سئو سایت

همه چیز درباره سئو

سئو سایت

همه چیز درباره سئو

  • ۰
  • ۰

بهینه سازی سایت

تصویر را به مقاله خود اضافه کنید
در حالی که Google در تشخیص آنچه در یک تصویر بهتر است ، هنوز به توانایی های آنها اعتماد نمی کنید. همه چیز برای شما فراهم می شود که زمینه آن تصویر را فراهم کنید - بنابراین تا آنجا که می توانید پر کنید!

اکنون تصویر شما آماده استفاده است ، اما آن را در هر کجای مقاله قرار ندهید. همانطور که قبلاً ذکر شد ، اضافه کردن آن به محتوای متنی مرتبط بسیار کمک می کند. این اطمینان را می دهد که متن به همان اندازه که به متن مربوط می شود مربوط به تصویر است.

زیرنویس ها
عنوان تصویر متنی است سئو گوگل  که همراه با تصویر در صفحه است - اگر به تصاویر موجود در این مقاله نگاه کنید ، متن در کادر خاکستری زیر هر یک است. چرا زیرنویسها برای سئو تصویر مهم هستند؟ زیرا افراد هنگام اسکن مقاله از آنها استفاده می کنند. افراد تمایل دارند اسکن عناوین ، تصاویر و زیرنویس ها را هنگام اسکن یک صفحه وب انجام دهند. در سال 1997 ، نیلسن نوشت:

"عناصری که اسکن را تقویت می کنند شامل عناوین ، نوع بزرگ ، متن پررنگ ، متن هایلایت شده ، لیست های بولت ، گرافیک ، زیرنویس ها ، جملات موضوعی و جداول مطالب هستند."

در سال 2012 ، KissMetrics حتی بیشتر پیش رفت و اظهار داشت:

"نوشتن زیرنویس ها به طور متوسط ​​300٪ بیشتر از کپی کردن بدن است ، بنابراین استفاده نکردن از آنها ، یا عدم استفاده صحیح از آنها ، به معنای گم شدن در فرصتی برای درگیر کردن تعداد زیادی از خوانندگان بالقوه است."

آیا نیاز به اضافه کردن شرح به هر تصویر دارید؟ نه ، زیرا بعضی اوقات تصاویر اهداف دیگری را ارائه می دهند. تصمیم بگیرید که آیا می خواهید از سؤال خود برای SEO نیز استفاده کنید یا نه. با توجه به نیاز به جلوگیری از بهینه سازی بیش از حد ، می گویم شما فقط باید عنوان هایی را اضافه کنید که معقول بازدید کننده برای آن باشد. ابتدا در مورد بازدید کننده فکر کنید ، و یک عنوان را فقط برای SEO تصویر اضافه نکنید.

متن alt و متن عنوان
متن alt (یا برچسب alt) به یک تصویر اضافه می شود ، سئو سایت  در صورتی که به هر دلیلی امکان نمایش به بازدید کننده وجود نداشته باشد ، متن توصیفی در جا خواهد بود. من نمی توانم بهتر از ویکی پدیا قرار دهم:

"در شرایطی که تصویر در دسترس خواننده نباشد ، شاید به دلیل اینکه آنها در مرورگر وب خود خاموش کرده اند یا به دلیل اختلال در بینایی از یک خواننده صفحه استفاده می کنند ، متن جایگزین تضمین می کند که هیچ گونه اطلاعات یا عملکردی از بین نمی رود."

مطمئن شوید که متن alt را به هر تصویری که استفاده می کنید اضافه کنید ، و مطمئن شوید متن alt شامل کلید واژه SEO برای آن صفحه است (در صورت لزوم). مهمتر از همه ، آنچه در تصویر وجود دارد را توصیف کنید تا هم موتورهای جستجو و هم افراد بتوانند از آن استفاده کنند. هرچه اطلاعات مربوط به یک تصویر بیشتر باشد ، موتورهای جستجو بیشتر این تصویر را مهم می دانند.

برخی از مرورگرها هنگام جستجوی یک تصویر ، متن عنوان را به عنوان "یک ابزار" نشان می دهند. Chrome متن عنوان را همانطور که در نظر گرفته شده است نشان می دهد. متن عنوان برای تصاویر مشابه است و بسیاری از افرادی که از عناوین استفاده می کنند به سادگی متن alt را کپی می کنند ، اما تعداد بیشتری از افراد به طور کلی آنها را ترک می کنند. چرا؟ موزیلا در اینجا گرفته شده است:

"عنوان دارای تعدادی از مشکلات دسترسی است ، عمدتا بر اساس این واقعیت است که پشتیبانی از صفحه نمایش بسیار غیرقابل پیش بینی است و اکثر مرورگرها آن را نشان نمی دهند ، مگر اینکه شما با یک موشواره در حال شناور باشید (به عنوان مثال دسترسی به کاربران صفحه کلید) نیست."

بهتر است چنین اطلاعات حمایتی را در متن مقاله اصلی درج کنید تا به تصویر متصل نشوید.

بیشتر بخوانید: درباره بهینه سازی برچسب alt و عناوین عنوان بیشتر بخوانید »

داده های ساختار یافته تصویر را اضافه کنید
اضافه کردن داده های ساخت یافته به صفحات اهمیت سئو سایت  شما می تواند به موتورهای جستجوگر کمک کند تا تصاویر خود را به عنوان نتایج غنی نمایش دهند. اگرچه Google می گوید داده های ساخت یافته به شما کمک نمی کنند که رتبه بهتری داشته باشید ، اما برای دستیابی به لیست بیشتر در جستجوی تصویر به شما کمک می کند. چیزهای بیشتری وجود دارد به عنوان مثال ، اگر در سایت خود دستور العمل هایی دارید و داده های ساختاری را به تصاویر خود اضافه می کنید ، Google می تواند یک نشان را به تصاویر شما اضافه کند که نشان می دهد این تصویر متعلق به یک دستور العمل است. Google تصاویر از داده های ساختاری برای انواع زیر پشتیبانی می کند:

تولید - محصول
فیلم
دستور آشپزی
اگر می خواهید تصاویر شما غنی از جستجوی تصویر باشند ، Google دارای چندین دستورالعمل است که باید از آنها پیروی کنید. پیشگویی اصلی این است که ویژگی تصویر اجباری است و تصاویر شما باید خزنده و فهرست بندی شوند. شما می توانید تمام دستورالعمل های عمومی داده ساختار یافته Google را در آنها بیابید. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه داده های ساختاری را به صفحات خود اضافه کنید ، آموزش داده های ساخت یافته را امتحان کنید!

کارتهای OpenGraph و Twitter
در اوایل ، من استفاده از تصاویر برای اشتراک گذاری اجتماعی را ذکر کردم. اگر برچسب تصویر زیر را به بخش <head> در صفحه خود اضافه کنید مانند HTML:

<meta خاصیت = "og: image" content = "http://example.com/link-to-image.jpg" />

این اطمینان حاصل خواهد کرد که تصویر در فیس بوک در سهم شما قرار دارد (و OpenGraph برای مثال برای Pinterest نیز استفاده می شود).

پست فیس بوک
افزونه Yoast SEO ما دارای یک بخش Social است آموزش سئو  که می توانید تنظیم کنید و حتی - در نسخه Premium - پیش نمایش های فیس بوک و توییتر خود را پیش نمایش کنید. اطمینان حاصل کنید که از تصویر باکیفیت مانند تصویر اصلی که در پست استفاده کرده اید استفاده می کنید ، زیرا سکوهای اجتماعی بیشتر از گذشته از تصاویر با کیفیت / بزرگتر استفاده می کنند. اگر این کار را به درستی تنظیم کرده اید ، و این کار نمی کند ، سعی کنید حافظه نهان فیس بوک را در Debugger URL بپیچانید. کارتهای توییتر همین کار را برای توییتر انجام می دهند و همه

  • ۹۸/۰۶/۲۴
  • tandis nik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی