سئو سایت

همه چیز درباره سئو

سئو سایت

همه چیز درباره سئو

  • ۰
  • ۰

اهمیت سئو سایت

 

یکی از رایج ترین واقعیتهایی که در شرکتهای با اندازه سازمانی که با آنها کار می کنیم می بینیم جدایی تقریبا کلی سئو ارگانیک و رسانه های اجتماعی در بخش های بازاریابی است.

این غم انگیز است زیرا بازاریابی در رسانه های اجتماعی اهمیت سئو سایت  باید یکی از متحدان ارزشمند SEO باشد.

در زیر سه راهی وجود دارد که رسانه های اجتماعی می توانند به SEO کمک کنند.

اما اول ، اگر مشاغل شما به اندازه کافی بزرگ است که افراد جداگانه (یا حتی تیم ها) در زمینه جستجو و اجتماعی کار کنند ، تمام تلاش خود را برای انجام همکاری با آنها انجام دهید.

استراتژی های زیر در آن محیط به بهترین وجه کار می کنند.

با این حال ، قبل از اینکه به این استراتژی ها فرو برویم ، بیایید یک افسانه را در مورد رسانه های اجتماعی روشن کنیم.

آیا رسانه های اجتماعی به طور مستقیم SEO را تقویت می کنند؟
نه

خوب ، من حدس می زنم که باید کمی برای دفاع از آن اقدام کنم ، اما من در حال حاضر به اندازه کافی به حقیقت این اطمینان دارم که فقط پاسخ آن یک کلمه را بدهم.

هنگامی که اکثر افراد سوال فوق را می پرسند که چه چیزی احتمالاً در ذهن دارند یکی از دو اثر ممکن است:

پیوندها در پست های اجتماعی سیگنال های رتبه بندی را به صفحاتی که به آنها پیوند دارند ارسال می کند.
میزان ذکرهای اجتماعی و / یا تعامل برای یک قطعه محتوا یا یک برند یک عامل رتبه بندی جستجو است.
بیایید ابتدا با دومی مقابله کنیم ، زیرا فکر می کنم ممکن است برخی از مزایا (کوچک) را داشته باشد ، اگرچه هنوز به روشی "مستقیم" نیست.

نکات اجتماعی / نامزدی و سئو
اول ، بسیار بعید است که موتورهای اصلی جستجو در حال حاضر از عنوان یا میزان درگیری در مورد یک نام تجاری یا مطالب درسی به عنوان سیگنال رتبه بندی مستقیم استفاده کنند.

ممکن است سالها پیش آنها آزمایشاتی را انجام داده اند ، خدمات سئو  اما همه نشانه ها حاکی از این است که چنین آزمایشاتی از بین رفته اند.

چرا؟

زیرا رسانه های اجتماعی یک سیگنال ضعیف و غیرقابل اعتماد برای موتورهای جستجو است.

در سال 2014 ، مت کاتس (در آن زمان سرپرست تیم وب گوگل Google) این موضوع را در این فیلم های Google Webmaster توضیح داد.

یکی از دلایلی که وی اظهار داشت این است که این یک سیگنال ناقص است.

بسیاری از مردم با شنیدن این موضوع متعجب می شوند ، اما این درست است! حتی Google دارای منابع نامحدودی نیست.

Google تلاش نمی کند همه میلیون ها پست اجتماعی ایجاد شده در هر روز را خزنده یا فهرست بندی کند.

مهمتر از همه ، برای موتور جستجو دشوار است شرکت سئو سایت که بتواند اعتبار یک پست خاص یا حتی یک مشخصات اجتماعی را ارزیابی کند. کوتس گفت این به این دلیل است که:

دشوار است که هویت واقعی بسیاری از پروفایل های اجتماعی را یادداشت کرد.
سیگنال هایی از قبیل نامزدی اثبات شده است که یک اقدام غیرقابل اعتماد از اختیارات است.

(به عنوان تأیید تأمل ، به این فکر کنید که چگونه فیس بوک از "لایک" به عنوان شاخصهای معتبر محتوایی که باید بیشتر مورد استفاده قرار گیرد ، از "لایک" خودداری کرده است.

بنابراین آیا روش غیرمستقیم است که موتورهای جستجو بتوانند از ذکرهای اجتماعی استفاده کنند؟

احتمالاً

استراتژی دوم من را در زیر ببینید.

پیوندهای رسانه اجتماعی و سئو
از آنجا که تعداد زیادی از رسانه های اجتماعی از پیوندهایی به سایت های خارجی تشکیل شده اند ، ارزش دارد این سؤال را بپرسید که آیا این پیوندها در رتبه بندی صفحات به آنها پیوند می دهند یا خیر.

اصل اساسی برای پاسخ به این موضوع نیز در همان فیلم Cutts یافت می شود.

کوتس اظهار داشت که گوگل با سایتهای رسانه های اجتماعی مانند سایر سایت های وب رفتار می کند. این بدان معناست که همین قوانین برای پیوندها از سایتهای رسانه های اجتماعی مانند هر سایت دیگری اعمال می شود.

این روزها ، این مسئله باعث می شود که سؤال از ارزش سئو لینک های موجود در شبکه های رسانه های اجتماعی آسان شود.

تقریباً در تمام شبکه های اجتماعی و قطعاً تمام شبکه های اصلی ، پیوندهای خارجی را دنبال نمی کنید. بنابراین این پیوندها هیچگونه ارزش SEO را به صفحات مورد نظر منتقل نمی کنند.

با این حال ، حتی اگر پیوندها به دنبال لینکها باشند ، تعرفه سئو  بعید است موتورهای جستجوگر به آنها رتبه بندی صفحه بدهند. چرا؟

ارزیابی موتورهای جستجو برای هویت واقعی و قدرت پروفایل های اجتماعی دشوار است ، بنابراین دانستن پیوند برای آنها دشوار است.
از آنجا که آنها مانند هر وب سایت دیگری با شبکه های اجتماعی رفتار می کنند ، پیوند ارسال شده در آن شبکه ها را به عنوان پیوند سایت مشاهده می کنند. موتورهای جستجو به اندازه کافی هوشمند هستند که بدانند پیوند ارسال شده توسط کاربر پیوندی نیست که توسط Facebook ، Twitter ، LinkedIn و غیره تأیید شود ، بنابراین منطقی نخواهد بود که اختیارات آن سایت را به هدف لینک منتقل کنید.
اگر بعید نیست که رسانه های اجتماعی به طور مستقیم بر رتبه بندی جستجو تأثیر بگذارند ، ارزش رسانه های اجتماعی برای SEO چیست؟

اکنون به سه استراتژی می پردازیم که معتقدم بهترین فرصت ها را برای رسانه های اجتماعی ایجاد می کند تا به تلاشهای جستجوی ارگانیک شما کمک کند.

  • ۹۸/۰۶/۲۱
  • tandis nik

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی