سئو سایت

همه چیز درباره سئو

سئو سایت

همه چیز درباره سئو

  • ۰
  • ۰

 

 

 

با ایجاد آگاهی از مارک در رسانه های اجتماعی ، افراد بیشتری نیز به طور خاص در جستجوی نام تجاری خود هستند. سپس این امر به افزایش ترافیک جستجوی ارگانیک به وب سایت شما و همچنین صفحات / پروفایل رسانه های اجتماعی شما ادامه می یابد.

بدانید که مخاطبان شما چه می خواهند

در حالی که اهمیت کلمات کلیدی در سئو یکسان باقی مانده است ، سئو رایگان شیوه تحقیق آنها در طول سال ها تکامل یافته است. امروز ، پیدا کردن و انتخاب کلمات کلیدی مناسب مستلزم درک جدی از "قصد کاربر" است.

بدون درک قصد جستجوگر ، کلمات کلیدی انتخاب شده ممکن است نتایج مورد نظر خود را به شما ندهند. اگر "عکاسی منظره" را جستجو می کنید ، Google می خواهد بداند که چرا این کار را کردید تا بتوانید مناسب ترین نتایج را ارائه دهید. آیا شما علاقه مند به یادگیری نحوه عکاسی از مناظر مختلف هستید؟ یا شما فقط علاقه مند به خواندن اطلاعات بیشتر در مورد آن هستید؟

روشهای زیادی برای یادگیری آنچه که مخاطبان شما می خواهند وجود دارد ، مانند نظرسنجی از طریق ایمیل ، اما می توانید همین کار را با گوش دادن به اجتماعی انجام دهید. با پیگیری و جستجوی انواع مکالمات مخاطبان شما در رسانه های اجتماعی ، می توانید به نیازها و خواسته های آنها اطلاعاتی بدست آورید. این می تواند به شما کمک کند محتوا را متناسب با نیازهای خود بسازید ، که به نوبه خود آنچه به دنبال آن هستند به Google و سایر موتورهای جستجو می دهد.

به جستجوی محلی ضربه بزنید

اگر یک مشاغل کوچک یا متوسط ​​با آدرس فیزیکی هستید ،  سئو چیست نمی توانید و نباید از قدرت جستجوی محلی چشم پوشی کنید. Google از اهمیت جغرافیایی و اهمیت آن در ارائه تجربه بهتر کاربر به مردم خبر دارد. با وجود اکثریت زیادی از کاربران اینترنت که در دستگاه های تلفن همراه خود مشاغل محلی را جستجو می کنند ، جستجوهای محلی موظف به رشد هستند.

بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که هر نمایه را با آدرس فعلی ، شماره تلفن ، نام شرکت و غیره به روز می کنید و اطلاعات مشابه را در تمام پروفایل ها دارید که به نوبه خود باید با اطلاعات موجود در سایت شما مطابقت داشته باشد. یا در غیر این صورت ممکن است رتبه های پایین تری را تجربه کرده و مشتریان بالقوه را از دست ندهید.

بهترین روشها برای جستجوگرها در رسانه های اجتماعی

هر قدمی که در جهت بهبود تلاشهای بازاریابی در رسانه های اجتماعی خود برداشته اید باید با استراتژی SEO شما هماهنگ باشد. چرا؟ از آنجا که شما نمی خواهید از هر دو طرف ترافیک خود را گم کنید. در اینجا بهترین روشهای SEO در رسانه های اجتماعی وجود دارد که اگر می خواهید موفقیت بیابید ، نباید از آنها چشم پوشی کنید.

انتشار محتوای با کیفیت بالا

بهینه سازی موتور جستجو دیگر چیزی نیست که قبلاً استفاده شود. بسیار بالغ تر و قابل دسترسی تر است. اگر می خواهید محتوای رسانه های اجتماعی شما برای کلمات کلیدی مناسب رتبه بندی کند ، باید روی ایجاد محتوای تازه و اصلی تمرکز کنید که ارزش بی نظیری به مخاطبان هدف شما می بخشد. فراموش نکنید که محتوای اجتماعی خود را با کلمات کلیدی پر کنید. درعوض ، تمرکز روی تولید محتوا که بطور طبیعی پیوندها را به خود جلب می کند ، دقیقاً آنچه را که به دنبالش می گردید ، به افراد می دهد و با زحمت از نردبان موتور جستجو صعود می کند.

 

مهمترین قدم برای انتشار محتوای با کیفیت بالا ، وارد شدن به کفش مخاطبان هدف شما و درک آنچه در جستجوی آن هستند. این فقط مربوط به کسانی نیست که محتوای خود را با آنها به اشتراک می گذارید ، بلکه همچنین درباره آنچه را به اشتراک می گذارید نیست. این باید به نوعی برای مشتریان یا چشم اندازهای احتمالی شما مفید یا کارآمد باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چرا نیاز به انتشار محتوای با کیفیت ، 25 مزیت برتر ما در بازاریابی محتوا را بخوانید.

اشتراک گذاری اجتماعی را آسان کنید

هدف از تشویق اشتراک اجتماعی این است که اطمینان حاصل کنید مشاور سئو  محتوای شما به افراد بیشتری می رسد. مخاطبان هدف شما از قبل به محتواهایی که می نویسید نیاز دارند. با اتصال نام تجاری خود به بخش وسیعی از وب اجتماعی از طریق محتوای هدفمند ، میزان دسترسی پیام خود را افزایش می دهید. که همچنین باعث بهبود دید مارک می شود.

به منظور سهولت در به اشتراک گذاشتن مطالب خود در رسانه های اجتماعی ، مردم باید فراتر از افزودن دکمه های رسانه های اجتماعی به سایت خود باشید. شما باید در ساختن مطالب خود مفید ، سرگرم کننده و جذاب باشید تا آنها بتوانند در مورد آن صحبت کنند. شما باید به افراد انگیزه دهید تا مطالب خود را با موارد زیر به اشتراک بگذارند.

جستجوگرها در رسانه های اجتماعی

پروفایل های اجتماعی خود را بهینه کنید

در حالی که عوامل بسیاری وجود دارد  انتخاب کلمه کلیدی که بر نتایج جستجوگرها در رسانه های اجتماعی تأثیر منفی می گذارد ، اما یکی از مواردی که بدیهی است بهینه سازی پروفایل رسانه های اجتماعی شما نیست. به عنوان یک تجارت ، می خواهید تعداد بیشتری از افراد هنگام جستجو ، مارک تجاری خود را پیدا کنند.

با بهینه سازی پروفایل های خود با محتوای مربوطه ، چندین "درگاه" را ایجاد می کنید تا مردم در مورد خود و شغل خود بیاموزند. اطمینان از سازگاری پروفایل های اجتماعی با وب سایت شما ، ساده ترین راه برای رتبه بندی و تسلط بر صفحات نتیجه موتور جستجو است. که برابر با تعداد کلیک بیشتر و افزایش ترافیک ارگانیک است.

  • ۹۸/۰۶/۲۲
  • tandis nik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی