سئو سایت

همه چیز درباره سئو

سئو سایت

همه چیز درباره سئو

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت تبلیغاتی ارزان امروزه بسیار حایز اهمیت است رقابت و سرعت دو عامل مهم در فعالیت های صنعتی و تجاری می باشند. تبلیغات یکی از مهمترین و پردرآمدترین بخش ها در دنیای تجارت است که مردم حاضرند هزینه های زیادی را به آن اختصاص دهند. بدون تبلیغات هیچ کسب وکاری رشد نخواهد نکرد

 

چگونه طراحی سایت تبلیغاتی ارزان اما موفقی داشته باشیم؟
 

بازدید کننده و بیننده در وبسایت های تبلیغاتی بسیار مهم است زیرا اگر سایت ها بازدید بیشتری داشته باشند مشتریان نیز آگهی های بیشتری را در سایت شما قرار خواهند داد و هر چه آگهی ها و درخواست آنها بیشتر باشد مسلما درآمد مدیریت سایت نیز بیشتر می شود ولی در سایت هایی که آگهی ها رایگان هستند و بازدید خیلی کمی دارند ، افراد تمایل کمتری به قرار دادن آگهی در آن سایت ها دارند و حاضرند هزینه کنند تا آگهی آنها در سایت های پربازدید در صدر قرار بگیرد.
طراحی سایت تبلیغاتی که در مجموعه تبلیغات رسانه های دیجیتال قرار می گیرد مزایای و فواید زیادی دارد از جمله: ماندگاری همیشگی، هزینه بسیار کم ، در دسترس بودن بدون محدودیت …

 

چگونه طراحی سایت تبلیغاتی ارزان اما موفقی داشته باشیم؟

 

برندسازی، تبلیغات و طراحی سایت آگهی
برند، مجموعه ‌ای از علایق و تجربه‌ها از روند شکل گیری یک محصول یا خدمات است. هر برندی برگرفته از پیشینه ای است و مردم نسبت به آن ذهنیتی داشته و واکنش نشان می‌دهند.
تبلیغات محور اصلی فرآیند اطلاع رسانی به مصرف کننده درباره فواید اصلی محصول و ایجاد جایگاه برای برند در ذهن وی می باشد. کیفیت محصول اصلی، ارزش های درونی محصول را پرورش می دهد درحالیکه تبلیغات تلاش می کند تا کیفیت محصول را حتی گاهی با اغراق بیان کند.

طراحی سایت فروشگاهی رایگان
 

ویژگی طراحی سایت تبلیغاتی
۱٫ ایجاد گروه های نیازمندی ها و دسته بندی آگهی های مختلف
۲٫ ایجاد مدیریت های مختلف با سطح دسترسی متفاوت
۳٫ ایجاد بخش حرفه ای ارسال خبرنامه به اعضای سایت
۴٫ روشهای پرداخت با امکان ورود پارامترهای دلخواه
۵٫ بخش اخبار سایت و اطلاع رسانی به کاربران
۶٫ ساخت تعرفه های تبلیغاتی و پکیج در هر بخش وبسایت
۷٫ امکان بروز رسانی خودکار سایت
۸٫ مدیریت منوهای سایت بدون نیاز به دانش طراحی
۹٫ مدیریت تبلیغات بنری
۱۰٫ بخش آگهی های ویژه
۱۱٫ ایجاد بخش حقوق و شرایط ، ورود و ثبت نام کاربران ، قوانین ، درباره ما و تماس با ما
۱۲٫ نمایش تاریخ ، ساعت و زمان امروز در بالای سایت
۱۳٫ ساخت بلاگ وبسایت
۱۴٫ چت با فرد آگهی دهنده
۱۵٫ فرم ثبت رایگان آگهی

انواع طراحی سایت تبلیغاتی ارزان کدام است؟
تبلیغات کلیکی

موتورهای جستجو، سرویس تبلیغاتی تحت عنوان ” تبلیغات کلیکی ” ارائه کرده اند که در این بخش تبلیغ کنندگان ، تبلیغات خود را بر اساس کلمات کلیدی مد نظرشان در صفحات موتورهای جستجو نمایش می دهند بابت قرار گرفتن این تبلیغات هزینه ای پرداخت نخواهد شد و فقط بابت هر کلیک مبلغی باید بپردازید.

اگر تبلیغات وب سایت شما توجه افراد را جلب نکرد و هیچ کاربری بر روی آن کلیک نکند در اینصورت هیچ پولی پرداخت نخواهید کرد.

طراحی سایت با وردپرس ارزان
 

 

تبلیغات ایمیلی

از سبک های قدیمی تبلیغات اینترنتی می باشد که شیوه هدفمندی را دنبال کرده و می توانید برای بانک ایمیل مخاطبان خود ارسال کنید.

تبلیغات متنی
تبلیغات متنی یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی است. هزینه پایین و افزایش یافتن جایگاه سایت در موتورهای جستجو به لحاظ غنای محتوایی و استفاده از کلمات کلیدی در متن تبلیغات از مهمترین مزایای این روش است.

سیستم تبلیغات پاپ آپ

پاپ آپ تبلیغات آگهی است که نمایش آن در یک پنجره جدید مرورگر صورت می گیرد و کاربر با کلیک بر روی قسمت های مختلف سایت، پنجره ها یا صفحات آگهی بطور ناگهانی باز می شوند. اندازه استانداردی برای آگهی های پاپ آپ ها وجود ندارد. شاید بارها روی یک وبسایت کلیک کرده باشید و هزار تا پنجره تبلیغاتی فروش محصول به نمایش در آمده باشد که باز شدن این پنجره ها از سیستم “بالاپر” تبعیت می کنند که معمولا کاربرها نخوانده، این صفحات را می بندند.

طراحی سایت با قیمت ارزان 
 

  • ۹۹/۰۲/۱۳
  • tandis nik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی