجه شدم.

شماره 2 را امضا کنید که طراح وب شما درباره الگوهای پرواز پرستوهای آفریقایی بیشتر از سئو اطلاعات بیشتری دارد
بعد از اولین جواب ، شما شروع به فکر کردن می کنید ، لعنتی من بهتر است این پسر را کمی بیشتر امتحان کنم. پس از همه ، من می توانم تصریح کنم که چگونه می خواهم کد من نوشته شود ، درست است؟ شاید آنها هنوز هم قابل قبول باشند. بنابراین ، شما می پرسید "چه چیزی را برای محتوای صفحه اصلی توصیه می کنید؟" و آنها با آگاهی لبخند می زنند و می گویند:

یک یک صفحه چلپ چلوپ که از کاربر سؤال می کند که آیا نسخه Flash سایت یا نسخه HTML را می خواهد یا خیر
ب صفحه چلپ چلوپ یک مقدمه یک بار است و پس از اینکه کوکی را در مرورگر کاربر کاشت ، از آن دور می شود
ج یک صفحه کمتر از کپی با عکس های عالی و با کیفیت عالی از محصولات شما که در یک فلش پلیر تعبیه شده بازی می کنند و یک صفحه به صفحه "مخاطب" وصل می شود.
د من شما را به یک صفحه اصلی بسیار خوب و با لینک ها و فیلم های تصویری تبدیل می کنم.

چرخش و یک دلت برای شما توسعه دهنده شیطنت است. صفحات چلپ چلوپ یک کابوس SEO است. بدون شک وقتی منجر به دو نسخه مختلف سایت می شوند. مسائل مربوط به محتوای تکراری را فراموش کنید ، به کلیه نسخه های موجود در فهرست که از بیشتر این نوع صفحات رنج می برند ، فکر کنید. همچنین ، موتورهای جستجو کوکی ها را بارگیری نمی کنند ، بنابراین در صورت پیشنهاد B ، SE هرگز از صفحه چلپ چلوپ شما عبور نمی کند یا صفحات داخلی سایت را فهرست نمی کند. اگر SE ها هیچ چیزی برای نمایه کردن ندارند ، آنها هیچ شاخصی نخواهند داشت!

شماره 3 را امضا کنید که اگر وب سایت شما SEO خوب نمی داند سئو ارزان  اگر از بالا بالا برود و آنها را در چهره بیت کند.
در حال حاضر ، شما باید در حال فرار از راه دور ، بسیار دور باشید. اگر شخص یا شخص شخص دیگری که به شما گفته است طراحی وب را انجام می دهد و سئو هر یک از جواب های قبلی را برای شما آورده است ، برای عشق به سیب های سبز کوچک ، کسی را پیدا کنید که بتواند بهتر عمل کند. با این حال ، اگر احساس می کنید که خود را شکنجه می کنید یا خنده خوبی دارید ، این سؤال را از آنها بپرسید: "تفاوت بین یک تغییر مسیر 301 و یک تغییر مسیر 302 چیست؟" شما به احتمال زیاد جواب های زیر را خواهید گرفت:

یک هیچ چی. آنها دقیقاً همان کار را انجام می دهند: کاربر را از یک صفحه قطع شده و ارسال آنها به دیگری.
ب آیا بعضی از سئو های شفاف من را تنظیم کردند؟
ج آیا تاکنون از تغییر مسیر متا تازه کردن شنیده اید؟ Duh ، همه اکنون از آنها استفاده می کنند.
د من نیازی به نگرانی در مورد تغییر مسیر ندارم. ما از آن مراقبت خواهیم کرد.

اشتباه ، غلط ، اشتباه و خنده دار. در مرحله اول ، اگرچه تجربه کاربر برای بهینه سازی سایت  هر دو نوع تغییر مسیر یکسان است ، فقط یکی از مزایای سئوی هر لینک پیوندی را عبور می دهد: تغییر مسیر 301. ثانیا ، بله ، من ، SEO ، آنها را کاملاً تنظیم کرده ام تا از خود در برابر کلاهبرداری که ادعا می کنند سئو را می شناسند محافظت کنند. سوم ، کنسرسیوم وب جهانی کاملاً استفاده از برچسب تازه سازی متا را بی ارزش کرده است و پیشنهاد می کند از JavaScript در رویداد بسیار نادر VERY VERY استفاده کنید که برای بهبودی خودکار و غالباً به یک صفحه نیاز دارید. تغییر مسیر تازه یکی از سوءاستفاده ترین اشکال تغییر مسیر در حال حاضر است.

و چهارم ، و شاید مهمتر از همه ، هرگز اجازه ندهید کسی به شما بگوید تغییر مسیرها مهم نیست به خصوص اگر سایتی را تغییر دهید که از نظر طراحی جدید با URL های مختلف عالی باشد. این کاملاً ، کاملاً شما را پیچ خواهد کرد.

شماره 4 را امضا کنید که طراح وب شما نسبت به مادربزرگ 95 ساله من درباره سئو کمتر می داند
به سؤال "آدرسهای اینترنتی چگونه خواهد بود؟" به هر یک از روش های زیر پاسخ داده می شود:

یک بستگی به نحوه دستیابی کاربر به صفحه دارد. یک سری از موارد پارامتر وجود دارد و نیازی به نگرانی در مورد آن نیست.
ب آنها به صورت پویا تولید می شوند. موتورهای جستجو اهمیتی نمی دهند. بسیاری از سایتها URL های پویا ایجاد کرده اند.
ج به این شناسه جلسه جالب نگاه کنید ...

FYI ، همه شما در جستجوی طراحان وب آگاه در زمینه جستجوگرها که قصد دارید به طور جدی توسط URL های بد دچار مشکل شوند ، تقریباً همیشه URL های غنی از استاتیک ، کلمات کلیدی را که موتورهای جستجو ترجیح می دهند تهیه کنید. دیگر دلیل خوبی برای شناسه جلسه وجود ندارد - این روزها با کوکی ها انجام می شود ، و موتورهای جستجو اهمیت زیادی در مورد پاک بودن URL دارند. همچنین باید کلمات کلیدی در آن باشد. بنابراین وجود دارد. ؟

پنجمین و تحریک کننده ترین نشانه ای که یک میمون بی تربیت از طراح وب شما درباره SEO بیشتر می داند
اگر وقتی از طراح خود در مورد نگرانی های سئو پرسیدید ، آنها سر خود را تکان می دهند و هر یک از موارد زیر را می گویند ، بایستید و به همان اندازه متناوب درب اتومبیل خود را برای بیرون رفتن از دفتر خود بکشید:

یک سئو را می توان پس از اتمام مراحل طراحی بطور مؤثر انجام داد ، بنابراین اکنون خودتان را نگران نکنید.
ب SEO آسان است. ما این کار را همیشه انجام می دهیم. نگران نباش
ج SEO به همان اندازه طراحی وب پیچیده است و فکر نمی کنم شما حتی اگر این کار را برای شما توضیح دهم متوجه می شوید که چه کاری انجام می دهیم.
د من به شما تضمین می کنم که اگر ما طراحی شما را انجام دهیم ، رتبه 1 را خواهید یافت. از قلبم عبور کرده و امیدوارم بمیرم.

اگر هربار که جواب شماره 1 را شنیدم هویج بخورم ، می توانم در مشاور سئو تاریکی ببینم. شما باید از همان ابتدای فرآیند طراحی وب ، سئو را مورد توجه قرار دهید. اگر پایه و اساس سایت دوستانه SEO داشته باشد ، بیشترین زوزه را برای جفت خود خواهید داشت.
SEO آسان نیست. به خدا قسم ، اینطور نیست. کار سختی است ، زمان زیادی طول می کشد و به طور مداوم تغییر می کند ، حتی اگر طراح وب شما 5 سال پیش می دانست که چه کاری انجام می دهد ، مهم نیست زیرا احتمالاً اکنون اشتباه است. SEO اما علم موشک یا حتی زیست شناسی مولکولی نیست. شما می توانید اصول را حداقل به اندازه کافی درک کنید تا یک تصمیم فرهیخته درباره اینکه چه کسی باید سایت خود را طراحی کند ، بسازید. و آخر اینکه ، اگر کسی ادعا کند که می تواند رتبه را تضمین کند ، به سادگی پر از آن است. دوره زمانی.

  • tandis nik
  • ۰
  • ۰

سرعت سایت

 

ما در یک دنیای پر سرعت زندگی می کنیم. مردم هر چه سریعتر قیمت سئو  همه چیز را می خواهند - و اگر چیزی بیش از حد طول بکشد ناراضی هستند. بهینه سازی سرعت وب سایت یک مانع بین شما و مخاطبان شما را از بین می برد.

به آخرین باری که با یک وب سایت با سرعت آهسته روبرو شدید ، فکر کنید. شما ممکن است برگه مرورگر را به طور کامل بسته کرده باشید یا به محض بارگیری آن ، تمایل کمتری به پشتیبانی سایت دارید.

Google می فهمد که مصرف کنندگان خواهان دسترسی سریع به اطلاعات ، محصولات و خدمات هستند. در نتیجه ، به وب سایتهایی که سریع بارگذاری می شوند پاداش می دهد.

بیایید به چند روش نگاهی بیندازیم تا بتوانید از بهینه سازی سرعت وب سایت به نفع خود استفاده کنید.

سرعت وب سایت چیست؟
سرعت وب سایت به سرعت بارگیری وب سایت شما هنگامی که شخصی آدرس اینترنتی را تایپ کند یا روی پیوندی کلیک کند که آنها را به سمت سایت شما هدایت می کند.

متوسط ​​سرعت بار در کل صنایع و کشورها در حدود 8.66 درصد است ، اما توصیه این است که زمان آن به سه ثانیه یا کمتر کاهش یابد.

وب سایت-سرعت-بهینه سازی-راهنمای-میانگین-بار-سرعت
بهینه سازی سرعت وب سایت می تواند شما را در مقابل رقبا قرار دهد ، و این باعث می شود رتبه های Google شما بهتر شود. اگر سایت شما در سه ثانیه بارگیری شود و بار دیگر رقیب شما در نه ثانیه انجام شود ، Google می خواهد ابتدا به محتوای شما کمک کند.

اگر می دانید وب سایت کند دارید ، باید مرتباً مقصرات احتمالی را در نظر بگیرید و آنها را برطرف کنید تا بازدید کنندگان شما تجربه کاربری لذت بخش تری داشته باشند.

چگونه می دانیم وب سایت شما کند است یا خیر
یکی از راههای کشف وب سایت شما کند است ، باز کردن  سئو گوگل یک برگه مرورگر خصوصی جدید در رایانه یا دستگاه تلفن همراه ، سپس URL خود را تایپ کنید. از کرنومتر استفاده کنید تا دریابید که چقدر سریع (یا آهسته) آن بار می رود.

این علمی ترین رویکرد نیست ، اما به شما ایده کلی می دهد. اگر وب سایت شما 10 ثانیه طول می کشد تا شمارش را بارگیری کنید ، می دانید که کارهای دیگری پیش روی شماست.

خوشبختانه ، با وجود این ، چندین ابزار وجود دارد که به شما در کاهش بار بار صفحه برای بهینه سازی سرعت وب سایت کمک می کند. آنها سرعت سایت شما را در دستگاه های مختلف آزمایش می کنند و روش های کاهش سرعت را برای نتایج بهینه توصیه می کنند.

تست سرعت وب سایت
تست سرعت وب سایت از یک سرور خاص در یک کشور خاص استفاده می کند تا میزان بارگیری وب سایت شما چقدر طول بکشد. سپس می توانید اطلاعات را به توسعه دهنده یا طراح خود منتقل کنید.

از طرف دیگر ، اگر در ایجاد تغییر در پس زمینه وب سایت خود راحت هستید ، می توانید خود تغییرات را انجام دهید.

چهار بهترین ابزار تست سرعت وب سایت و نحوه استفاده از آنها
بسیاری از ابزارهای تست سرعت وب سایت وجود دارند ، اما من چهار مورد علاقه خود را کم کرده ام. من به طور مرتب از آنها استفاده می کنم تا سرعت وب سایت های خودم و همچنین سایت های مشتری های خود را تست کنم تا مطمئن شوم که SEO یا تجربه کاربر را از دست نمی دهیم.

GTMetrix به شما اجازه می دهد تا با داده های قابل دستیابی به بهینه سازی سرعت وب سایت نزدیک شوید. فقط آدرس وب سایت خود را در قسمت متن وارد کرده و روی "تجزیه و تحلیل" کلیک کرده یا روی آن ضربه بزنید. گزارش شما را در چند ثانیه دریافت خواهید کرد.

وب سایت-سرعت-بهینه سازی-راهنمای-gtmetrix-نیل
وب سایت شخصی من ، NeilPatel.com ، عملکرد خوبی دارد. ممکن است بتوانم پیشرفت هایی را انجام دهم ، اما سایت من در سرعت 1.2 ثانیه بسیار سریع بارگیری می شود.

این همه نیست. وقتی صفحه گزارش را پیمایش می کنید ، امتیازهای فردی را برای ویژگی های خاص که بر سرعت بارگذاری صفحه اثر می گذارد ، پیدا خواهید کرد. با بهبود هر یک از این نمرات ، اقدامات لازم را برای بهینه سازی سرعت وب سایت انجام می دهید.

2. پینگدوم
وب سایت-سرعت-بهینه سازی-راهنمای-pingdom
اگر به دنبال یک ابزار دانه ای خاص تر هستید ، ممکن است Pingdom به نفع شما عمل کند. سئو سایت این برنامه نمرات بهینه سازی سرعت وب سایت و همچنین نظارت بر سرعت صفحه را برای سایت شما ارائه می دهد.

متأسفانه ، این برنامه رایگان نیست. هزینه ماهانه خود را از 14.95 دلار تا 199 دلار پرداخت می کنید. این شرکت به طور مرتب تخفیف هایی را ارائه می دهد ، که ممکن است به کنترل هزینه ها کمک کند.

اگر اغلب ساختار و محتوای وب سایت خود را تغییر دهید Pingdom بهترین ابزار بهینه سازی سرعت وب سایت است. شما می توانید از آن برای نظارت بر تغییرات در سرعت صفحه و مشاهده نقاط تنگناهای احتمالی که می تواند بر عملکرد سایت شما تأثیر منفی بگذارد ، استفاده کنید.

3. بینش های PageSpeed ​​Google
وب سایت-سرعت-بهینه سازی-راهنمای-صفحات - بینش
اگر به دلایل SEO از بهینه سازی سرعت وب سایت نگران هستید ، چرا مستقیم به منبع مراجعه نمی کنید؟ Google PageSpeed ​​Insights ابزاری رایگان برای کمک به شما در تشخیص مشکلاتی است که ممکن است سایت شما را کند کند.

Google به شما خواهد گفت آنچه شما درست انجام می دهید و همچنین چه چیزی می تواند بهبود یابد. کار کردن با لیست خود در لیست بهتر ، باعث می شود سایت شما سریعتر و آسان تر دسترسی بازدید کنندگان شما باشد.

وب سایت-سرعت-بهینه سازی-راهنمای-صفحه صفحات-بینش-نیل
همچنین برای موبایل و دسک تاپ نمرات ، گزارش ها و بینش های جداگانه ای کسب می کنید.

4. YSlow

رابط YSlow در مقایسه با سایر ابزارهای بهینه سازی سرعت وب سایت که به اشتراک گذاشته ام ، کمی به نظر می رسد. این تنها مورد نیاز شما برای بارگیری برنامه افزودنی مرورگر است. از آنجا که مبتنی بر Yahoo! اگرچه به جای Google ، ممکن است بینش های بیشتری کسب کنید.

اطلاعات کاملی از YSlow دریافت خواهید کرد ، اگر می خواهید اطلاعات فعال و در زمان واقعی درباره نحوه عملکرد سایت خود داشته باشید ، گزینه مناسبی است. برای وب سایت خود و همچنین آمار ، نکاتی در مورد بهبود و سایر داده ها نمره کلی دریافت خواهید کرد.

چرا بهینه سازی سرعت سایت برای تجربه کاربری بسیار مهم است؟
به این فکر کنید که چرا وب سایت ایجاد می کنید؟ شما به احتمال زیاد می خواهید چیزهایی را در مورد خود و شغل خود به اشتراک بگذارید ، و ممکن است بخواهید درآمد کسب کنید. برای انجام این کار ، شما نیاز به ترافیک دارید.

SEO به شما امکان می دهد از طریق جستجوی ارگانیک Google ، ترافیک را جلب کنید. همیشه می توانید از تبلیغات پولی استفاده کنید ، اما نوشتن مطالب خارق العاده و رتبه بندی بسیار ارزان تر است.

وقتی ترافیک کردید ، کار شما به پایان رسیده است. شما برای تبدیل به این ترافیک نیاز دارید. بسته به چرخه فروش شما ، ممکن است سعی کنید بازدیدکنندگان را فوراً تبدیل کنید. هر چند بیشتر اوقات ، از وب سایت خود برای تولید سرب استفاده می کنید.

شما می خواهید بازدید کنندگان آدرس های ایمیل خود را ارائه دهند تا بتوانید با آنها در تماس باشید. به این ترتیب ، هنگامی که گزینه های خود را در نظر گرفتند ، آنها دلیل خوبی برای خرید از شما به جای رقابت دارند.

باور کنید یا نه ، بهینه سازی سرعت وب سایت در این فرآیند نقش اساسی را ایفا می کند.

قابلیت استفاده
یک وب سایت غیر قابل استفاده یا سخت استفاده به شما یا بازدید کنندگان شما کمک نمی کند. قیمت سئو وقتی افراد در سایت شما فرود می آیند ، می خواهند بدانند که چگونه حرکت کنند. آنها باید عناصر موجود در صفحه را ببینند تا بتوانند آنچه را که می جستند پیدا کنند.

برخی از عناصر صفحه ممکن است کندتر از سایرین بارگیری شوند. به عنوان مثال ، اگر از یک تصویر پس زمینه عظیم برخوردار هستید ، ممکن است به تدریج روی صفحه ظاهر شود. این امر به ویژه در مورد دستگاه های تلفن همراه صادق است زیرا قدرت پردازش کمتری دارند.

همچنین باید به خاطر داشته باشید که می خواهید افراد را در سایت خود نگه دارید. هنگامی که بازدید کنندگان وارد می شوند ، صفحهای را بررسی کرده و بلافاصله ترک می شوند ، نرخ گزاف گویی بالایی را دریافت می کنید. این بازدید کنندگان عمیقاً در سایت شما حفر نمی شوند.

اگر یک مشتری روی پیوندی که به وب سایت شما منتهی می شود کلیک کند و صفحه به آرامی بارگیری شود ، ممکن است او تصور کند که سایر صفحات نیز به همان اندازه زمان می برد. حتی اگر مصرف کننده در مورد آن فکر نکند ، ممکن است آن شخص برای جلوگیری از تجربه ناامیدکننده ، آن را دور کند.

  • tandis nik
  • ۰
  • ۰

 

کاربرد سئو  و چگونه می توان آن را انجام داد؟
وقتی SEO را برای وبلاگ / وب سایت خود انجام می دهید ، باید اطمینان حاصل کنید که برای تضمین محتوای دوست داشتنی SEO ، موارد مهمی را در بر گرفته اید.

SEO چیزی غیر از بهینه سازی یک صفحه معین نیست.

حتی می تواند بهینه سازی کل وب سایت باشد.

هدف؟

برای اینکه مطمئن شوید آن را بهینه کرده اید تا فناوری موتور جستجو بتواند بفهمد محتوای شما درمورد چیست.

نتیجه استفاده از تکنیک های مناسب SEO؟

برای به دست آوردن بهترین رتبه ممکن در SERP ها.

حتی با این وجود ، سئو هیچ تضمینی در رابطه با آن ندارد.

این بدان معنی است که هیچ کسب و کار و وب سایتی نمی توانند قسم بخورند که وب سایت آنها شماره 1 باشد فقط به دلیل بهینه سازی SEO بسیار عالی!

همچنین باید بدانید که یک نبرد در جریان است: برخی از افراد به جستجوی SEO داخلی می پردازند. دیگران برای سئو شخص ثالث (آژانس های SEO).

سئو داخلی مشاور سئو  
این استراتژی بسیار عالی است زیرا این امکان را می دهد تا افرادی که شرکت / وب سایت را به خوبی می شناسند و برای تجارت کار می کنند ، واقعاً جنگجویان رسمی SEO باشند.

از آنجا که آنها نقاط ضعف شرکت و لباس های مناسب شرکت را می شناسند ، این افراد دانش دست اول دارند و می توانند از SEO برای تأثیرگذاری استفاده کنند.

سئو شخص ثالث
این همچنین عالی است.

چرا؟

زیرا به افرادی که استاد سئو هستند اجازه می دهد صفحه شما را بهینه کنند.

شما قادر خواهید بود به حرفه ای های شایسته با یک تجربه کامل لوتا اعتماد کنید و می دانید چه کاری انجام می دهند.

این افراد به اطلاعات به روز شده موتورهای جستجو که شرکتهای دیگر معمولاً برای بررسی آنها دسترسی ندارند ، دسترسی دارند.

در این راهنما ، خواهم نوشت که چه عواملی برای انجام کار خود مهم هستند و همچنین نکاتی درباره نوشتن مطالب SEO برای شما ارائه می دهند.

با انجام یکی از موارد زیر می توانید در رتبه بندی موتور جستجو تأثیر بگذارید:

داشتن بالاترین امتیاز از نظر کیفیت وبلاگ / وب سایت شما
کسب بالاترین امتیاز از نظر اختیار وبلاگ / وب سایت شما
رسیدن به بالاترین امتیاز از نظر قابل اعتمادترین وبلاگ / وب سایت / فروشگاه برای افرادی که به دنبال آن هستند.
صدها سطل وجود دارد!

تبلیغات

برای تک تک این سطل ها ، نمرات کنار هم در الگوریتم برای فهمیدن کجای رتبه بندی ، فرصتی طلایی برای شماست که آن را پر کنید و رتبه بهتری کسب کنید.

این بدان معناست که بهینه سازی سایت شما برای نتایج جستجو همه چیز در مورد گرفتن بالاترین امتیاز ممکن در تمام این نقاط است!


1. تحقیق در مورد کلید واژه
این یکی از مراحل بسیار مهم برای هر وبلاگ نویسی است تا بتواند محتوای دوستانه SEO را بنویسد!

بنابراین ، برخی از نکات مربوط به نوشتن محتوای SEO من باید این جنبه را بررسی کنند.

الف) تحقیق در کلید واژه در سئو چیست و چگونه می توان آن را انجام داد؟
تحقیقات کلمات کلیدی زمانی است که شما برای یافتن و تحقیق اصطلاحات جستجوی افراد در موتورهای جستجو ، از کلمات کلیدی استفاده می کنید.

شما باید روی کلمات کلیدی با دم بلند (4 یا بیشتر کلمه) تمرکز کنید.

چرا من این کار را می کنم؟

از آنجا که اینها در حالی که هنوز هم امکان چشمگیر داشتن رتبه عالی در SERP ها را دارند ، از حجم جستجوی کمتری برخوردار هستند - کدام نوع برای جبران شرط بندی شما در یک کلمه کلیدی با حجم جستجو کمتر است.

بنابراین برای اینکه مطمئن شوید روند تحقیق برای کلمات کلیدی برای شما آسان است ، مطمئناً باید فرآیند تحقیق 10 کلمه ای را که در گذشته با شما به اشتراک گذاشته ام ، بررسی کنید.

عملی بسیار ساده است و عملی بسیار آسان است!

در این فرایند 10 مرحله ای ، من از چندین ابزار مانند SEMrush ، Google Keyword Planner و Ubersuggest استفاده خواهم کرد.

آیا می خواهید یک معامله فوق العاده داغ ، با احترام از آکادمی Mobidea دریافت کنید؟

بدون گربه!

زمان دریافت حساب کاربری + کوپن تخفیف با ارزش 99.95 دلار!  

این معامله SEMrush را دریافت کنید!

جدای از اینها ، ابزارهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای یافتن آن دسته از کلمات کلیدی شگفت انگیز که جستجو می کنید استفاده کنید!

هر چه سکو بیشتر باشد ،   بهینه سازی سایت   بهتر!

علاوه بر این ، این نکته را فراموش نکنید - در حال حاضر - هدف شما باید این باشد که بیشترین تعداد ممکن از کلمات کلیدی کوتاه (1 تا 2 کلمه) و کلمات کلیدی با دم متوسط ​​(3 تا 4 کلمه) را دسته بندی کنید تا اطمینان حاصل کنید که قادر به تجزیه و تحلیل هر فرصتی از نظر حجم جستجو و مشکل در کلمات کلیدی هستید و تنها در این صورت حرکت می کنید تا از کلمه کلیدی دم بلند مراقبت کنید.

در اینجا می توانید برخی از ابزارهای عالی دیگر را که به شما پیشنهاد می کنم بلافاصله کشف کنید ، بررسی کنید!

اینها به شما کمک می کنند یک تحقیق کلمه کلیدی عالی را برای پست وبلاگ دوستانه SEO خود انجام دهید:

SEMRush (محاکمه 30 روزه)
Long Tail Pro (30٪ تخفیف)
KWFinder (15٪ تخفیف در طول عمر)
اکسپلورر کلمات کلیدی Ahrefs
کلمه کلیدی
مرورگر کلمه کلیدی Moz

جدا از این مجموعه ابزارها ، سایر موارد نیز وجود دارند که کاملاً محبوب هستند و قبلاً به آنها اشاره شده است. نگاهی به این دسته خوب بیندازید:
مباحث مربوط به Quora را کاوش کرده و تغییرات جدیدی را برای کلمه کلیدی خاص خود پیدا کنید.
شاخص های موضوعی را در ویکی پدیا بررسی کنید.
جستجوهای مرتبط با Google. هنگامی که جستجوی یک موضوع را انجام می دهید ، خواهید دید که کاربران کلمات کلیدی مرتبط نیز تمایل به جستجو در همان مبحث را دارند که در پایین صفحه قرار دارند.
موضوعات معروف را بخوانید که تجسم و پاسخ های زیادی در انجمن های بزرگ آنلاین (انجمن ها) دارند.
برایان دین Backlinko همچنین از برنامه های کنفرانس استفاده می کند تا کلمات کلیدی خوبی در سوله های مختلف پیدا کند.
b) از رقبای خود جاسوسی کرده و ببینید که کدام کلمات کلیدی در حال ترافیک هستند
قبل از انتخاب کلمه کلیدی ، جاسوسی از رقبای خود همیشه ایده خوبی است.

اینگونه می توانید درک کنید

 

چگونه مرتب سازی ها هنگام مواجهه با اصطلاحات جستجوی مختلف رفتار خواهند کرد.

چگونه می فهمید رقبای شما برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می کنند؟

آسان شما دو گزینه امکان پذیر دارید.

جستجوهای دستی را در Google انجام دهید
با استفاده از کلمات کلیدی که می خواهید بهینه سئو ارزان  شوید.

نتایج و به خصوص موقعیت رقبای مختلف خود را بررسی کنید از آنجا که مجموعه ای از معیارها را پیدا کرده اید که می توانند کلید واژه X یا Y را تحقق بخشند ، می تواند یک شرط عالی باشد.

به عنوان مثال ، در صورت وجود یک رقیب که دارای اقتدار کم و با معیارهای ضعیف از رسانه های اجتماعی تا آنجا که به سهام و بک لینک مربوط می شود ، به راحتی می توانید به این نتیجه برسید که می توانید با برخی از کیفیت بالا رتبه بندی کنید. محتوایی که هم گسترده و هم جذاب است.

برای اینکه این اتفاق بیفتد ، شما باید از شیوه های عالی SEO-دوستانه ای استفاده کنید که در این مقاله توضیح داده می شود.

از SEMRush استفاده کنید
ساده ترین راه برای دانستن اینکه کلمات کلیدی کدام یک از رقبا برای رتبه بندی هستند ، استفاده از SEMRush است.

تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که آدرس رقیب خود را در SEMRush وارد کنید و این سکو به طرز معجزه آسایی به شما می گوید که کلمات کلیدی شما در کدام رتبه بندی قرار دارد!

تجزیه و تحلیل رقبای بک گراند semrush
همانطور که مشاهده می کنید ، این تجزیه و تحلیل از SEMRush بسیار ساده است.

آدرس اینترنتی رقبا را کپی کنید
تعداد کلمات کلیدی را که رتبه بندی رقیب شما است بررسی کنید.
لیست کلمات کلیدی ، حجم آنها ، مشکل کلمه کلیدی ، CPC ، و غیره را بررسی کنید. برای تجزیه و تحلیل بهتر و درک معیارهای رقبای خود ، نوار ابزار MOZ (یکی از افزونه های مهم جستجوگر کروم SEO) را نصب کنید.
ج) فراموش نکنید که از کلمات معنایی پنهان استفاده کنید (کلید واژه LSI)
کلمات کلیدی LSI عبارتند از کلمات کلیدی مرتبط ، مترادف و غیره.

من قبلاً در پست دیگری برای شما توضیح داده ام که استفاده از کلمات کلیدی LSI بسیار مهم است در صورتی که می خواهید پست شما بسیار دوستانه برای SEO باشد!

این یکی از جذاب ترین نکات مربوط به نوشتن مطالب SEO است که می توانم به شما ارائه دهم!

ابزاری را می خواهید که بتواند در LSI به شما کمک کند؟

نمودار LSI نیاز شماست.

lsigraph

توجه: اگر به صورت مداوم بنویسید ، این کلمات به طور طبیعی ظاهر می شوند.

d) تراکم کلمات کلیدی در مقابل فرکانس کلمات کلیدی
چند سال پیش ، مردم از تکنیک Black Hat معروف به کلمه کلیدی استفاده می کردند.

این در واقع زمانی بود که وبلاگ نویسان / وب مسترها از کلمه کلیدی استفاده می کنند که می خواستند تا آنجا که ممکن رتبه بندی می کند.

چرا؟

زیرا آنها می خواستند موتور جستجو بداند که صفحه A همه چیز در مورد محتوای خاص B است.

با این حال ، این تکنیک به زودی نه تنها برای موتورهای جستجو بلکه برای کاربران نیز به شکلی جدید از اسپم تبدیل شد.

بدیهی است که این مقالات از کیفیت پایین و برای خوانندگان بسیار گیج کننده است.

پیشنهاد من:

البته بسته به اندازه و محتوا حتما باید از کلیدواژه خود استفاده کنید.

با این وجود ، سعی کنید از آن به روشی طبیعی استفاده کنید تا مطمئن شوید که خوانندگان شما با تکرار غیرقانونی کلمات دچار مشکل نمی شوند!

هر کاری آموزش سئو  انجام دهید ، خوانندگان خود را گیج نکنید!

به هر حال ، همانطور که قبلاً حدس زده اید ، چاشنی کلمات کلیدی دیگر مفید نیستند.

به همین دلیل است که باید واقعاً روی کلمات کلیدی LSI سرمایه گذاری کنید و آنها را در کل محتوای خود وارد کنید.

در واقع ، به جای افزایش شانس رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی واحد ، می توانید عکس های خود را برای کلمات کلیدی بیشتر افزایش دهید.

هوشمند ، درست است؟

خواندن این نکات وبلاگ سئو را ادامه دهید و همچنان شگفت زده خواهید شد!


2. انتخاب عناوین دوستانه SEO برای پست های وبلاگ خود
همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید ، عنوان بخشی اساسی از هر متن است.

این همچنین یکی از مهمترین عوامل هنگام جستجوی موتورهای جستجو است.

در واقع ، این "چهره" پست شما است ، و اساساً به موتور جستجو اجازه می دهد زمینه ای را که پست شما به آن تعلق دارد بفهمد.

برای یک پست بلاگ جالب دوستانه برای SEO ، باید سعی کنید زمینه پست خود را تحلیل کنید.

سپس ، باید یک کلمه کلیدی را پیدا کنید که متناسب با آن متن خاص باشد.

به یاد داشته باشید: عناوین بسته به طول عنوان ، بر روی SERP ها برش داده می شوند.

محدودیت کاراکترها و پیکسل ها وجود دارد که باید حتماً از آنها عبور نکنید تا از کوتاه شدن عنوان خود جلوگیری کنید.

من با استفاده از ابزاری که می خواهم این کار را برای شما انجام دهد ، به شما کمک می کنم تا این کار را خودکار کنید.

نه تنها می توانید عنوان بلکه توضیحات و آدرس وبلاگ خود را وارد کنید.

قطعه گوگل

نکته: سعی کنید واضح و واضح باشید و در ابتدا از کلمه کلیدی دم بلند استفاده کنید. از کلمات قدرت استفاده کنید!

شما آدم تنبلی؟

بدون نگرانی!

این سه پیشنهاد از ابزارهای تولید عنوان را بررسی کنید:

SEOPressor
HubSpot
بلاگ درباره
پس از ایجاد عنوان خود ، از CoSchedule برای بررسی نمره کلی عنوان خود استفاده کنید.

همچنین می توانید پیشنهادات دیگری از کلمات عالی را که می توانید در عنوان خود استفاده کنید دریافت کنید

من شخصاً دوست دارم از اصلاح کننده ها برای عناوین استفاده کنم.

بسته به موضوع ، چندین اصلاح کننده وجود دارد که می توانند متناسب با محتوا باشند ، به عنوان مثال:

"بهترین"
"رایگان"
"2018"
"راهنما"
"چگونه"
توجه: هرگز فراموش نکنید که باید از عنوان خود در برچسب H1 استفاده کنید.

در صورت استفاده از WordPress ، عنوان خود را به طور خودکار در برچسب H1 وارد می کند.

کارشناسان زیادی وجود دارند که به کاربران توصیه می کنند - در کد منبع پست - را بررسی کنند که آیا شما فقط از یک برچسب H1 استفاده می کنید یا خیر ، اگر برچسب عنوان در برچسب H1 یکسان باشد.
 

  • tandis nik