سئو سایت

همه چیز درباره سئو

سئو سایت

همه چیز درباره سئو

  • ۰
  • ۰

آموزش سئو وردپرس

 

 

در این بخش ، شما می توانید ابرداده را تعریف کنید. این اطلاعاتی است که در جستجو نشان داده می شود. به عبارت دیگر ، نام صفحه و توضیحات.
ابرداده برای صفحه اصلی وب سایت خود ایجاد کنید.
الگویی ایجاد کنید که با استفاده از آن ، هر پست ، صفحه و فایل رسانه به طور خودکار ابرداده شما را جمع می کند (اگر فراموش کرده اید که برای هر صفحه آن را شخصی سازی کنید).
برای سایت خود الگویی برای دسته بندی ها و برچسب ها ایجاد کنید.
برای صفحه بایگانی وبلاگ یک الگوی ایجاد کنید.
تنظیمات همچنین به شما امکان می دهد نماد جداکننده (مانند | ، / ، -) مورد استفاده در الگوهای ابرداده خود را تعریف کنید.

اجتماعی

بخش تنظیمات اجتماعی برای زمانی که محتوای شما در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود مفید است.
با فعال کردن امکاناتی مانند OpenGraph و پیاده سازی Schema Markup ، می توانید از بهینه سازی ارسال های کاربران برای جستجو اطمینان حاصل کنید. و با صرف وقت برای توجه به چگونگی ظاهر شدن محتوای شما در اجتماعی ، به نوبه خود احتمال اینکه کاربران با آن درگیر شوند (یعنی به اشتراک بگذارید) را افزایش داده و ارزش پیوندها را در سایت خود بالا می برید ، که یک سیگنال مهم رتبه بندی در جستجو است.

نقشه سایت

نقشه سایت XML ابزاری است که به شما امکان می دهد مستقیماً با موتورهای جستجو ارتباط برقرار کنید و به آنها می توانید در مورد ساختار وب سایت خود اطلاع دهید. با به روزرسانی سایت شما با محتوای جدید یا تغییر یافته ، افزونه SEO شما نقشه سایت اصلاح شده را مستقیماً به موتورهای جستجو ارسال می کند ، بنابراین نیازی به انجام آن نیست.
با SmartCrawl ، از مزایای ابزار "URL Crawler" که می توانید چیزهایی مانند پیوندهای شکسته و قوانین تغییر مسیر را کنترل کنید ، پاداش اضافه می کنید. این چیزی است که گوگل در سیستم رتبه بندی خاص خود به آن توجه می کند ، بنابراین خوشحال است که این افزونه SEO را در پایان خود بررسی کند.

تنظیمات

این بخشی از تنظیمات افزونه SEO است که نمی توانید نادیده بگیرید. به طور خاص ، در این افزونه سئو به موارد زیر توجه کنید:
همه ماژول های افزونه را فعال کنید. این شامل بررسی SEO است ، که من کمی بعدا در مورد آن صحبت خواهم کرد.
همه ماژول های Builtin را فعال کنید. شما به اینها نیاز دارید تا هر یک از پست ها و صفحه های خود را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل کنید.
اطلاعات مربوط به هر یک از موتورهای جستجو را وارد کنید. شما می توانید این کار را برای Google و Bing در اینجا انجام دهید.
ابزارهای پیشرفته
هنگامی که سایت شما جدید است ، به احتمال زیاد به ابزارهای تغییر مسیر یا کلید واژه پیوند نیاز نخواهید داشت ، بنابراین اجازه دهید در حال حاضر از این امر پرش کنیم. فقط بدانید که برای تنظیم تغییر مسیرها و ساختن لینک پیوند به طور خودکار در سایت خود وسیله ای آسان برای زمانی که می خواهید از آنها استفاده کنید ، دارید.

Moz یکی از آن دسته از ابزارهای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و رقابتی است که در بالا به آن اشاره کردم. بنابراین ، اگر با آنها حساب کاربری دارید ، جزئیات آن را در اینجا وارد کنید تا SmartCrawl بتواند با ابزار شما کار کند و تمام تلاشهای سئو خود را در یک جا همگام کند.

مرحله 7: محتوای را با کلمات کلیدی تزریق کنید
پس از نگارش محتوای شما ، پیشنهاد می کنم که به مطالب خود بازگردید و با کلمات کلیدی تمرکز یافته شده در مرحله 1 ، محتوای خود را تزریق کنید. دیگر نیازی به مجبور کردن این کلمات کلیدی در محتوای شما نیست. اگر محتوای خود را حول پیام اصلی و هدفی که از تحقیقات شما حاصل شده است ، ساخته اید ، بنابراین کلمات کلیدی باید به طور طبیعی جریان پیدا کنند.

در هنگام کار با کلمات کلیدی تمرکز در وردپرس باید چند نکته را در نظر داشته باشید.

برای مبتدیان ، سعی کنید تا حد امکان از کلمات کلیدی با دم بلند استفاده کنید. یک کلمه کلیدی با دم بلند کلمه ای است که بیشتر شبیه عباراتی است که ما در گفتار طبیعی از آن استفاده می کنیم. این امر با افزایش تعداد بازدید کنندگان تلفن همراه اهمیت بیشتری پیدا می کند و آنها به جستجوی صوتی تبدیل می شوند و ابزاری برای یافتن وب سایتهایی مانند شما هستند. اینطوری در موردش فکر کن:

به طور سنتی ، یک کلمه کلیدی تمرکز برای صفحه در مورد WordPress Multisite ممکن است:

"WordPress Multisite"

اما این دقیقاً چگونگی جستجوی دیگر در رایانه و موبایل نیست. در عوض ، یک کلمه کلیدی تمرکز با دم بلند احتمالاً مفهوم بیشتری پیدا می کند. به شخصه ، من دوست دارم از چیزی مانند AnswerTheP Public استفاده کنم تا ببینم انواع سؤالات و عبارات معمولاً با کلمه کلیدی که به آن علاقه مند هستم مرتبط است.


سپس آن عبارات را در ابزار آنالیز کلمه کلیدی خود بررسی می کنم تا ببینم کدام یک می تواند بهترین و همچنین ساده ترین رتبه برای آن باشد.

از لحاظ وارد کردن این کلمات کلیدی به محتوای شما ، فقط درج قرار دادن این عبارات به صورت تصادفی در هر صفحه نیست. فرمولی وجود دارد که اگر بخواهید ریتمی پایدار برقرار کنید و ایده اصلی را تقویت کند ، باید دنبال کنید. این همچنین برای موتورهای جستجو مهم است زیرا آنها به منظور یافتن اینکه محتوای شما واقعاً چیست ، به قسمت های خاصی از صفحه نگاه می کنند.

در اینجا کارهایی که شما باید انجام دهید:

1. با ابزار افزونه SEO خود شروع کنید.

این ابزار به شما راهنمایی می کند که فیلدهای ابرداده ای را که باید پر کنید. توجه داشته باشید که کلمه کلیدی تمرکز باید در هر یک از آنها ظاهر شود:

عنوان متا
توضیحات متا
کلمه کلیدی تمرکز (فقط یکی را انتخاب کنید)
همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، افزونه SEO کیفیت فراداده شما را تجزیه و تحلیل می کند. در این حالت ، عنوان خوب (سبز) است و توضیحات آن به اندازه کافی طولانی نیست (قرمز).

وقتی ویرایش این قسمت ها را انجام دادید ، به بالا بروید تا تأیید کنید که چگونه در جستجوی آن ظاهر می شود.


2. حلزون حرکت دهید.
در حالی که کارهایی که در ابتدا روی Permalinks انجام دادید ، بطور خودکار URL را بر اساس عنوان صفحه شما ایجاد می کند ، شما همیشه باید "گویای حلقوی" را ویرایش کنید. به شما کمک می کند تا URL های خود را پاک تر جلوه داده و اطمینان حاصل کنید که کلمه کلیدی تمرکز خود را در اینجا گنجانده اید.

برای این کار به صفحه خود بروید و بر روی دکمه ویرایش در سمت راست پیوند کلیک کنید.


سپس می توانید اسلایگ خود را تغییر دهید. سعی کنید آن را کوتاه ، به یاد ماندنی ، آسان برای تایپ کنید و کلمه کلیدی فوکوس را درج کنید.

3. کلمه کلیدی تمرکز را به محتوا اضافه کنید.
همانطور که قبلاً اشاره کردم ، شما نمی خواهید بیش از حد از آن استفاده کنید. قرار دادن کلمات کلیدی تمرکز بیش از حد در محتوا باعث می شود این مقاله قابل خواندن نباشد.


بنابراین ، روی استفاده از آن تمرکز کنید:

در مقدمه حداقل دو بار.
در هر برچسب هدر: h2 ، h3 و غیره
گاهی اوقات در طول متن در حال اجرا ، همانطور که معقول است.
در نتیجه حداقل یک بار.
و فراموش نکنید که ، به طور کلی ، مطالب موجود در هر صفحه را آسان کنید. شما می توانید این کار را از طریق ساختار کلی و چیدمان انجام دهید. این بدان معناست که از پاراگراف های کوتاه تر ، لیست های بولت و تصاویر استفاده می شود تا جریان را سبک و آسوده نگه دارید.

مرحله هشتم: ویژوالهای خود را بهینه کنید

درست همانطور که محتوای نوشتاری برای جستجو باید بهینه شود ، تصاویر خود را نیز انجام دهید. این به معنای استفاده از ابرداده مناسب برای برچسب گذاری آنها و همچنین اطمینان از بارگذاری سریع آنها در حالی که بسیار جذاب به نظر می رسند بدون توجه به اینکه از چه دستگاهی به سایت شما دسترسی دارید ، می باشد.
در اینجا چگونگی حفظ این عمل متعادل آورده شده است:

با استفاده از این راهنما تصاویر را برای SEO بهینه کنید.
با استفاده از این راهنما فیلم ها را برای SEO بهینه کنید.
یک افزونه فشرده سازی فایل مانند Smush Pro را در سایت خود نصب کنید. این باعث می شود رسانه بارگذاری شده شما در اندازه معقول حفظ شود تا زمان صفحه تاخیر نماند.
از نرم افزارهای طراحی مانند Photoshop یا Canva برای ایجاد تصاویر زیبا و با وضوح بالا استفاده کنید که کاملاً مناسب برای سایت شما باشد.
با ارائه عشق به تصاویر و تصاویر خود ، تجربهای عالی را در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهید زیرا محتوا را در سایت شما جستجو می کنند. همچنین ، با افزودن فوق داده و کلمات کلیدی مرتبط به پرونده های آپلود شده خود ، به Google این فرصت را می دهید که تصاویر و فیلم های خود را نیز در جستجوی رتبه بندی کند.

مرحله 9: یک ساختار پیوند دهنده را برای سایت خود ایجاد کنید
ابتدا ، در مورد ایجاد پیوند داخلی صحبت خواهیم کرد. این فرایندی است که توسط آن شما یک سیستم پیوند ایجاد می کنید که تمام صفحات سایت شما را به یکدیگر متصل می کند. البته ، این بدان معنا نیست که باید صفحات خود را با پیوند به هر صفحه یا ارسال در سایت خود پر کنید - که می تواند به سرعت از کنترل خارج شود ، به خصوص برای سایتهای بزرگتر و تجارت الکترونیکی.

در عوض ، روی داشتن حداقل یک پیوند داخلی در هر صفحه از سایت خود تمرکز کنید. به این ترتیب ، بازدید کنندگان را مرتباً از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل خواهید کرد. هرچه مدت زمان ماندن آنها در سایت شما بیشتر باشد ، مطالب آنها بیشتر خوانده می شود و نمره سئوی شما نیز بهتر خواهد شد.

پیوندهای بیرونی نیز وجود دارد که باید به آنها فکر کنید ، زیرا زمانی فرا می رسد که شما نیاز به یک منبع خارجی در محتوای خود داشته باشید (مانند هنگام استناد به داده ها). به عنوان یک قاعده کلی ، شما باید از وب سایتهای دارای قدرت بالا استفاده کنید - آنهایی که به Google اعتماد دارند و خودشان نیز رتبه خوبی دارند. در استفاده از آنها ، می توانید بالای اعتمادهایی که با جستجو ایجاد کرده اند ، پاسخ دهید.

همچنین می خواهید یک ساختار بک لینک ایجاد کنید. این دشوارترین مورد از سه مورد ذکر شده در اینجا خواهد بود ، اما اگر بتوانید یک منبع فوق العاده معتبر دریافت کنید تا به مطالب خود پیوند بخورد ، ارزشمندترین چیز خواهد بود. فقط بخاطر داشته باشید که این یک تکنیک SEO تا حدی پیشرفته است - زیرا سایت شما قبل از انجام کار باید به اندازه 100٪ نزدیک باشد - بنابراین اگر نتوانید یک شبکه بک لینک برقرار کنید و بلافاصله کار نکنید ، دلسرد نشوید.

مشاور سئو
قیمت سئو سایت
سئو گوگل
سئو سایت
  • ۹۸/۰۶/۳۱
  • tandis nik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی