سئو سایت

همه چیز درباره سئو

سئو سایت

همه چیز درباره سئو

  • ۰
  • ۰

خدمات سئو

 

 

بهینه سازی انتخاب کلمه کلیدی موتور جستجو روشی است که در انتشار وب به منظور افزایش دید و ترافیک صفحات وب برای رتبه بالاتر در موتورهای جستجو و خوانندگان بیشتر استفاده می شود. نوشتن مقاله با استفاده از بهینه سازی موتور جستجو به مهارت نوشتن خوبی نیاز دارد تا مقاله جالب و آسان برای خواندن باشد. قرار دادن استراتژیک عبارات کلیدی و کلمات کلیدی در متن و گنجاندن لینک های پیوندی باعث افزایش مخاطبان صفحه شما خواهد شد. برای یادگیری نحوه نوشتن مقاله با استفاده از بهینه سازی موتور جستجو ، مراحل زیر را بخوانید.

مقالات باید به خوبی نوشته شده ، جذاب و آموزنده باشد. آنها باید در مورد موضوعی خاص زاویه جدیدی ارائه دهند. قلاب خوب در ابتدا به همراه اطلاعات مفیدی باعث می شود افراد بخواهند به خواندن آن ادامه دهند. مقاله شما باید مفید ، سرگرم کننده یا در غیر این صورت با ارزش باشد.
یک مقاله خوب و با محتوای خوب باعث ایجاد ترافیک بیشتر خواهد شد ، به این معنی که بسیاری از خوانندگان از سایت شما بازدید خواهند کرد این باعث می شود مقاله شما برای پیوند بازاریاب ها (افرادی که سایت های خود را به شما پیوند می دهند) جذاب تر شود و احتمال تبلیغ کنندگان مایل به استفاده از صفحه شما برای تبلیغات خود را افزایش دهد.
موتور جستجوی Google وزن بسیار خوبی را در عنوان مقاله ها و وبلاگ ها فراهم می کند. به همین دلیل بسیار مهم است که عبارت کلمه کلیدی در عنوان موجود در بخش مهمی از محتوای مؤثر SEO موجود باشد.
لیستی از عبارات کلیدی و کلمات کلیدی را برای مقاله خود تهیه کنید. [2] این مهم است به گونه ای که ناشر شما می تواند آن را در فوق داده صفحه ، که بخشی از کد HTML است ، قرار دهد.
اگر مقاله با زیرنویس ها تقسیم شود ،  قیمت سئو برای خوانندگان و رتبه بندی گوگل بسیار مفید خواهد بود ، زیرا خوانندگان وقتی می توانند مقاله ای را با سهولت بخوانند ، از آن بیشتر قدردانی می کنند. به عنوان یک یادآوری مهم ، بیشتر افرادی که سایت ها را مرور می کنند فقط در اینترنت خواندن کم مصرف دارند. به همین دلیل است که آنها با یک زیر نویس احتمالاً مقاله را تمام کرده و برای مدت طولانی در صفحه می مانند.
کلمات کلیدی و عبارات کلیدی کلمات یا عباراتی هستند که افراد برای جستجوی اطلاعات در مورد موضوعی که قصد نوشتن آن را دارید استفاده می کنند. به عنوان مثال ، عبارات کلیدی یک مقاله در حال حرکت می تواند "بسته بندی و جابجایی" یا "بارگیری کامیون در حال حرکت" باشد ، در حالی که کلمات کلیدی می توانند "در حال حرکت" ، "جابجایی" یا "جابجایی" باشند.
عبارات کلیدی و کلمات کلیدی توسط "عنکبوت ها" ثبت شده است ، اسکریپت هایی هستند که موتورهای جستجو به هر صفحه از اینترنت ارسال می کنند. عنکبوتها "در صفحه" ها و وب سایت های "خزنده" می شوند و آنها را برای محتوا و کیفیت محتوا تحلیل می کنند. یکی از راه های انجام این کار با ثبت کلمات کلیدی و عبارات کلیدی برای تعیین موضوع صفحه است. اما آنها همچنین تشخیص می دهند که چند بار از کلمات کلیدی یا اصطلاحات استفاده می شود ، آیا یک صفحه از نظر دستوری صحیح است و انواع لینک های ورودی و خروجی وجود دارد. لینک های پیوندی به صفحات دیگری هستند که به نوعی با موضوع شما مرتبط هستند.

 
تصویر با عنوان مقاله برای سئو بنویسید مرحله 3
مطمئن شوید که از نظر دستور زبان صحیح است و هیچ اشتباهی در املایی ندارد.
عنوان خود را عنوان کنید.
آن را با پاراگرافهای کوتاه در پاراگراف های  قیمت سئو سایت مختلف بشکنید.
از مهمترین کلمات کلیدی و عبارات کلیدی در ابتدای مقاله استفاده کنید ، ترجیحاً در جمله اول و در پاراگراف اول.
از کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی استفاده نکنید. با ریتم طبیعی خواندن مقاله ، آنها را در طول متن به طور طبیعی تقسیم کنید. تراکم کلمه کلیدی پیشنهادی 1-3٪ است. [4]
مهمترین کلمات کلیدی و عبارات کلیدی را در عناوین و زیرنویس ها درج کنید.
اگر در متن معنا پیدا کرد ، کلمات کلیدی و عبارات کلیدی را با حروف برجسته یا ضرب و شتم قرار دهید
اگر کلمات کلیدی زیادی در مورد محتوا موجود باشد ، موتور جستجوی Google فرض می کند که کلمات کلیدی در حال پر کردن هستند. اشتباه کار تازه کار را انجام ندهید و آن عبارات کلیدی را روی کلمات 155 - 200 قرار دهید
اگر عنوان شامل عبارت کلمه کلیدی باشد ، جمله اول مقاله نیز باید دارای کلمه کلیدی باشد. برای شکستن افزونگی ، سعی کنید مقاله را از طریق یک سؤال شروع کنید. همانطور که کلمه کلیدی قبلاً در جمله درج شده است ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را نگه دارید. این مورد بر کلمه کلیدی تأکید می کند و با اسکن مقاله ، تأثیر بسزایی در الگوریتم گوگل خواهد گذاشت.
مشابه جمله اول ، کلمه کلیدی نیز باید در جمله آخر باشد تا بیشتر بر کلمات کلیدی تأکید شود.

4
لینک ها را در مقاله درج کنید. [5]
لینک های پیوندی به صفحه وب دیگری شرکت سئو سایت  مربوط به موضوع شما هستند. می توانید یک کلمه یا عبارت را برجسته کرده و آدرس وب را که می خواهید به آن لینک دهید اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که هر پیوند یک وب سایت با کیفیت است که اطلاعات صوتی و پیمایش آسان را ارائه می دهد.
پیوندهایی به مقاله خود ایجاد کنید.
حتی اگر مقاله عالی نوشتید ، باید به جهانیان در مورد آن اطلاع دهید. به سادگی ، پیوندی را با مقاله جدید خود در فیس بوک ، توییتر یا وبلاگ Tumblr به اشتراک بگذارید و دوستان را برای اشتراک مجدد آن ترغیب کنید.
تبدیل کلمات کلیدی به یک لینک قابل کلیک به Google اجازه می دهد تا بر کلمات کلیدی بیشتر تأکید کند و باید در ابتدای و انتهای مقاله ای که بیشتر کلمات کلیدی در آن قرار دارد ، انجام شود.

اشتراک مطالب را آسان کنید
اگر Google بتواند در سایتهای دیگر به خدمات سئو  اشتراک گذاشته شود ، محتوای شما در کل بهتر خواهد شد. به اشتراک گذاشتن آن در مرحله "ساختن پیوندها به مقاله شما" یک روش عالی برای شروع است ، اما سهولت در اشتراک گذاری سایر افراد می تواند تبلیغات بیشتری را برای شما ایجاد کند!

  • ۹۸/۰۶/۲۳
  • tandis nik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی