سئو سایت

همه چیز درباره سئو

سئو سایت

همه چیز درباره سئو

  • ۰
  • ۰

 

کاربرد سئو  و چگونه می توان آن را انجام داد؟
وقتی SEO را برای وبلاگ / وب سایت خود انجام می دهید ، باید اطمینان حاصل کنید که برای تضمین محتوای دوست داشتنی SEO ، موارد مهمی را در بر گرفته اید.

SEO چیزی غیر از بهینه سازی یک صفحه معین نیست.

حتی می تواند بهینه سازی کل وب سایت باشد.

هدف؟

برای اینکه مطمئن شوید آن را بهینه کرده اید تا فناوری موتور جستجو بتواند بفهمد محتوای شما درمورد چیست.

نتیجه استفاده از تکنیک های مناسب SEO؟

برای به دست آوردن بهترین رتبه ممکن در SERP ها.

حتی با این وجود ، سئو هیچ تضمینی در رابطه با آن ندارد.

این بدان معنی است که هیچ کسب و کار و وب سایتی نمی توانند قسم بخورند که وب سایت آنها شماره 1 باشد فقط به دلیل بهینه سازی SEO بسیار عالی!

همچنین باید بدانید که یک نبرد در جریان است: برخی از افراد به جستجوی SEO داخلی می پردازند. دیگران برای سئو شخص ثالث (آژانس های SEO).

سئو داخلی مشاور سئو  
این استراتژی بسیار عالی است زیرا این امکان را می دهد تا افرادی که شرکت / وب سایت را به خوبی می شناسند و برای تجارت کار می کنند ، واقعاً جنگجویان رسمی SEO باشند.

از آنجا که آنها نقاط ضعف شرکت و لباس های مناسب شرکت را می شناسند ، این افراد دانش دست اول دارند و می توانند از SEO برای تأثیرگذاری استفاده کنند.

سئو شخص ثالث
این همچنین عالی است.

چرا؟

زیرا به افرادی که استاد سئو هستند اجازه می دهد صفحه شما را بهینه کنند.

شما قادر خواهید بود به حرفه ای های شایسته با یک تجربه کامل لوتا اعتماد کنید و می دانید چه کاری انجام می دهند.

این افراد به اطلاعات به روز شده موتورهای جستجو که شرکتهای دیگر معمولاً برای بررسی آنها دسترسی ندارند ، دسترسی دارند.

در این راهنما ، خواهم نوشت که چه عواملی برای انجام کار خود مهم هستند و همچنین نکاتی درباره نوشتن مطالب SEO برای شما ارائه می دهند.

با انجام یکی از موارد زیر می توانید در رتبه بندی موتور جستجو تأثیر بگذارید:

داشتن بالاترین امتیاز از نظر کیفیت وبلاگ / وب سایت شما
کسب بالاترین امتیاز از نظر اختیار وبلاگ / وب سایت شما
رسیدن به بالاترین امتیاز از نظر قابل اعتمادترین وبلاگ / وب سایت / فروشگاه برای افرادی که به دنبال آن هستند.
صدها سطل وجود دارد!

تبلیغات

برای تک تک این سطل ها ، نمرات کنار هم در الگوریتم برای فهمیدن کجای رتبه بندی ، فرصتی طلایی برای شماست که آن را پر کنید و رتبه بهتری کسب کنید.

این بدان معناست که بهینه سازی سایت شما برای نتایج جستجو همه چیز در مورد گرفتن بالاترین امتیاز ممکن در تمام این نقاط است!


1. تحقیق در مورد کلید واژه
این یکی از مراحل بسیار مهم برای هر وبلاگ نویسی است تا بتواند محتوای دوستانه SEO را بنویسد!

بنابراین ، برخی از نکات مربوط به نوشتن محتوای SEO من باید این جنبه را بررسی کنند.

الف) تحقیق در کلید واژه در سئو چیست و چگونه می توان آن را انجام داد؟
تحقیقات کلمات کلیدی زمانی است که شما برای یافتن و تحقیق اصطلاحات جستجوی افراد در موتورهای جستجو ، از کلمات کلیدی استفاده می کنید.

شما باید روی کلمات کلیدی با دم بلند (4 یا بیشتر کلمه) تمرکز کنید.

چرا من این کار را می کنم؟

از آنجا که اینها در حالی که هنوز هم امکان چشمگیر داشتن رتبه عالی در SERP ها را دارند ، از حجم جستجوی کمتری برخوردار هستند - کدام نوع برای جبران شرط بندی شما در یک کلمه کلیدی با حجم جستجو کمتر است.

بنابراین برای اینکه مطمئن شوید روند تحقیق برای کلمات کلیدی برای شما آسان است ، مطمئناً باید فرآیند تحقیق 10 کلمه ای را که در گذشته با شما به اشتراک گذاشته ام ، بررسی کنید.

عملی بسیار ساده است و عملی بسیار آسان است!

در این فرایند 10 مرحله ای ، من از چندین ابزار مانند SEMrush ، Google Keyword Planner و Ubersuggest استفاده خواهم کرد.

آیا می خواهید یک معامله فوق العاده داغ ، با احترام از آکادمی Mobidea دریافت کنید؟

بدون گربه!

زمان دریافت حساب کاربری + کوپن تخفیف با ارزش 99.95 دلار!  

این معامله SEMrush را دریافت کنید!

جدای از اینها ، ابزارهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای یافتن آن دسته از کلمات کلیدی شگفت انگیز که جستجو می کنید استفاده کنید!

هر چه سکو بیشتر باشد ،   بهینه سازی سایت   بهتر!

علاوه بر این ، این نکته را فراموش نکنید - در حال حاضر - هدف شما باید این باشد که بیشترین تعداد ممکن از کلمات کلیدی کوتاه (1 تا 2 کلمه) و کلمات کلیدی با دم متوسط ​​(3 تا 4 کلمه) را دسته بندی کنید تا اطمینان حاصل کنید که قادر به تجزیه و تحلیل هر فرصتی از نظر حجم جستجو و مشکل در کلمات کلیدی هستید و تنها در این صورت حرکت می کنید تا از کلمه کلیدی دم بلند مراقبت کنید.

در اینجا می توانید برخی از ابزارهای عالی دیگر را که به شما پیشنهاد می کنم بلافاصله کشف کنید ، بررسی کنید!

اینها به شما کمک می کنند یک تحقیق کلمه کلیدی عالی را برای پست وبلاگ دوستانه SEO خود انجام دهید:

SEMRush (محاکمه 30 روزه)
Long Tail Pro (30٪ تخفیف)
KWFinder (15٪ تخفیف در طول عمر)
اکسپلورر کلمات کلیدی Ahrefs
کلمه کلیدی
مرورگر کلمه کلیدی Moz

جدا از این مجموعه ابزارها ، سایر موارد نیز وجود دارند که کاملاً محبوب هستند و قبلاً به آنها اشاره شده است. نگاهی به این دسته خوب بیندازید:
مباحث مربوط به Quora را کاوش کرده و تغییرات جدیدی را برای کلمه کلیدی خاص خود پیدا کنید.
شاخص های موضوعی را در ویکی پدیا بررسی کنید.
جستجوهای مرتبط با Google. هنگامی که جستجوی یک موضوع را انجام می دهید ، خواهید دید که کاربران کلمات کلیدی مرتبط نیز تمایل به جستجو در همان مبحث را دارند که در پایین صفحه قرار دارند.
موضوعات معروف را بخوانید که تجسم و پاسخ های زیادی در انجمن های بزرگ آنلاین (انجمن ها) دارند.
برایان دین Backlinko همچنین از برنامه های کنفرانس استفاده می کند تا کلمات کلیدی خوبی در سوله های مختلف پیدا کند.
b) از رقبای خود جاسوسی کرده و ببینید که کدام کلمات کلیدی در حال ترافیک هستند
قبل از انتخاب کلمه کلیدی ، جاسوسی از رقبای خود همیشه ایده خوبی است.

اینگونه می توانید درک کنید

 

چگونه مرتب سازی ها هنگام مواجهه با اصطلاحات جستجوی مختلف رفتار خواهند کرد.

چگونه می فهمید رقبای شما برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می کنند؟

آسان شما دو گزینه امکان پذیر دارید.

جستجوهای دستی را در Google انجام دهید
با استفاده از کلمات کلیدی که می خواهید بهینه سئو ارزان  شوید.

نتایج و به خصوص موقعیت رقبای مختلف خود را بررسی کنید از آنجا که مجموعه ای از معیارها را پیدا کرده اید که می توانند کلید واژه X یا Y را تحقق بخشند ، می تواند یک شرط عالی باشد.

به عنوان مثال ، در صورت وجود یک رقیب که دارای اقتدار کم و با معیارهای ضعیف از رسانه های اجتماعی تا آنجا که به سهام و بک لینک مربوط می شود ، به راحتی می توانید به این نتیجه برسید که می توانید با برخی از کیفیت بالا رتبه بندی کنید. محتوایی که هم گسترده و هم جذاب است.

برای اینکه این اتفاق بیفتد ، شما باید از شیوه های عالی SEO-دوستانه ای استفاده کنید که در این مقاله توضیح داده می شود.

از SEMRush استفاده کنید
ساده ترین راه برای دانستن اینکه کلمات کلیدی کدام یک از رقبا برای رتبه بندی هستند ، استفاده از SEMRush است.

تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که آدرس رقیب خود را در SEMRush وارد کنید و این سکو به طرز معجزه آسایی به شما می گوید که کلمات کلیدی شما در کدام رتبه بندی قرار دارد!

تجزیه و تحلیل رقبای بک گراند semrush
همانطور که مشاهده می کنید ، این تجزیه و تحلیل از SEMRush بسیار ساده است.

آدرس اینترنتی رقبا را کپی کنید
تعداد کلمات کلیدی را که رتبه بندی رقیب شما است بررسی کنید.
لیست کلمات کلیدی ، حجم آنها ، مشکل کلمه کلیدی ، CPC ، و غیره را بررسی کنید. برای تجزیه و تحلیل بهتر و درک معیارهای رقبای خود ، نوار ابزار MOZ (یکی از افزونه های مهم جستجوگر کروم SEO) را نصب کنید.
ج) فراموش نکنید که از کلمات معنایی پنهان استفاده کنید (کلید واژه LSI)
کلمات کلیدی LSI عبارتند از کلمات کلیدی مرتبط ، مترادف و غیره.

من قبلاً در پست دیگری برای شما توضیح داده ام که استفاده از کلمات کلیدی LSI بسیار مهم است در صورتی که می خواهید پست شما بسیار دوستانه برای SEO باشد!

این یکی از جذاب ترین نکات مربوط به نوشتن مطالب SEO است که می توانم به شما ارائه دهم!

ابزاری را می خواهید که بتواند در LSI به شما کمک کند؟

نمودار LSI نیاز شماست.

lsigraph

توجه: اگر به صورت مداوم بنویسید ، این کلمات به طور طبیعی ظاهر می شوند.

d) تراکم کلمات کلیدی در مقابل فرکانس کلمات کلیدی
چند سال پیش ، مردم از تکنیک Black Hat معروف به کلمه کلیدی استفاده می کردند.

این در واقع زمانی بود که وبلاگ نویسان / وب مسترها از کلمه کلیدی استفاده می کنند که می خواستند تا آنجا که ممکن رتبه بندی می کند.

چرا؟

زیرا آنها می خواستند موتور جستجو بداند که صفحه A همه چیز در مورد محتوای خاص B است.

با این حال ، این تکنیک به زودی نه تنها برای موتورهای جستجو بلکه برای کاربران نیز به شکلی جدید از اسپم تبدیل شد.

بدیهی است که این مقالات از کیفیت پایین و برای خوانندگان بسیار گیج کننده است.

پیشنهاد من:

البته بسته به اندازه و محتوا حتما باید از کلیدواژه خود استفاده کنید.

با این وجود ، سعی کنید از آن به روشی طبیعی استفاده کنید تا مطمئن شوید که خوانندگان شما با تکرار غیرقانونی کلمات دچار مشکل نمی شوند!

هر کاری آموزش سئو  انجام دهید ، خوانندگان خود را گیج نکنید!

به هر حال ، همانطور که قبلاً حدس زده اید ، چاشنی کلمات کلیدی دیگر مفید نیستند.

به همین دلیل است که باید واقعاً روی کلمات کلیدی LSI سرمایه گذاری کنید و آنها را در کل محتوای خود وارد کنید.

در واقع ، به جای افزایش شانس رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی واحد ، می توانید عکس های خود را برای کلمات کلیدی بیشتر افزایش دهید.

هوشمند ، درست است؟

خواندن این نکات وبلاگ سئو را ادامه دهید و همچنان شگفت زده خواهید شد!


2. انتخاب عناوین دوستانه SEO برای پست های وبلاگ خود
همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید ، عنوان بخشی اساسی از هر متن است.

این همچنین یکی از مهمترین عوامل هنگام جستجوی موتورهای جستجو است.

در واقع ، این "چهره" پست شما است ، و اساساً به موتور جستجو اجازه می دهد زمینه ای را که پست شما به آن تعلق دارد بفهمد.

برای یک پست بلاگ جالب دوستانه برای SEO ، باید سعی کنید زمینه پست خود را تحلیل کنید.

سپس ، باید یک کلمه کلیدی را پیدا کنید که متناسب با آن متن خاص باشد.

به یاد داشته باشید: عناوین بسته به طول عنوان ، بر روی SERP ها برش داده می شوند.

محدودیت کاراکترها و پیکسل ها وجود دارد که باید حتماً از آنها عبور نکنید تا از کوتاه شدن عنوان خود جلوگیری کنید.

من با استفاده از ابزاری که می خواهم این کار را برای شما انجام دهد ، به شما کمک می کنم تا این کار را خودکار کنید.

نه تنها می توانید عنوان بلکه توضیحات و آدرس وبلاگ خود را وارد کنید.

قطعه گوگل

نکته: سعی کنید واضح و واضح باشید و در ابتدا از کلمه کلیدی دم بلند استفاده کنید. از کلمات قدرت استفاده کنید!

شما آدم تنبلی؟

بدون نگرانی!

این سه پیشنهاد از ابزارهای تولید عنوان را بررسی کنید:

SEOPressor
HubSpot
بلاگ درباره
پس از ایجاد عنوان خود ، از CoSchedule برای بررسی نمره کلی عنوان خود استفاده کنید.

همچنین می توانید پیشنهادات دیگری از کلمات عالی را که می توانید در عنوان خود استفاده کنید دریافت کنید

من شخصاً دوست دارم از اصلاح کننده ها برای عناوین استفاده کنم.

بسته به موضوع ، چندین اصلاح کننده وجود دارد که می توانند متناسب با محتوا باشند ، به عنوان مثال:

"بهترین"
"رایگان"
"2018"
"راهنما"
"چگونه"
توجه: هرگز فراموش نکنید که باید از عنوان خود در برچسب H1 استفاده کنید.

در صورت استفاده از WordPress ، عنوان خود را به طور خودکار در برچسب H1 وارد می کند.

کارشناسان زیادی وجود دارند که به کاربران توصیه می کنند - در کد منبع پست - را بررسی کنند که آیا شما فقط از یک برچسب H1 استفاده می کنید یا خیر ، اگر برچسب عنوان در برچسب H1 یکسان باشد.
 

  • ۹۸/۰۶/۱۷
  • tandis nik

نظرات (۱)

  • بهترین برند سیسمونی
  • عالی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی