سئو سایت

همه چیز درباره سئو

سئو سایت

همه چیز درباره سئو

  • ۰
  • ۰

سرعت سئو سایت


بازاریابان SEO باید در حال تجزیه و تحلیل و بهبود  مشاور سئو سرعت صفحه باشند. یک مکان عالی برای فشرده سازی تصاویر ، استفاده از حافظه پنهان ، کاهش زمان پاسخگویی به سرور ، فعال سازی فشرده سازی پرونده ، و از بین بردن تغییر مسیرهای متعدد / کار برکنار شده است.

من از بازاریاب ها می خواهم که به طور دوره ای از ابزار Google Speed ​​Insights استفاده کنند تا زمان بار شما را بررسی کنند و وب سایت خود را با سایت های رقبا مقایسه کنند. این ابزار همچنین بهینه سازی های خاص و پیشنهادی را برای افزایش عملکرد صفحه سایت شما ارائه می دهد.

از آنجا که Google همچنان به نفع وب سایتهای سریع بارگذاری می شود ، بسیار مهم است که کارشناسان SEO اقدامات لازم را برای اطمینان از دیدار با صفحات سایت شما (و ضرب و شتم) انتظارات Google انجام دهند. امروز ، بهبود سرعت صفحه یک جنبه اساسی هر برنامه موفقیت آمیز SEO است.
عناوین و قطعه های خوب در نتایج جستجو ایجاد کنید
اگر سند شما در یک صفحه نتایج جستجو ظاهر می شود ، ممکن است محتویات برچسب عنوان در خط اول نتایج ظاهر شود (اگر با قسمت های مختلف یک نتیجه جستجو در Google نا آشنا هستید ، ممکن است بخواهید آناتومی آن را ببینید. یک نتیجه جستجو video17).

عنوان صفحه اصلی شما می تواند نام وب سایت / تجارت شما را لیست کند و می تواند اطلاعات دیگری از قبیل مکان فیزیکی کسب و کار یا شاید چند مورد از تمرکزها یا پیشنهادهای اصلی آن را در بر بگیرد.

بهترین روشها
محتوای صفحه را با دقت توصیف کنید

عنوانی را انتخاب کنید که به طور طبیعی و متناسب با موضوع محتوای صفحه ارتباط برقرار کند.

اجتناب کردن:

عنوانی را انتخاب کنید که هیچ ارتباطی با محتوای صفحه نداشته باشد.
استفاده از عناوین پیش فرض یا مبهم مانند "Untitled" یا "صفحه 1 جدید".
عناوین منحصر به فرد برای هر صفحه ایجاد کنید

هر صفحه در سایت شما باید به صورت ایده آل دارای عنوانی منحصر به فرد باشد ، که به Google کمک می کند تا از نحوه تمیز بودن صفحه با سایر سایتهای شما مطلع شود. اگر سایت شما از صفحات موبایل جداگانه استفاده می کند ، به یاد داشته باشید که از عناوین خوبی نیز در نسخه های موبایل استفاده کنید.

اجتناب کردن:

استفاده از یک عنوان واحد انتخاب کلمه کلیدی در تمام صفحات سایت یا گروه بزرگی از صفحات.
از عناوین مختصر اما توصیفی استفاده کنید

عناوین می توانند کوتاه و آموزنده باشند. اگر عنوان خیلی طولانی است یا در غیر این صورت کمتر به نظر می رسد ، ممکن است Google تنها بخشی از آن یا بخشی را نشان دهد که به طور خودکار در نتیجه جستجو ایجاد می شود. همچنین ممکن است Google بسته به درخواست کاربر یا دستگاه مورد استفاده برای جستجو عناوین مختلفی را نشان دهد.

اجتناب کردن:

استفاده از عناوین بسیار طولانی که برای کاربران بی فایده است.
کلمات کلیدی غیر ضروری را در برچسب های عنوان خود پر کنید.
از برچسب متا "توضیحات" استفاده کنید
متا تگ توضیحات صفحه خلاصه ای از آنچه در مورد صفحه است به گوگل و سایر موتورهای جستجو می دهد. عنوان یک صفحه ممکن است چند کلمه یا یک عبارت باشد ، در حالی که متا تگ توضیحات صفحه ممکن است یک جمله یا دو یا حتی یک پاراگراف کوتاه باشد. مانند برچسب <title> ، تگ meta توضیحات در قسمت <head> سند HTML شما قرار می گیرد.

قطعه HTML نشانگر توضیحات <meta>

مزایای برچسب های متا توضیحات چیست؟
توضیحات متا توضیحات مهم هستند زیرا ممکن است Google از آنها به عنوان قطعه برای صفحات شما استفاده کند. توجه داشته باشید که ما می گویم "ممکن است" زیرا ممکن است Google در صورت تکمیل کردن با درخواست کاربر ، از بخش مربوط به متن قابل مشاهده صفحه شما استفاده کند. اضافه کردن برچسب های توضیحات توضیحات به هر یک از صفحات شما همیشه یک عمل خوب است در صورتی که Google نتواند متن مناسبی را برای استفاده در قطعه پیدا کند. وبلاگ مرکزی Webmaster دارای پست های آموزنده ای در مورد بهبود قطعه های دارای متن توضیحات بهتر 18 و قطعه های بهتر برای کاربران شما 19 است. همچنین یک مقاله مفید مرکز راهنما در مورد نحوه ایجاد عناوین خوب و قطعه قطعه20 داریم.

نمونه نتیجه جستجوی پیوند آبی ساده برای "کارت های بیس بال"

بهترین روشها
به طور خلاصه محتوای صفحه سئو رایگان را خلاصه کنید

توضیحی بنویسید که در صورت مشاهده نتیجه متا توضیحات شما به عنوان قطعه در نتیجه جستجو ، کاربران را آگاه و مورد علاقه خود قرار دهد. در حالی که در متن برچسب توضیحی ، هیچ طول حداکثر یا حداکثر برای متن وجود ندارد ، توصیه می کنیم که به اندازه کافی طولانی باشد تا به طور کامل در جستجو نشان داده شود (توجه داشته باشید که کاربران بسته به چگونگی و مکانی که جستجو می کنند ، می توانند قطعه هایی با اندازه های مختلف را مشاهده کنند) و حاوی کلیه اطلاعات مربوطه که کاربران باید تشخیص دهند که آیا این صفحه برای آنها مفید و مرتبط خواهد بود یا خیر.

اجتناب کردن:

نوشتن متا تگ توضیحی که هیچ ارتباطی با مطالب موجود در صفحه ندارد.
با استفاده از توضیحات عمومی مانند "این یک صفحه وب" یا "صفحه در مورد کارت های بیس بال" است.
توضیحات را فقط با کلمات کلیدی پر می کنید.
کپی و چسباندن کل محتوای سند در برچسب توضیحات.
برای هر صفحه از توضیحات منحصر به فرد استفاده کنید

داشتن یک برچسب توضیحات مشاور سئو  متفاوت برای هر صفحه به کاربران و Google کمک می کند ، به خصوص در جستجوهایی که ممکن است کاربران چندین صفحه در دامنه شما ایجاد کنند (برای مثال ، جستجوهایی با استفاده از سایت: عملگر). اگر سایت شما هزاران یا حتی میلیون ها صفحه دارد ، برچسب های توضیحات دستی برای ساختن دستی احتمالاً امکان پذیر نیست. در این حالت ، شما می توانید بر اساس محتوای هر صفحه ، به طور خودکار برچسب های متا توضیحی تولید کنید.

  • ۹۸/۰۶/۲۵
  • tandis nik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی